skravletråd 4 mai

Det er sommer det!!! [8D]

ORIGINAL: Irene29

Det er sommer det!!! [8D]
no fikk jo æ å lyst å grille, trur æ æ må ringe sambo å få han til å kjøpe me grill mat, så slipp æ å dra på butikken, e så varm at æ gidde ingenting,klare ikke engang å sitt ut på verandaen å kose mæ.

Åååå... vil ut å kose meg i sola!

jeg vil også sitte ute i sola..
er 18 grader i skyggen...
å sola er bare oppe/framme å titter av og til[8D]
ble ikke hus på oss nei...[&:]

er jo bare å se på terminlista det da[:D][:D]

ORIGINAL: Emilie3

hehe.. må spørre der også.. hvor finner jeg den ??[8|]

under juniklubbens viktigste tråder[:D]

huff...
ble jævlig trøtt jeg[&o]

Grattis til Emilie med 1innlegg

ORIGINAL: Lille0My

Solen er nå komt til oss og......
Sander og jeg har vært å badet på Vannkanten.....
Sitter og venter på at middagen skal bli ferdig....(lapskaus)

Eh..hehe   har lagt merke til at sinnet mitt tar overhånd her...tåler jo ingenting mann.........Blir så lett sinna...for ingenting liksom.....Hjelpes meg...sånn har jeg aldri hatt det før.....[&:]
Blir nesten redd meg sjøl....Klikket skikkelig i sted fordi eg fiklet sånn med sykkelhjelmen til min yngste...og da jeg endelig var ferdig så hadde han ombestemt seg og ville ikke sykkle alikevel....Kasta hele sykkelhjelmen bortover og gikk inn..............

Ingen her inne som kjenner seg igjen , sant?

Næææææææææææææææ...hihi[:D]

ORIGINAL: Anita20

vil vise noen bilder jeg også [8D]
her er det "store" bedet mitt [:)]

og her er hekken jeg driver å fjerner [:)]

her er en nabokatt som har kommet på besøk [:)]

Ååååå.. i å vil ha![8D]
Vel puser har jeg da...[;)]

ORIGINAL: Emilie3

må bare spørre. men er det noen andre som har termin så langt som den 30 juni? eller er det bare meg som må vente så lenge i juni klubben?

Hei Emilie.. jeg har termin 28. juni. Så det er ganske sent i måneden det også. Men hvem vet når han har bestemt seg for å komme ut. Skal uansett henge meg på juniklubben om han kommer i juli.[:)]

for en stor og fin mage irene[:D][:D][:D]

å nå har du snart 4000 innlegg[;)]

Ja, fælt som jeg skravler...[8D]
SKal legge inn bildene mine på Uke 32-tråden straks. Morsomt å se bildene forfra synes jeg.[:)]

Ja, fælt som jeg skravler...[8D]
SKal legge inn bildene mine på Uke 32-tråden straks. Morsomt å se bildene forfra synes jeg.[:)]

ja venter spent..
er vel skikkelig bollemage forfra da[:D]

Skikkelig skeiv BOLLE ja... som om jeg sku laga den sjøl. Vel... gjorde vel også det da.[:)]

Skikkelig skeiv BOLLE ja... som om jeg sku laga den sjøl. Vel... gjorde vel også det da.[:)]

fiiin å hjemmelaga bolle det der ja[;)]

ORIGINAL: Lisbeth83

Takk. [:)]
Kanskje du skulle legge til linkene til magebilder uke 32+34+36 under juniklubbens viktigste tråder Lisbeth?

Får ikke tilbud om noe kurs vi her i kommunen. Litt kjipt for jeg vet liksom ikke helt hva jeg går glipp av... Dere får heller holde et kurs her over BV til meg[8D]

ORIGINAL: Lisbeth83

Takk. [:)]
Kanskje du skulle legge til linkene til magebilder uke 32+34+36 under juniklubbens viktigste tråder Lisbeth?

ja kanskje det[:D]

sånn da var det gjort...
har jeg vært flink nå??

Back
Topp