Skravletråd 10 mai

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Anita20

magen din er perfekt [:)] min ser ut som en badeball [:-]
ja, syntes du skal sykemelde deg jeg. du har jo holdt ut lenge nå da. jeg har vært sykemeldt en månede allerede jeg [8|] kjedelig, men DEILIG [:)]

ja, jeg kommer meg ut. har ei venninde som er gravid ho også. ho går på skolen, men er utplasert denne uka, så da jobber ho sent. så er ikke synd på meg [8D] hihi.

jeg er også glad jeg ikke er på jobb mer..
da hadde jeg ikke hatt overskudd til annet enn å sove...(vri meg i senga pga av ryggen..)
 
så irene...
på mandagen så ordner du deg 100% sykmld
å ta litt vare på deg selv og bebisen..å ikke tenk på dem på jobb
*streng i stemmen*


 
Okidoki "mamma". Jeg skal gjøre et forsøk.. ringer legen på fredag.. Lover![8D]
 
ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Anita20



her har vi kjøpt noen blomster. ser de ikke så godt da [8|]

og her er bedet midt på plen som sambo driver med



jeg vil også ha hage å stulle å stelle med[8|]

 
Jeg også..... Sukk![&:]
 
ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: sommerbaby

ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: sommerbaby

hei jenter, lurer på en ting, i går så såg æ litt slim når æ va på do, å æ våknet en gang i natt å hadd skikkelig vond nederst i magen, 10 ganger verre enn menstrasjons vond liksom, noen som vet hva d kan være??
nei no kjenne æ ingenting, bare masse liv. må visst følge litt med d å eventuelt ringe føden..

har du vondt nå da? hmm, er du bekymret så ring føden.



det er nok det beste du kan gjøre da. og ring føden om det blir vondt igjen.

signerer den
er ikke bra å gå å være bekymret...[:)]

 
Hadde jeg begynt å blø, så hadde jeg ringt jordmor/føden med en gang. Trenger ikke være farlig, men greitt å vite hvorfor, og hva som evt holder på å skje...[&:]
Selv fikk jeg ei plutselig smerte i underlivet i går ettermiddag. Kjentes ut som jeg kom til å revne, så fikk jeg tissetrang. Men tissa bare en dråpe på do, og det gikk over like raskt som det kom. Merkelige greier! [8|]
 
ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: Lisbeth83

Anita-
har du hørt noe fra gira da???
[&:]


nei, har ikke det [:(] og vil ikke mase på heller. håper alt er i orden.

 
Får bare avvente.. de gir beskjed når de er klare. [8|]
 
ORIGINAL: Lisbeth83

hihi...
det var jo jeg som skulle lage meg noe spiselig[:D]
blir jo helt satt ut av den vanlige verden nå jeg kommer inn hit[8|]
har forresten fått høstkatalogen fra hm idag[:)][:)]

 
BVanlig verden.. hva er det? [8D][8D][8D][:D]
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Lisbeth83

hihi...
det var jo jeg som skulle lage meg noe spiselig[:D]
blir jo helt satt ut av den vanlige verden nå jeg kommer inn hit[8|]
har forresten fått høstkatalogen fra hm idag[:)][:)]

 
BVanlig verden.. hva er det? [8D][8D][8D][:D]

ja det har jeg også lurt på mange ganger[:D][:D]
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Anita20

magen din er perfekt [:)] min ser ut som en badeball [:-]
ja, syntes du skal sykemelde deg jeg. du har jo holdt ut lenge nå da. jeg har vært sykemeldt en månede allerede jeg [8|] kjedelig, men DEILIG [:)]

ja, jeg kommer meg ut. har ei venninde som er gravid ho også. ho går på skolen, men er utplasert denne uka, så da jobber ho sent. så er ikke synd på meg [8D] hihi.

jeg er også glad jeg ikke er på jobb mer..
da hadde jeg ikke hatt overskudd til annet enn å sove...(vri meg i senga pga av ryggen..)
 
så irene...
på mandagen så ordner du deg 100% sykmld
å ta litt vare på deg selv og bebisen..å ikke tenk på dem på jobb
*streng i stemmen*



Okidoki "mamma". Jeg skal gjøre et forsøk.. ringer legen på fredag.. Lover![8D]

ja det var bra[:D]
 
Oj, her har dere skravelet mye siden jeg var her tidligere!
 
Gratulerer til alle de med ny uke!!!
 
Har vært på jobb og hos jordmor jeg nå. Nå sitter jeg og koser meg med jordbær (men de var ikke såååå gode som de så ut som....)
 
ORIGINAL: tingeling1

Oj, her har dere skravelet mye siden jeg var her tidligere!
 
Gratulerer til alle de med ny uke!!!
 
Har vært på jobb og hos jordmor jeg nå. Nå sitter jeg og koser meg med jordbær (men de var ikke såååå gode som de så ut som....)

ja du får henge deg på[:D]
hva sa jordmor da?
 
det var godt med mat...
rester fra middagen igår[:D]
 
ja 2 dyner er å anbefale. En til senga og en til vogna ute, når det blir kjøligere, men ikke så kaldt at det er nødvendig med voksi pose. Uansett kjekt å ha en i reserve, hvis et uhell skulle være ute. Kjøp gjerne den 1 dyna 1 strl større.
 
Pling på føden du sommerbaby. I allefall hvis smertene dukker opp igjen eller om det kommer mere slim. Observer slimet. Kunne det ha hvert utflod?
 
Irene og anita dere har totalt forskjellige mager, men begge to sine er kjempe flotte. En får strutte med det en har vett dere! [:D]
 
Flink i hagen du a anita. Grønne fingre?
Skjønner at du ikke vil mase på gira. Du har jo sendt meld, og hu veit jo at vi tenker på henne, så derfor er jeg nå kjempe bekymra for henne!
 
Katrine gratulerer med 34 uker!
 
'ja Lisbeth den lukta hater jeg å. Blir mobba her for at jeg er "by-frøken" når jeg griner på nesa av den, men herregud er det nå rart da. Jeg tørker heller ikke klær ute i slik lukt!
 
 
ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: tingeling1

Oj, her har dere skravelet mye siden jeg var her tidligere!
 
Gratulerer til alle de med ny uke!!!
 
Har vært på jobb og hos jordmor jeg nå. Nå sitter jeg og koser meg med jordbær (men de var ikke såååå gode som de så ut som....)

ja du får henge deg på[:D]
hva sa jordmor da?

 
Hun trodde babyen hadde snudd seg, men var ikke sikker... Så jeg skal på ny kontroll om 2 uker, og hvis hun ikke klarer å kjenne det så blir det UL. Og hvis babyen ikke har snudd seg, vil en lege prøve å snu den.... Håper jeg slipper det da. Ellers var alt bra. Hun jordmoren er ikke noe opptatt av vekt, så jeg slapp å veie meg i dag [:D] (jammen bra for jeg har gått opp over 4 kg på 4 uker....)
 
Blir nå kjekt å få UL om de fremdeles er usikre neste gang Tingeling1!
Har aldri veid meg hos jordmor jeg. Hun bare spør om hvor mye jeg veier hun.. så jeg svarer sånn ca. veide meg hos legen ved første kontroll og nå sist før jeg bel sendt på UL. De ganegne i mellom har de bare spurt..[:)]
 
ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: tingeling1

Oj, her har dere skravelet mye siden jeg var her tidligere!
 
Gratulerer til alle de med ny uke!!!
 
Har vært på jobb og hos jordmor jeg nå. Nå sitter jeg og koser meg med jordbær (men de var ikke såååå gode som de så ut som....)

ja du får henge deg på[:D]
hva sa jordmor da?


Hun trodde babyen hadde snudd seg, men var ikke sikker... Så jeg skal på ny kontroll om 2 uker, og hvis hun ikke klarer å kjenne det så blir det UL. Og hvis babyen ikke har snudd seg, vil en lege prøve å snu den.... Håper jeg slipper det da. Ellers var alt bra. Hun jordmoren er ikke noe opptatt av vekt, så jeg slapp å veie meg i dag [:D] (jammen bra for jeg har gått opp over 4 kg på 4 uker....)

håper den har snudd seg da..
legen snu den..hvordan gjør han det[8|]
godt å høre at alt var ellers bra[:D]
ja den vekta[8D]
 
ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: tingeling1

Oj, her har dere skravelet mye siden jeg var her tidligere!
 
Gratulerer til alle de med ny uke!!!
 
Har vært på jobb og hos jordmor jeg nå. Nå sitter jeg og koser meg med jordbær (men de var ikke såååå gode som de så ut som....)

ja du får henge deg på[:D]
hva sa jordmor da?


Hun trodde babyen hadde snudd seg, men var ikke sikker... Så jeg skal på ny kontroll om 2 uker, og hvis hun ikke klarer å kjenne det så blir det UL. Og hvis babyen ikke har snudd seg, vil en lege prøve å snu den.... Håper jeg slipper det da. Ellers var alt bra. Hun jordmoren er ikke noe opptatt av vekt, så jeg slapp å veie meg i dag [:D] (jammen bra for jeg har gått opp over 4 kg på 4 uker....)

håper den har snudd seg da..
legen snu den..hvordan gjør han det[8|]
godt å høre at alt var ellers bra[:D]
ja den vekta[8D]

 
Hun fortalte om hvordan den snuingen foregår. Da bruker de UL til å se hvordan babyen ligger, og så må jeg ha et sånt bånd over magen som måler hjertet til babyen. Og så tar legen tak utenpå magen og prøver å dytte babyen rundt.... Det kan visst være litt ubehaglig, men ikke vondt. Og det kan godt hende babyen snur seg tilbake igjen.... Håper som sagt jeg slipper dette
 

hihihihi
skulle kose meg med hockeypulver..
men så hadde jeg akkurat tatt på meg lipgloss..
så nå fikk jeg den saltmunnen[&:]
 
ORIGINAL: Lisbeth83


hihihihi
skulle kose meg med hockeypulver..
men så hadde jeg akkurat tatt på meg lipgloss..
så nå fikk jeg den saltmunnen[&:]

 Ser det for meg! Fjolle-mor....
 
ORIGINAL: xcrazyx

hei hei  jenter...

savnet meg?? [:D]

ja
 
ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: tingeling1

Oj, her har dere skravelet mye siden jeg var her tidligere!
 
Gratulerer til alle de med ny uke!!!
 
Har vært på jobb og hos jordmor jeg nå. Nå sitter jeg og koser meg med jordbær (men de var ikke såååå gode som de så ut som....)

ja du får henge deg på[:D]
hva sa jordmor da?


Hun trodde babyen hadde snudd seg, men var ikke sikker... Så jeg skal på ny kontroll om 2 uker, og hvis hun ikke klarer å kjenne det så blir det UL. Og hvis babyen ikke har snudd seg, vil en lege prøve å snu den.... Håper jeg slipper det da. Ellers var alt bra. Hun jordmoren er ikke noe opptatt av vekt, så jeg slapp å veie meg i dag [:D] (jammen bra for jeg har gått opp over 4 kg på 4 uker....)

håper den har snudd seg da..
legen snu den..hvordan gjør han det[8|]
godt å høre at alt var ellers bra[:D]
ja den vekta[8D]


Hun fortalte om hvordan den snuingen foregår. Da bruker de UL til å se hvordan babyen ligger, og så må jeg ha et sånt bånd over magen som måler hjertet til babyen. Og så tar legen tak utenpå magen og prøver å dytte babyen rundt.... Det kan visst være litt ubehaglig, men ikke vondt. Og det kan godt hende babyen snur seg tilbake igjen.... Håper som sagt jeg slipper dette

 
Det går nok bra skal du se![:)]
 
ORIGINAL: xcrazyx

så kos d da[:)] har savnet dere også...

men nå er jeg tilbake og kommer nok innom et par turer om dagene...

noe jeg har gått glipp av her inne da?

 
Heisan!
Så kjekt å se deg her inne så raskt da!
Vi har selvsagt savnet deg kjempemasse!!!
 
Hvordan er formen?[:D]
 
Back
Topp