skravletråd 4 mai

Var på en shopperunde etter jobb i dag. Gjorde litt godt på humøret. [:D]
Kjøpte parfyme og ei pappabok til bursdagen til sambo. Er helt håpløst å kjøpe til en som har alt, og da jeg spurte i går sa han at han kun ønska seg ostekake. Men det skal jeg jo likevel lage...[8|]
Kjøpte meg en skjørt selv, sånn i tilfelle jeg ikke får på meg kjolen i konfirmasjonen den 14. mai. Og en tuppervare-kakeboks, ammepute, badekarmatte og badekar-temperaturmåler. Fikk bytta ei ødelagt side på stellekommoden og bestilt meg en mindre ring. Til slutt kjøpte jeg meg en stoooor jordbærmilkshake og kjørte blid og fornøyd hjem. [:)]

Jeg som var så lei av alt tidligere i dag har det plutselig mye bedre.[:D]
Var også lei av sambo....[>:]. Men nå ringte han nettopp og sa han ikke vil komme hjem i natt, slik at han ble tidligere fri i morgen og kunne komme hjem å hjelpe meg med forberedelsene. Selvsagt så begynner jeg å savne ham med en gang! [:(]

Nå sitter jeg og tenker på middag... aner ikke hva jeg skal finne på, men vil gjerne ha noe enkelt. Hva skal dere ha i dag da?
Tenkte også bli ferdig med bakinga i dag, slik at det er bare å vaske og gjøre klart i morgen.

ORIGINAL: Lisbeth83

sånn da var det gjort...
har jeg vært flink nå??

Sjempeflink pie!!!!

Ble litt usikker, men lurer på om det kan være at hun har notert at du tar jern-tabletter?[8|]

Det er jernverdien din som virker helt grei. Tror 10-11 er normal verdi så da har du ingenting å bekymre deg over. Jeg fikk 13,9 uten å ta jern jeg, så jeg måtte slutte med jerntabletter for første gang på 15 år!!![:D]

ORIGINAL: Emilie3

ja det er vel da.. jeg går på folat. men legen sa at jeg hadde et lite blo trykk før å være så langt uti svangerskapet.. det ligger på 124\77 og 117\77.. og hun sa at det brukte og øke nå på slutten av svangerskapet.. men spiser to jern pr dag...

Har enda lavere blodtrykk jeg.. men legen har ikke sagt det er uvanlig. Ligger som oftest på 110/65. Synes du har et fint blodtrykk jeg, og så slipper du bekymre deg over svangerskapsforgiftning ihvertfall. For det kan man få om man har høyt blodtrykk igjen.

Er oppe i + 10-11 kg mer enn jeg var jeg da.. Men det er enda noen uker igjen. Må nok regne med en 4-6 kg til tenker jeg.
Jeg trøster meg med at de forsvinner i ettertid ved hjelp av amming, fotball og annen trening om jeg får tid.

ORIGINAL: Emilie3

så deilig og slutt me di [:D] jeg hærlig ikke og ta tabletter.. og syns jerntabletter er di værste og svelge..
huff så var det denne vekta. hehe. syns jeg har godt så mye opp.. før jeg ble gravid så var jeg runt 75, og nå er jeg helt oppi 84,5...

Jeg veide det samme som deg i utgangspunktet, men jeg er oppe i 89 nå....ojoj....ikke har jeg noe særlig vann i kroppen heller...

Så fin mage du har irene! Har jo vokst litt siden forrige bilde nå. Fin og rund mage [:)]

Virker som de fleste av oss har lagt på oss ca det samme. Er nok heeeelt normalt!

Da jeg gikk på Roseby-senteret i dag så begynte jeg å glede meg i å komme inn i normale klær igjen. Er litt lei av mamma-tøyet nå.
Men er spent på om jeg kommer inn i gammel-garderoben eller om jeg må investere i en ny.[:)]

ORIGINAL: Irene29

Virker som de fleste av oss har lagt på oss ca det samme. Er nok heeeelt normalt!

Da jeg gikk på Roseby-senteret i dag så begynte jeg å glede meg i å komme inn i normale klær igjen. Er litt lei av mamma-tøyet nå.
Men er spent på om jeg kommer inn i gammel-garderoben eller om jeg må investere i en ny.[:)]

Enig, jeg er også lei mammaklærne.... Ser på alle de nye vårklærne og ønsker at jeg kom inn i dem.... Men får vente noen uker med å kjøpe noe nytt, lite vits i det nå[:)]

ORIGINAL: tingeling1

Så fin mage du har irene! Har jo vokst litt siden forrige bilde nå. Fin og rund mage [:)]

Takk takk. [:)]
Synes selv jeg har kjent den vokse bare i dag...[:D]
Men magemålet irundt på 90 cm er likt som i uke 30, mens symfysemålet nå er ca 27-28 cm.
Men ingen er vi like og gutten i magen er stoooooor, så jeg klager ikke. [:D]

Enig, jeg er også lei mammaklærne.... Ser på alle de nye vårklærne og ønsker at jeg kom inn i dem.... Men får vente noen uker med å kjøpe noe nytt, lite vits i det nå[:)]

Tviler på at jeg får kjøpt noe før uti juli en gang... Kanksje august! Og da er det jo straks høst. Får henge oss på sommermoten neste år tenker jeg.[;)]

Tviler på at jeg får kjøpt noe før uti juli en gang... Kanksje august! Og da er det jo straks høst. Får henge oss på sommermoten neste år tenker jeg.[;)]

Ja vi får nok det [:)] Kommer vel fine klær til høsten og...hehe...

Håper det blir en fiiiin høst. Elsker å gå i høstfjellet!!

hallo jenter!
nå har jeg just kommet inn,har sittet på verandaen i hele ettermiddag.deilig!! sol og ca 18 varmegrader.... vi tok til og med middagen på verandaen idag, etter tobias sitt ønske.... hihii mannen min sa at jeg hadde fått kjempe fin farge i fjeset,deilig å bli litt brun.....
ellers er alt bare bra??[;)]

ja det har vært helt skjønt idag!!! og slik skal det forsette til søndag har jeg hørt...tenkte oss en tur til dyreparken,tobias har spurt sånn etter det i hele vinter,men med det vinter været vi hadde fristet det ikke i det hele tatt!!!!!

ORIGINAL: carina82

Gratulerer til Flori og Lisbeth med 33 uker!
signerer denne jeg

ORIGINAL: ale82

hallo jenter!
nå har jeg just kommet inn,har sittet på verandaen i hele ettermiddag.deilig!! sol og ca 18 varmegrader.... vi tok til og med middagen på verandaen idag, etter tobias sitt ønske.... hihii mannen min sa at jeg hadde fått kjempe fin farge i fjeset,deilig å bli litt brun.....
ellers er alt bare bra??[;)]

Skikkelig godt å nyte godværet. Håper på nyyyyydelig vær i morgen også, slik at jeg får anledning til å kose meg masse ute da. Ikke vært så mye i dag egentlig. Skal utnytte kvelden godt siden sambo ikke kommer hjem og baka litt kaker og støvsuge. Egentlig burde jeg satt i gang... for tiden flyr ser jeg. Ikke fått i meg middag heller, men vet liksom ikke helt hva jeg skal finne på. Hva har dere spist i dag da?

ORIGINAL: Flori

Åååå... vil ut å kose meg i sola!

Ja nå har vi grillet og kost oss i sola i hele dag.Jeg er solbrent [:)]. Endelig sommer-temperatur [:D]. Klarte t.o.m å trille tur til butikken med barnevogna idag [;)], men gikk jo ut over bekkenet da.

Får jo plutselig superoverskudd i sola, men pass på at det ikke blir for mye nå da...

Åååå... vil ut å kose meg i sola!

Ja nå har vi grillet og kost oss i sola i hele dag.Jeg er solbrent [:)]. Endelig sommer-temperatur [:D]. Klarte t.o.m å trille tur til butikken med barnevogna idag [;)], men gikk jo ut over bekkenet da.

Får jo plutselig superoverskudd i sola, men pass på at det ikke blir for mye nå da...

Ja gjør det, å er utrolig åssen det hjelper på humøret [:D][:D]. Kjempefin mage Irene, skikkelig bollemage. Tok nye magebilder idag, har vokse på 1 uke.

Tusen takk. Alltid like morsomt å se bildene selv også..
Har du lagt inn bildene dine?

Back
Topp