skravletråd 4 mai

Det var en fin mage Flori. Tydelig at du ligger noen uker før meg.[:D]

Ja grattis Flori og Lisbeth med 33 uker!!!

og kjempe fin mage Irene!!
Jeg får ikke tatt noen nye bilder,digital kammera vårt er ødelagt...[:(]

Flori når er det du har termin? du har sagt det før,men har glemt det(litt hukommelsestap for tiden jeg....[8|])

heia jenter, alt bra med alle sammen, er på vei i bilen, for å hente irene som ikke vil høre på meg å ta det med ro[:D][:D] så må fylle opp bilen med sjokkis og annet godis til den lange kjøreturen. Men en ting jeg lurte på, noen som har fått mye vann i kroppen i det siste? har ikke væert så plaget men de siste dagene er knokene på hånda blitt borte[8|] og beina ser helt for jævelige ut[&:] vondt er det også

ORIGINAL: squat

heia jenter, alt bra med alle sammen, er på vei i bilen, for å hente irene som ikke vil høre på meg å ta det med ro[:D][:D] så må fylle opp bilen med sjokkis og annet godis til den lange kjøreturen. Men en ting jeg lurte på, noen som har fått mye vann i kroppen i det siste? har ikke væert så plaget men de siste dagene er knokene på hånda blitt borte[8|] og beina ser helt for jævelige ut[&:] vondt er det også

Har ikke merket noe til vann i kroppen selv, men det er vel helt vanlig når vi har kommet så langt som vi har. Du har jo 2 inni magen også, vet ikke om det er vanlig med mer vann da....?

JA!!! det er helt j..... det gjør såå vondt,var ikke plaget med det i mitt forrige svangerskap,men denne gangen uff...... det er så ille at jeg våkner med hovna føtter og hender[:'(].... måtte ta av meg gifte ringen for lengst....[:(]

Jeg har 19.juni,fikk ei uke før sist gang!
Ja hadde vært koselig å treffe deg på barsel,.... hva kan være at du reiser hjem etter 1 dag? har dere tenkt på de familierommene? mannen min har så lyst at vi skal ha en sånn en.....

ORIGINAL: Flori

Løper å ser Cæsar.

mæ å!!! snakkes om litt!!![;)]

Hihi *skynde meg med å bli ferdig*...[:)]
Fikk støvsuga hele 1. etg og hunden (han elsker det) nå i en fei. Må sikkert ta over igjen i morgen for med dyr så blir det raskt lo og hår.
Nå lurer jeg på om jeg skal kjøre på butikken og kjøpe meg en ferdigpizza som jeg kan slenge i ovnen.. er så sulten!
Burde ha starta på ostekaka også, men kan jo gjøre det i morgen tidlig......Om ikke Squat har kidnappa meg....[8D]

*Se på beina min* Tror ikke jeg har så mye vann i kroppen akkurat nå. Men har litt innimellom.[&:]

ORIGINAL: Irene29

Hm, kan være du føder før meg allikevel [;)]. Pleier å ese veldig ut på slutten [8|]

Vil helst slippe å gå over tiden, men jordmora på føden som viste oss rundt på mandag sa at det var bare å belage seg på at man gikk over tiden.  Er vel mest for å forsikre oss om at vi ikke skal bli helt klin kokos lei mot slutten. [:-]

Nei om alle skal se Cæsar og BB, så drar jeg på butikken.....[&:]

Nei forresten.. orker ikke. Får finne noe i fryser'n eller lage meg et ostesmørbrød.[8D]
Vil se NCIS jeg....[:D]

Men det var selvsagt fotball på den kanalen! Aaaargh![:@]
Får se SOS Hundehjelpen på TvNorge heller...[;)]

jo takk Flori eg har det berre bra! ikkje noe å klage på. koser meg berre i finrværet. Og du da?

Hm, kan være du føder før meg allikevel [;)]. Pleier å ese veldig ut på slutten [8|]

Vil helst slippe å gå over tiden, men jordmora på føden som viste oss rundt på mandag sa at det var bare å belage seg på at man gikk over tiden.  Er vel mest for å forsikre oss om at vi ikke skal bli helt klin kokos lei mot slutten. [:-]

Ja for på slutten så går man jo bare å venter, bedre å belage seg på overtid, så føder vi når babyene er klare [;)]. Nå må ikke du slite deg helt ut Irene.

Jeg prøver.. har ikke ro i kroppen til tider. Bare når jeg surmuler og er trist og lei meg at jeg slenger meg ned i godstolen og furter... Var litt av det i går, men gikk raskt over i dag.
Fikk uansett sambo til å utsette drikkefesten til en senere gang da jeg sa til ham at jeg visste ikke om jeg taklet overnattingssbesøk og drikking til langt på morgenkvisten etter en hel dag med selskapsforberedelser og familieselskap. Føler meg slem, men avtalen var tidligere at vi skulle ta det igjen senere....[>:]

å så deilig vær. Var i hamar å rusla rundt vi, titta i butikker og spist is! Kosa oss i det nydelige været! Teite bankmannen -ble sittende i møte i hele dag! Dust! Må møte med ham en annen dag. Vært på visning da. Men ikke helt det store... *vil ha hus* Fått kjøpt meg slik gravison mot halsbrann nå da, håper det hjelper.

Åssen gikk det med deg å banken, Llisbeth?

Jeg har sett på slik "doodoo"-bamse. De koster 499 i buttikkene her. Vet dere om de finnes billigere på nettet?

Ja lille my, jeg blir sinna for ingenting. Føler med som TNT når åsså jentungen har en trass-periode! Jeg er et hormontroll!

Stigende temperaturer og stigende humør.. Deilig! [:D]

Fant ut at vi ikke er så flinke til å drikke opp brusen vi kjøper inn her i huset. Fant solo med best før i 2004.... [:'(]
Ble appelsinjuice on the rocks istedet [8D]

ja er det ikkje kos med dette fine været. i dag har eg sittet på uteresturang å kosa meg, men i morgen da skal eg på jobb, så da blir det ikkje så masse kos. er vel så sliten etter jobben at det er berre åå komme seg hjem og på sofaen.
noen som vet hvordan det går med Gira?

Irene så godt å høre at samboeren din utsatte drikke-festen [;)], så slipper du det maset. Skjønner deg så inderlig godt.

Carina: Så Tommy bamsen (Samme greia som Doodoo) til 449,- på Barneland. Er jo dyrt det og da. Vet ikke om det er billigere på nettet. Den Doodoo er bare helt herlig [;)]

Ja, han innrømmet at han hadde lyst til at jeg også skulle bli med på festen da. Så det virker ikke som om han er sur for det... Tror han forsto!
Og så kommer han tidligere hjem og hjelper til i morgen, hvis leveringene går som planlagt.
Tanta hass bor rett ved depoten i Kr.sund, så han parkerer vel snart og overnatter der. Sparer en del kjøre/hviletid på det slik at han blir bedre forberedt til i morgen.[:)]

ORIGINAL: lalina

ja er det ikkje kos med dette fine været. i dag har eg sittet på uteresturang å kosa meg, men i morgen da skal eg på jobb, så da blir det ikkje så masse kos. er vel så sliten etter jobben at det er berre åå komme seg hjem og på sofaen.
noen som vet hvordan det går med Gira?

Må ikke slite deg ut du heller Lalina. Ekke godt i lengden vet du.. Må huske at vi skal fungere etter fødselen også. For ikke å snakke om under fødselen. Tror det var noien som oppdaterte tråden om henne, men ikke hørt/lest noe mer i det siste.[8|]

Back
Topp