Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Emilie3
hehe.. må spørre der også.. hvor finner jeg den ??[8|]

innleggORIGINAL: Lille0My
Solen er nå komt til oss og......
Sander og jeg har vært å badet på Vannkanten.....
Sitter og venter på at middagen skal bli ferdig....(lapskaus)
Eh..hehe har lagt merke til at sinnet mitt tar overhånd her...tåler jo ingenting mann.........Blir så lett sinna...for ingenting liksom.....Hjelpes meg...sånn har jeg aldri hatt det før.....[&:]
Blir nesten redd meg sjøl....Klikket skikkelig i sted fordi eg fiklet sånn med sykkelhjelmen til min yngste...og da jeg endelig var ferdig så hadde han ombestemt seg og ville ikke sykkle alikevel....Kasta hele sykkelhjelmen bortover og gikk inn..............
Ingen her inne som kjenner seg igjen , sant?
ORIGINAL: Emilie3
må bare spørre. men er det noen andre som har termin så langt som den 30 juni? eller er det bare meg som må vente så lenge i juni klubben?
ORIGINAL: Irene29
Ja, fælt som jeg skravler...[8D]
SKal legge inn bildene mine på Uke 32-tråden straks. Morsomt å se bildene forfra synes jeg.[:)]
Skikkelig skeiv BOLLE ja... som om jeg sku laga den sjøl. Vel... gjorde vel også det da.[:)]
ORIGINAL: Lisbeth83
Skikkelig skeiv BOLLE ja... som om jeg sku laga den sjøl. Vel... gjorde vel også det da.[:)]
fiiin å hjemmelaga bolle det der ja[;)]
ORIGINAL: Lisbeth83
fiiin å hjemmelaga bolle det der ja[;)]
Takk. [:)]
Kanskje du skulle legge til linkene til magebilder uke 32+34+36 under juniklubbens viktigste tråder Lisbeth?