Skravletråd 10 mai

ORIGINAL: Emilie3

herregud, jeg sitt og gjesper som en galing.. er såå trøtt. fikk nesten ikke sove i natt.. hadde vont i ryggen, under livet og neders i magen[&:]men etter kl 03 så fikk jeg sove til kl 11 så har jo ikke noe grunn til og være trøtt..


 
uffda... ikke göy å ha vondt slik at man ikke får sove!
Kjenner meg igjen i det å väre trött, er utrolig sliten for tiden, men sover allikevel som en stein om natten!
 
 
...Kose dere videre, jenter!
må stikke bort til kjökkenet og lage middag til min hardt arbeidende sambo, jeg[:D]
 
ORIGINAL: tingeling1

Så fint det nye magebildet ditt er Irene! [:)] Rund og fin mage

 
Takk takk.. begynner å bli bra størrelse nå. [:)]
 
 


 
ORIGINAL: sol77

ORIGINAL: Irene29

Enig i John Grisham og Unni Lindell. Har de fleste av de to.. I tillegg har jeg de fleste Henning Mankell, Håkon Nesser og Dan Brown bøkene, men ikke lest så mye av dem da.. enda. [;)]
Jo Nesbø er flink synes jeg, men den klare favoritten er Janet Evanovich som skriver om Bounty-hunteren Stephanie Plum!! Diggbar krim med damehumor.. [:D]
 
Fikk forresten kjøpt den nye boka som Knut Nærum har vært med på å skrive nå; "Svaret på Madonna-gåten".


Har lest Håkon Nessner og Dan Brown også, ja. Og noen av Nesbö.
Kasnskje jeg burde sjekke ut Evanovich?

 
Det bør du gjøre om du liker litt satirisk krimhumor. Er knæsje god de bøkene jeg har lest av henne.[:D]
 
ORIGINAL: Lille0My

Samme her, sover som en stein om natte...det har jeg gjort helt til nå for 2 dager siden.....De siste 2dagene har jeg ikke sovet godt....
Sitter med salige kynnere nå....vondt ihodet og vnni beina............

sutresutreklageklage

 
Skal se at det bare er litt regn vi trenger.. skylle av oss litt varme og sol[;)]
 
ORIGINAL: Emilie3

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: tingeling1

Så fint det nye magebildet ditt er Irene! [:)] Rund og fin mage


Takk takk.. begynner å bli bra størrelse nå. [:)]






så fin mage du har.

 
Takk for det Emile. Ikke like fin struttemage som dere andre, men jeg henger meg på...[;)]
 
Har forresten kopiert vektlista som Laila la fortløpende inn for oss.
Håper også at alt står bra til med Lailia og at gutten hennes holder seg i sin mors trygge mager litt til.
 
Så dere som vil oppdatere ukene og vekta si , er det bare å gi meg beskjed.
 
Hei Flori.. vi venter fremdeles på melding fra henne. Anita hadde ikke hørt noe tidligere i dag...[&:]
Barn og vann er bestandig en "hit"!![:D]
Satt å sammen lignet magebildet fra sist uke, og ser forskjellen bra selv. Gøy å se at den vokser ihvertfall![:)]
 
Åååå så flott en mage! Å så stor i forskjell til min... og enda er det bare 4 dager som skiller terminenw våre!! Ser tydelig at den har sunket ja. [:)]
 
hei hei alle flotte juni mammaer!
hatt en fin dag? høres bra ut, da håper eg alle er fornøyde. eg for min del er litt sånn små stressa og små forbanna, ting går ikkje slik som eg vil på jobb, men det er vel berre hormonene som tar litt overhånd..............
dere har værtfall vært meget flittige å skrevle i dag, i morgen og på fredag har eg fri så da får eg med bli med på morroa. gleder meg, men ennå eg klarer å komme meg ut av senga har vel dere allerede skrevet en 3-4 sider.
fortsatt ikkje hørt noe fra Gira, krysser fingrene for at alt er bra.

gratulerer til sommerbaby og katrine35+ som er 34 uker

sol gratulerer med 36 uker ååå heldig gris, missunnelig
 
Kjempefin mage du også Flori!! Ser at den har sunket litt ja...
 
Orker ikke sitte ute i varmen jeg, blir altfor varm....
 
ORIGINAL: Lille0My

Sett på skrukketrollet mitt da?
Hi hi hi .. og jeg har 6 uker igjen...hohooh




 
Ligger en god uke foran meg.. Har nok synket litt din flotte mage også ser det ut som![:)]
 
ORIGINAL: Flori

Ja, men du kan allikevel føde større baby enn meg. Helt utrolig, men må si jeg ikke har lyst å bli større nå, men vet jeg gjør det. Har sett på bilde da jeg skulle føde forrige gang, så helt fryktelig ut den magen [8D]. Obs må legge ungene, barne-tv er ferdig. Stikker innom etterpå viss jeg rekker før HC. 

 
Ja, det sies at noen bære magen innover og andre utover. Jeg er tydligeligvis en som bærer den innover... Hadde forresten bakovervendt livmor sa en gynokolog til meg en gang. Ante ikke helt hva det vil si, og om det har noe med hvordan magen min ser ut nå.[8|]
 
ORIGINAL: lalina

hei hei alle flotte juni mammaer!
hatt en fin dag? høres bra ut, da håper eg alle er fornøyde. eg for min del er litt sånn små stressa og små forbanna, ting går ikkje slik som eg vil på jobb, men det er vel berre hormonene som tar litt overhånd..............
dere har værtfall vært meget flittige å skrevle i dag, i morgen og på fredag har eg fri så da får eg med bli med på morroa. gleder meg, men ennå eg klarer å komme meg ut av senga har vel dere allerede skrevet en 3-4 sider.
fortsatt ikkje hørt noe fra Gira, krysser fingrene for at alt er bra.

gratulerer til sommerbaby og katrine35+ som er 34 uker

sol gratulerer med 36 uker ååå heldig gris, missunnelig


 
Hei Lalina.
 
Må ikke al jobben stresse deg... Da er det på tide å tenke sykmelding! Sa ho....[8D]
Bra du har fri i morgen Lalina, det har jeg osgå. Skal sikkert en tur på deltidsjobben og prøve å bli ferdig med det jeg har der.. huff, ser ikke enden.[&:]
 
ORIGINAL: tingeling1

Kjempefin mage du også Flori!! Ser at den har sunket litt ja...
 
Orker ikke sitte ute i varmen jeg, blir altfor varm....

 
Jeg blir bare svimmel, og på ettermiddagen blåser det bestandig opp her. Nå er det også disig, så da tar ikke sola så godt lengre.
 
Fikk ikke ned middagen mimn isted, så den spiste sambo opp for meg. Men desserten som først var ei skål m is, så nå en halv ananas skliiiir ned!
 
jepp nå er det ikkje lenge igjen før eg sykmelder meg 100 %
i dag har eg værtså forbanna at eg har ikkje godt av det på noen måte.
 
Det er lov til å syte til mamma ! [8D]
Og det er ikke godt å være forbannet på jobb, det skal jeg skrive under på.[>:]

Hadde ikke noen bra dag selv i dag, men det er nesten hverdagskost hos meg så er godt vant. Men jeg vurderer seriøst å ringe legen og høre om jeg får 100% fra mandag av.
Noen som vet om jeg må undersøkes på ny for å få mer sykmelding, eller om han bare skriver ut en sykmelding? [8|]
 
Jeg også føler meg like stor hele dagen.. Men kanskje du får litt vann ellers i kroppen slik at magen din føles mindre om kvelden?
 
Takk i like måte Flori!!
Skal se Frustrerte Fruer på tvZebra kl 2015 i kveld om det er jeg... Utgikk sist onsdag, så jeg får sjekke etterpå.
 
 
 
Back
Topp