Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: squat
heia jenter, alt bra med alle sammen, er på vei i bilen, for å hente irene som ikke vil høre på meg å ta det med ro[:D][:D] så må fylle opp bilen med sjokkis og annet godis til den lange kjøreturen. Men en ting jeg lurte på, noen som har fått mye vann i kroppen i det siste? har ikke væert så plaget men de siste dagene er knokene på hånda blitt borte[8|] og beina ser helt for jævelige ut[&:] vondt er det også
heia jenter, alt bra med alle sammen, er på vei i bilen, for å hente irene som ikke vil høre på meg å ta det med ro[:D][:D] så må fylle opp bilen med sjokkis og annet godis til den lange kjøreturen. Men en ting jeg lurte på, noen som har fått mye vann i kroppen i det siste? har ikke væert så plaget men de siste dagene er knokene på hånda blitt borte[8|] og beina ser helt for jævelige ut[&:] vondt er det også
ORIGINAL: Flori
ORIGINAL: Irene29
Det var en fin mage Flori. Tydelig at du ligger noen uker før meg.[:D]
Hm, kan være du føder før meg allikevel [;)]. Pleier å ese veldig ut på slutten [8|]
Det var en fin mage Flori. Tydelig at du ligger noen uker før meg.[:D]
Hm, kan være du føder før meg allikevel [;)]. Pleier å ese veldig ut på slutten [8|]
Vil helst slippe å gå over tiden, men jordmora på føden som viste oss rundt på mandag sa at det var bare å belage seg på at man gikk over tiden. Er vel mest for å forsikre oss om at vi ikke skal bli helt klin kokos lei mot slutten. [:-]
Ja for på slutten så går man jo bare å venter, bedre å belage seg på overtid, så føder vi når babyene er klare [;)]. Nå må ikke du slite deg helt ut Irene.
Irene så godt å høre at samboeren din utsatte drikke-festen [;)], så slipper du det maset. Skjønner deg så inderlig godt.
Carina: Så Tommy bamsen (Samme greia som Doodoo) til 449,- på Barneland. Er jo dyrt det og da. Vet ikke om det er billigere på nettet. Den Doodoo er bare helt herlig [;)]
ORIGINAL: lalina
ja er det ikkje kos med dette fine været. i dag har eg sittet på uteresturang å kosa meg, men i morgen da skal eg på jobb, så da blir det ikkje så masse kos. er vel så sliten etter jobben at det er berre åå komme seg hjem og på sofaen.
noen som vet hvordan det går med Gira?