skravletråd 4 mai

Ok, takk for tipset! [:D]

Ingen årsak[:D] 

Må rote meg i dusjen jeg kjenner jeg på lukta her, så tror jeg at jeg må få byttet på senga... Fy, som jeg har svettet i natt... Og jeg som egentlig er en frossenpinn...

God morgen junimammaer!

Gratulerer til Flori og Lisbeth med 33 uker!!!

Skal en tur på jobb nå kl. 10, skal jobbe fire timer i dag.... Er sliten allerede etter å ha sovet dårlig nok en natt [&:] Jaja, det er i alle fall fint vær og varmt her!!

God morgen[:)]

Nå har jeg vært hos jordmor på kontroll og er veldi glad for alt ser fint og normalt ut[:)] Babyen ligger med hodet ned, symfysemål er fint og jeg hadde bare økt 1kilo i vekt selv siden sist...Så er fornøyd jeg[:D]

GRATTIS TIL LISBETH OG FLORI MED 33 UKER I DAG[:)]

Og Carina, spennende at dere skal se på hus da, lykke til[:)]

Og til alle dere som sliter med nattesøvnen, føler med dere, har hatt mange våkenperioder de siste nettene men heldigvis sovet noenlunde i natt...

nå har jeg vært i dusjen...
skal til byen..å i banken å høre om vi får lån...
er så spent[:D]

Halloen!! Nå er det nydelig vær ute!! Tror nesten at sommeren har kommet på besøk! Det er sol og 18 grader!! Deilig! Vi holder også på å kikke på hus. Håper vi finner et fint hus snart, for vi har solgt leiligheten vår. Nå er det bare 7 uker og 6 dager til termin! Hjelp, så fort tiden går! Ha en fin dag, jenter!![:D]

ORIGINAL: Lisbeth83

Gratulerer til meg og Flori med 33 uker

Gratulerer!!!

heisann, alle sammen!
..jeg måtte på jobb i dag også. Har jobbet det jeg skulle denne uken, men hardde glemt av et møte, så her sitter jeg. tar det roilig, og venter bare på at kl skal bli 12.55. Da går bussen hjem[:D]
Hva skal dere gjøre i dag da, jenter?
..jeg skal forsøke å rydde litt hjemme.. Bekkenet har vært veldig bra i det siste!!

Hei allesammen.

Sitter på jobb...igjen!
Skal starte med trådløst bedrift i dag, men det ser ut til å vente på seg.
Like greitt, for jeg skal hjem kl 14 uansett.
Er så lei og lei og lei ALT for tiden!! Jobb, deltidsjobb og ekstrajobb, hjem, husarbeid og sambo. Huff... det hørtes ikke bra ut, men sånn føles det akkurat nå. Lurer på hva jeg skal finne på for å få opp humøret. Noen som har en idè??? [:)]

Forresten så blir sambo 40 år i morgen og jeg aner ikke hva jeg skal gi ham i gave. Noen som kan tipse meg i noe??? Han har jo alt............. og hjernen min er blank og toppen er blond...[8|]

Har forresten nytt magebilde jeg skal prøve å få lagt inn her så snart jeg kan. Blir vel ikke lenge til jeg blir forstyrret av han telefon-duden, men utnytter friheten så lenge jeg kan.

ORIGINAL: xcrazyx

vet ikke hvordan oppmuntre deg jeg nei Irene...og gavetips er jeg så å si blank på...
sitter her med voooondt[:@] uff...kynnere som sliter er ikke godt, kunne de bare kommet regelmessig så..

stikker vel snart en tur til kjæresten, orker ikke sitter hjemme i dag....

BV og dere i juniklubben oppmuntrer meg bestandig da! Får satse på at du slipper gå så mye lengre xcrazyx. Du får ta kynnerne som et tegn på det og prøve slappe av! [;)]

ORIGINAL: xcrazyx

oh...jeg tok nytt magebilde i går kveld...

O-lala! Flott struttende mage. Nå er det like før.... [;)]

ORIGINAL: Irene29

Hei allesammen.

Sitter på jobb...igjen!
Er så lei og lei og lei ALT for tiden!! Jobb, deltidsjobb og ekstrajobb, hjem, husarbeid og sambo. Huff... det hørtes ikke bra ut, men sånn føles det akkurat nå. Lurer på hva jeg skal finne på for å få opp humøret. Noen som har en idè??? [:)]

Forresten så blir sambo 40 år i morgen og jeg aner ikke hva jeg skal gi ham i gave. Noen som kan tipse meg i noe??? Han har jo alt............. og hjernen min er blank og toppen er blond...[8|]

Har forresten nytt magebilde jeg skal prøve å få lagt inn her så snart jeg kan. Blir vel ikke lenge til jeg blir forstyrret av han telefon-duden, men utnytter friheten så lenge jeg kan.

Huff da Irene. Sånne dager kan vi alle ha. Siden du har muntra meg opp, så er det min tur å gjøre et forsøk...

1) Du er lei jobben- Så flott at du er sykemeldt 50 % da, Og husk du har egenmeldings dager du kan bruke etter eget ønske! Siden du allerede er der i dag, så jobb mindre og være mere på bv. Eller gå på [link=http://www.topp50.no/]http://www.topp50.no[/link]

2) Du er lei av å være hjemme og husarbeid- Ikke dra hjem! Rusle deg en tur innom noen butikker, kjøp deg en is, dra på cafe, inviter deg selv hjem til en vennine, spis middag ute. Og når du har fått nokk, dra hjem, men ikke løft en finger for husarbeidet! For en gangs skyld kan det utsettes til i morgen, og da skal samboeren din hjelpe deg!

3) Du er lei av sambo- Vel kom hjem sent i kveld, da får du sett lite til ham i dag. Slik at dere kan savne hverandre... Eller dere kan finne på noe sammen. Gå ut å spise, eller gjør en aktivitet sammen, men da må man være posetiv!

4) alt er leit- Ta deg en rettlig shoppingrunde! Eller gå til frisøren... Gjør noe som får deg til å føle deg vel!

5) Gave til sambo- Ett eller annet fra kondomeriet? Bilde av deg og magen din? Noe klær? Sexy undertøy til deg, og gi deg selv i gave? Noe fra gullsmeden? Parfyme? Intresse gaver? Elektriske artikler, fiskeutstyr,etc

Om det ikke var no hjelp i det jeg skrev nå, så håper jeg at du kan få deg en go latter ved hjelp av linken her...
[link=http://www.jesper.nu/filmer/roligt/nintendo_64_galning.php]http://www.jesper.nu/filmer/roligt/nintendo_64_galning.php[/link]

Ååå 20 grader i skyggen, det er jo reine sommervarmen....
Skal overhode ikke klage fra Nord heller.
Selv om det ikke er 20 grader i skyggen så har vi hatt sol og varme i mange mange dager...men det er alt for tidlig å plante noe her enda...

Ellers så er formen litt opp og ned her...uff! Kjenner meg en smule sliten [&:]

Men ha en super duper dag jenter!

Klem fra Kathrine

Nå har jeg å vaska hagemøblene. her er det 17 grader i skyggen, ååå det kommer til å bli varmt på verandaen min når sola kommer dit! Deilig. Endelig er sommeren her. Alle de små snøflekkene er borte!

ORIGINAL: carina82

ORIGINAL: Irene29

Hei allesammen.

Sitter på jobb...igjen!

Huff da Irene. Sånne dager kan vi alle ha. Siden du har muntra meg opp, så er det min tur å gjøre et forsøk...

1) Du er lei jobben- Så flott at du er sykemeldt 50 % da, Og husk du har egenmeldings dager du kan bruke etter eget ønske! Siden du allerede er der i dag, så jobb mindre og være mere på bv. Eller gå på [link=http://www.topp50.no/]http://www.topp50.no[/link]

2) Du er lei av å være hjemme og husarbeid- Ikke dra hjem! Rusle deg en tur innom noen butikker, kjøp deg en is, dra på cafe, inviter deg selv hjem til en vennine, spis middag ute. Og når du har fått nokk, dra hjem, men ikke løft en finger for husarbeidet! For en gangs skyld kan det utsettes til i morgen, og da skal samboeren din hjelpe deg!

3) Du er lei av sambo- Vel kom hjem sent i kveld, da får du sett lite til ham i dag. Slik at dere kan savne hverandre... Eller dere kan finne på noe sammen. Gå ut å spise, eller gjør en aktivitet sammen, men da må man være posetiv!

4) alt er leit- Ta deg en rettlig shoppingrunde! Eller gå til frisøren... Gjør noe som får deg til å føle deg vel!

5) Gave til sambo- Ett eller annet fra kondomeriet? Bilde av deg og magen din? Noe klær? Sexy undertøy til deg, og gi deg selv i gave? Noe fra gullsmeden? Parfyme? Intresse gaver? Elektriske artikler, fiskeutstyr,etc

Om det ikke var no hjelp i det jeg skrev nå, så håper jeg at du kan få deg en go latter ved hjelp av linken her...
[link=http://www.jesper.nu/filmer/roligt/nintendo_64_galning.php]http://www.jesper.nu/filmer/roligt/nintendo_64_galning.php[/link]

Tusen mange takk for ei oppmuntrende og innholdsrik liste Carina!!![:D]
Er imponert og ser litt lysere på ting, og to timer til arbeidsslutt for i dag....[8D]
Skal faktisk inn til sentrum etter jobb i dag og bytte en skadd planke fra stellekommoden jeg fikk i bursdagsgave, så da skal jeg slappe av og kose meg med å bruke litt tid på senteret.
Sendte sms til ei venninne som jeg skal ta en kaffekopp sammen med i morgen midt på dagen. Et avbrekk mellom baking, vasking og klargjøring for kakeselskapet kl 17.
Tenker det blir klær, parfyme eller et gavekort på sporten til min kjære. [:)]

ORIGINAL: Anita20

hei hei jenter [:)]
nå er det over 20 grader i skyggen her, så tenkte jeg skulle ta
en tur ut å se åssen det gikk med bedet mitt. tenkte fjerne litt
og sette nye blomster etterhvert [:)]

så kos dere idag jenter [:D]

Å så heldig du er som har blomsterbed.. Til neste sommer regner jeg med at jeg kan planlegge hvordan det skal se ut utenfor huset vårt. Skal bygge terrasse først, men vet ikke om det blir i år.

Må kose dere i finværet Flori![:)]
Pleier som regel gå raskt over disse "lei-periodene" mine, så jeg går mot arbeidsslutt med godt mot.

Sambo ringte og fortalte at han hadde bestilt lister nå og fått de levert til lakk/maling. Så det ble litt oppløftende, og jeg ser at det begynner nærme seg oppussingsslutt om kanksje en uke eller to. Ellers så vil han jobbe til sent i kveld slik at han får slutte av tidligere i morgen og hjelpe meg med selskapet. [8|]

Grille fikk jeg lyst til også.... Hmmm *planlegge grilling lørdag *[8D]

Åååååååå ja...grillle!!!

Jum Jum [:D]

Back
Topp