Skravletråd 10 mai

ORIGINAL: Emilie3

hei jenter [:D]
Hordan har dere det? jeg har det bra. trudde inatt at fødslen var igang. før jeg hadde vont i under livet og neder i magen.. uansett om jeg prøvde og gå\ligg\sitt.. men det gikk bra til slutt..
hva kan dette være?
nam nå sitter jeg og spiser jorbær, nam det er veldig godt [:D]
hadde d sånn i natt æ å, veit itj ka d kan vær, pluss at æ såg litt slim når æ va på do i går, går bra me mæ å no, ingen vondt eller noe.
 
Så koselig å se deg igjen xcrazyx! Snuppa di var så nydelig på bildet!
 
Sitter med magen snart oppunder halsen jeg nå....[&:] Tror ungen at utgangen er den veien tro?? Syns hun kan legge seg litt lenger ned....
 
ORIGINAL: Emilie3

ORIGINAL: sommerbaby

ORIGINAL: Emilie3

hei jenter [:D]
Hordan har dere det? jeg har det bra. trudde inatt at fødslen var igang. før jeg hadde vont i under livet og neder i magen.. uansett om jeg prøvde og gå\ligg\sitt.. men det gikk bra til slutt..
hva kan dette være?
nam nå sitter jeg og spiser jorbær, nam det er veldig godt [:D]
hadde d sånn i natt æ å, veit itj ka d kan vær, pluss at æ såg litt slim når æ va på do i går, går bra me mæ å no, ingen vondt eller noe.

jeg hadde mere utfold.. og det kom mye..
hmmm, snakka me føden da? kanskje d kan være lurt. fikk du pm min æ sendt dæ emilie?
 
ORIGINAL: Emilie3

ja jeg fikk den. lagret nr. du skal få mi. bare jeg fin ut hvordan jeg skal sende det [8D] er litt treg av meg
har sendt dæ pm me beskrivelse på kordan du gjør d no[;)]
 
ORIGINAL: Emilie3

hm tur jeg har sent til deg nå..
har ikke fått noe[8|]
 
ORIGINAL: Emilie3

sente da på mail adr di..
å ja, der kom den ja, har lagra begge nr no[:D][:D]
 
ORIGINAL: Emilie3

åå..æ klarte da:D:D hehe..
har du prøvd å send på der d står pm da? d e nå anna greier sjø. hehe. men mail va ok d sjø.
 
ORIGINAL: Emilie3

trur jeg hålder meg til mail. hehe..det andre tar meg vel 2 år før å forstå..[8|]
hehe, hadd problemer sjøl æ til å begynne me, men har en samboer som e datafrik som hjalp mæ.
 
Heia!
 
Her går skravla enda ser jeg... det er bra![8D]
Er hjemme jeg nå.. SLapp ut dyra og dro rett på butikken for å kjøpe jordbær, men tror dere de hadde??? NEI![:@][:@][:@]
Irriterende å få reklame i posten for så å komme på butikken å høre dem si at leverandøren er tom.  Sånn er det å bo på landet, sistprioritert for varelevering....[>:]
 
Men men.. kjøpte meg en anananananananasssssss istedet jeg! [:D]
Lurer bare på hvordan den skjæres opp....[8|] Tror det fulgte med bruksanvisning.[&:]
Og nei, det er ikke ananas på boks jeg har kjøpt.. Knis![:)][:)]
Er *blond* altså, men ikke såååååååå blond! [:D]
 
he-he; det skal ikke väre enkelt Irene! ...bare du ikke spiser skallet, så er det nok håp for deg.
 
I dag merker jeg at jeg er skikkelig irritabel, og det er ikke akkurat så bra. Skal snrt gå og lage middag, men må bare sitte her litt.
 
Fikk den göyale regninga på forsikringa i posten i dag, i tillegg til at dett skal betales en strömregning, lånet trekkes, vi skal i bryllup, og alt bare kommer på en gang.... ja, og så skal vi jo betale regninga på de nye sommerdekkene! [&:] ...men anfallet er nok over om litt. [;)]
 
 
 
Hihi.. skal prøve å ikke spise skallet. [8D]
Har vært irritabel i mange dager allerede jeg.. Hadde ei lang fin periode tidligere, men nå har det slått til for fullt.[:'(]
Ja, de regningene.. Studielån også denne måneden.[8|]
Måtte gi opp middagsmaten i dag. Fikk ikke ned mange bitene.. det stopper opp. [:(]
Har blitt så dårlig til å spise middagsmat etter at jeg ble gravid egentlig.. Brødmat er bedre!
 
Fikk bladet "Gravid" i posten i dag, så jeg har noe å glede meg til.[:)]
 
 
 
Har dere alt i orden til bebisene kommer da, jenter?
 
Jeg har det meste klart, tror jeg. Men om jeg tenker meg godt om så tror jeg at jeg hadde fått panikk om bebisen hadde meldt sin ankomst i morgen allikevel.. Kanskje jeg ikke er så klar som jeg tror?
 
 
ORIGINAL: Irene29

Hihi.. skal prøve å ikke spise skallet. [8D]
Har vært irritabel i mange dager allerede jeg.. Hadde ei lang fin periode tidligere, men nå har det slått til for fullt.[:'(]
Ja, de regningene.. Studielån også denne måneden.[8|]
Måtte gi opp middagsmaten i dag. Fikk ikke ned mange bitene.. det stopper opp. [:(]
Har blitt så dårlig til å spise middagsmat etter at jeg ble gravid egentlig.. Brødmat er bedre!
 
Fikk bladet "Gravid" i posten i dag, så jeg har noe å glede meg til.[:)]



Ja, studielånet ja.... Men der ahr jeg ferdig oppsparte midler på en konto, så den regninga stresser meg lite. Men vi har jo penger på en konto til de andre regningene også, så forstår ikke hva jeg tuller med[;)]
 
Koslig med blad, da!
Jeg har värt på biblioteket og lånt meg krimböker, jeg!
 
Ååååå, ikke si det en gang. Her er ingenting i orden!!! [&:]
Oppussingsarbeid som aldri blir ferdig hvor og enn jeg snur meg....[:(]
 
Tror jeg skal gjøre klar babykurven ihvertfall, så har han nope å komme hjem å sove i. Stellekommoden er på plass da heldigvis.
 
Ja, blad er koselige. Liker også å lese krim både sambo og jeg! Han er flinkere til å lese enn meg for tiden.. [8|]
Men jeg trøster meg med at hvis jeg blir sengeliggende over tid så har jeg masse lesestoff. To bokreoler fulle! Vel...noen er lest da.[;)]
Hvilke(n) forfatter leser du helst bøker av? Noen klare favoritter?[:)]
 
blir vel helst John grisham, der har jeg lest det meste han har skrevet.
Anne Holt har jeg lest det meste av, Unni Lindell.
Harlan Coben skriver bra, men synes et par av bökene var litt for like.
 
Ellers har jeg lest mye, mye annet. HAr en mistanke om at jeg leser for fort, for det er mang av bökene jeg helt sikkert ikke husker innholdet i.[:D]
 
Enig i John Grisham og Unni Lindell. Har de fleste av de to.. I tillegg har jeg de fleste Henning Mankell, Håkon Nesser og Dan Brown bøkene, men ikke lest så mye av dem da.. enda. [;)]
Jo Nesbø er flink synes jeg, men den klare favoritten er Janet Evanovich som skriver om Bounty-hunteren Stephanie Plum!! Diggbar krim med damehumor.. [:D]
 
Fikk forresten kjøpt den nye boka som Knut Nærum har vært med på å skrive nå; "Svaret på Madonna-gåten".
 
Så fint det nye magebildet ditt er Irene! [:)] Rund og fin mage
 
ORIGINAL: Irene29

Enig i John Grisham og Unni Lindell. Har de fleste av de to.. I tillegg har jeg de fleste Henning Mankell, Håkon Nesser og Dan Brown bøkene, men ikke lest så mye av dem da.. enda. [;)]
Jo Nesbø er flink synes jeg, men den klare favoritten er Janet Evanovich som skriver om Bounty-hunteren Stephanie Plum!! Diggbar krim med damehumor.. [:D]
 
Fikk forresten kjøpt den nye boka som Knut Nærum har vært med på å skrive nå; "Svaret på Madonna-gåten".

 
Har lest Håkon Nessner og Dan Brown også, ja. Og noen av Nesbö.
Kasnskje jeg burde sjekke ut Evanovich?
 
Back
Topp