skravletråd 4 mai

ORIGINAL: Emilie3

nei jeg fikk vaske kikk. så skal vaske litt her. oppvasken er jeg ferdig med.så det er bare og tørke støv og ta over gulvet. spent hva glenn sier når han kommer hjem og ser at jeg har vasket[:D] med litt god musikk så går dette fort.
snakkes jenter [:D]

Så flink du er... send over litt arbeidslyst til meg også da! Kanksje jeg får baka den ostekaka i kveld....[8D]

*permisjon ja* gleder meg faktisk til å begynne på den, selv om eg syntes det var veldig trist når eg leverte permisjonssøknaden......
....og ukene med permisjon skal brukes godt, da skal det være høy kosefaktor, har bestilt meg frisør time til da(selv om eg varhos frisøren i dag), skal bestille meg en time med masasje, fotpleie, ansiktspleie og så skal det vokses et par plasser før fødselen, ellers har eg planer om å berre nyte dagene og leve livet gå på cafe og lignende

Bare mai igjen så har jeg permisjon ihvertfall. Starter egentlig 7. juni, men tar siste arbeidsdag onsdag 31. mai. Får ta ut ferie de resterende arbeidsdagene som blir 1, 2 og 6 juni (pinsa kommer imellom der) om jeg ikke er fullt sykmeldt. 

Vi er ikke fete...
[link=http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/05/03/465194.html]http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/05/03/465194.html[/link]

Høres ut som om du vet å nyte livet Lalina. Egenomsorg og egenpleie er utrollig viktig! Jeg har en fæl tendens til å prioritere mann og barn før meg selv. (husker ikke for sikkert sist gang jeg var hos frisøren)

Godt at du sa i fra irene. De forstår nok de meste, men må bli mint på det lissom... [:)]

Nå hopper jeg i dusjen, med en gravison tyggetablett.
Plages ikke dere av halsbrann/ sure oppstøt?

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Irene29

Irene så godt å høre at samboeren din utsatte drikke-festen [;)], så slipper du det maset. Skjønner deg så inderlig godt.

Carina: Så Tommy bamsen (Samme greia som Doodoo) til 449,- på Barneland. Er jo dyrt det og da. Vet ikke om det er billigere på nettet. Den Doodoo er bare helt herlig [;)]

Ja, han innrømmet at han hadde lyst til at jeg også skulle bli med på festen da. Så det virker ikke som om han er sur for det... Tror han forsto!
Og så kommer han tidligere hjem og hjelper til i morgen, hvis leveringene går som planlagt.
Tanta hass bor rett ved depoten i Kr.sund, så han parkerer vel snart og overnatter der. Sparer en del kjøre/hviletid på det slik at han blir bedre forberedt til i morgen.[:)]

Det er jo moro for deg også å være med på festen, du ble jo tross alt 30. Godt han forsto, de skjønner mer en vi aner [8D]. Ja ikke riktig at du skal slite deg helt ut på husarbeidet før bursdagen hans. Kjipt å gjøre så fint og rent til selskap, for når gjestene går så ser det dobbelt så ille ut [&:]

Ja, akkurat.. Tar det mest nødvendige som badet, tørking av støv i stua og støvsuging av gulv. Så vasker jeg heller etterpå.[;)]

ORIGINAL: lalina

*permisjon ja* gleder meg faktisk til å begynne på den, selv om eg syntes det var veldig trist når eg leverte permisjonssøknaden......
....og ukene med permisjon skal brukes godt, da skal det være høy kosefaktor, har bestilt meg frisør time til da(selv om eg varhos frisøren i dag), skal bestille meg en time med masasje, fotpleie, ansiktspleie og så skal det vokses et par plasser før fødselen, ellers har eg planer om å berre nyte dagene og leve livet gå på cafe og lignende

Begynte å tenke på noe.. må man levere noen papirer vedr permisjon til arbeidsgiver??

Satser på høy kosefaktor her også. Fikk gavekort hos frisøren på bursdagen min som jeg tenkte bruke på hårkur med massasje. Er så godt. De har også sånne stoler med ryggmassasje... [:)]

heldig du irene,fjusker og begynner litt før meg. siste dag for meg blir vel mandagen trur eg for eg har fri på tirsdagen.
har du funnet ut når føden på molde skal holde ferie stengt? blir det akkurat til din termin eller? 

ORIGINAL: carina82
[link=http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/05/03/465194.html][/link]

Høres ut som om du vet å nyte livet Lalina. Egenomsorg og egenpleie er utrollig viktig! Jeg har en fæl tendens til å prioritere mann og barn før meg selv. (husker ikke for sikkert sist gang jeg var hos frisøren)

halsbrann? jo takk du det veit eg kva er, men etter at eg kjøpte de gaviskon tablettene blei eg masse bedre,har faktisk ikkje spist så mange av mine tabletter men de gangene eg har tatt har de hjelpt helt supert, definnetivt å anbefale til alle som plages.

nyte live ja, det er det noe eg er flink til, værtfall i perioder, nå regner eg med det blir lenge til nestegang når babyen kommer, så nå skal eg virkelig kose meg mens eg har sjansen til det, når eg begynner på permisjonen min.

ORIGINAL: carina82

Vi er ikke fete...
[link=http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/05/03/465194.html]http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/05/03/465194.html[/link]

Godt at du sa i fra irene. De forstår nok de meste, men må bli mint på det lissom... [:)]

Jo enkelte dager er det mye, mens det kan gå perioder uten halsbrann. Har noen tabletter jeg suger på om jeg kjenner noe.

ORIGINAL: xcrazyx

skal kjæresten din være med på fødselen xcrazyx?

han kommer ikke til og være med, men han sitter nok på gangen og venter[:)]

Skal du ha med deg noen andre inn da?

Bare mai igjen så har jeg permisjon ihvertfall. Starter egentlig 7. juni, men tar siste arbeidsdag onsdag 31. mai. Får ta ut ferie de resterende arbeidsdagene som blir 1, 2 og 6 juni (pinsa kommer imellom der) om jeg ikke er fullt sykmeldt. 

Tenker du ser fram til det [;)]. Godt å ha fri de siste ukene før fødselen. Nå går jo jeg hjemme da, hadde kjedet meg bra masse hadde jeg ikke hatt ungene her.

Kan tenke meg det er greitt å ha noe  å hnge fingra i innimellom[;)]

Begynte å tenke på noe.. må man levere noen papirer vedr permisjon til arbeidsgiver??

eg måtte søke arbeidsgiver om permisjon, men veit ikkje om dette er spsielt for kommunen eller kva, siden eg søkte om permisjon med lønn, for kommunen skal fortsatte å betale ut lønna mi mens eg er i permisjon.

heldig du irene,fjusker og begynner litt før meg. siste dag for meg blir vel mandagen trur eg for eg har fri på tirsdagen.
har du funnet ut når føden på molde skal holde ferie stengt? blir det akkurat til din termin eller? 

De stenger natt til den 16 juli om jeg ikke husker feil. Ihvertfall innenfor god margin for meg.. Overtidsdatoen min er satt til 12. juli.
Du har ikke fri mandagen i pinsa (5. juni)? Er røddag på kalenderen tror jeg..

4000 innlegg, Hallo? for ei skravle kjerring..... kansje slik som ho i vg reklamen du?

Jippi Irene: 4000 innlegg, grattis [:D][:D][:D]

OJ, TAKK!!! Som jeg skravler...[8D]

grattis forresten irene29, glemte å skrive det, og så var det i grunnen berre for å ha en unskyldning for å få skrive et innlegg til slik at eg holder følge med deg. men eg må jammen stå på for å klare å holde følge med deg i svingene.

eg måtte søke arbeidsgiver om permisjon, men veit ikkje om dette er spsielt for kommunen eller kva, siden eg søkte om permisjon med lønn, for kommunen skal fortsatte å betale ut lønna mi mens eg er i permisjon.

Får høre med sjefen hva de pleier å gjøre.. Vet ihvertfall at arb.giveren min IKKE betler meg noe.

vi jobber 24-7 vi, ikkje noe som heter fri på rød dager for oss, berre litt bedre betalt enn de andre dagene.

4000 innlegg, Hallo? for ei skravle kjerring..... kansje slik som ho i vg reklamen du?

Ho rullande pratedama frå Fredrikstad?? eller va d Halden?? Knis...

Back
Topp