Skravletråd 10 mai

BIBBI3

Forumet er livet
God morgen alle sammen![:)]
 
Da er jeg på plass på jobb..... Allerede lei![>:]
 
Ser ut til å bli en nyyyydelig dag i dag å. Sol og jobb inne henger ikke så bra sammen for tiden..[:)]
 
Fikk forresten beskjed sent i går kveld at snekker'n ikke kunne komme i dag heller. Så da blir det kanskje i morgen istedet. [8|]
 
Hva skal juniklubb-folket gjøre i dag da? [:D]
 
God morgen!!!
 
Orket ikke ligge i senga mer jeg.... I dag skal jeg på jobb kl. 10, og 12.30 skal jeg til jordmor[:)] Er litt spent på om nurket har snudd seg nå...
 
Hei Lille0My!
 
Hadde gjort seg med en regnskur nå ja. Blir svimmel av denne sola jeg til tross for at jeg drikker en del vann om dagen. Er vel uvant med så mye varme for en gravid nordvestlendig[8D]
Men i morgen må det gjerne bli fint, for jeg må nok ut av huset når snekkeren kommer.
Hadde håpt han kunne komme i dag slik at han ble ferdig i morgen, men neeeeeeei da! [:@]
 
Hei Tingeling1!
 
Du jobber en del enda du også? Med hva forresten? [8|]
Spennende med jordmortime da. Vi er jo så og si høygravide så alle informasjon for tiden tilsier litt om hva som kan skje fremover.
Du må være rask å fortelle oss hvordan det gikk. [;)]
 
ORIGINAL: Irene29

Hei Tingeling1!
 
Du jobber en del enda du også? Med hva forresten? [8|]
Spennende med jordmortime da. Vi er jo så og si høygravide så alle informasjon for tiden tilsier litt om hva som kan skje fremover.
Du må være rask å fortelle oss hvordan det gikk. [;)]

 
Hei irene!
Jeg jobber 50% nå, som lærer. Blir en del gåing og ståing som sliter på ryggen... Men har bare 2 uker igjen til permisjon da [:D]
Skal du jobbe i hele dag eller? Får håpe han snekkeren får gjort seg ferdig snart da, kjedelig å vente sånn...
 
God morgen jenter:)
Bare titter raskt innom,herlig med det fine været, får meg i godt humør.
Selv om jeg brygger på noe i halsen nå, dumt[:'(]
 
3 uker me denne igjen bare nå, herlig[:D]
 
Ja, i dag jobber jeg fra 8-1530. Kjører 30 km hver vei, så jeg orker ikke kjøre frem og tilbake hver dag for å jobbe halv dager nå som jeg er 50% sykmeldt. Tar like godt å jobber fulle mandager, onsdager og halve fredager.
Men er temmelig lei nå... Vikaren min kommer fredag og skal læres opp, men jeg har veldig lyst til å sykmelde meg 100% fra mandag av.[8|]
Skal egentlig jobbe 3 uker til etter denne.
Ja, den snekker'n har for mange jern i ilden og siden han er billig for oss så blir vi sisteprioritert! Men er bare en vegg i loftsgangen nå og listverk på tre rom som skal opp. Føler liksom at det kunne blitt gjort unna i en fei.....[:-]
 
Hei Nina!
 
Kjekt at du får tid til å titte raskt innom oss. Går det bra med opplæringa?
Er du forresten fullt på jobb igjen nå?
 
Ja, du burde kanskje sykemelde deg 100 %, det blir jo slitsomt med så mye kjøring sikkert også. Tenkte jeg skulle det selv den siste uka jeg skal jobbe, men det er bare 3 dager pga kr.himmelfart.
 
Håndverkere er aldri presise, og det tar alltid lenger tid enn de har sagt har jeg lært meg.... Vi hadde det samme problemet da vi pusset opp badet nå nylig...
 
Heia alle sammen.
 
I morrest ble jeg vekt av gråt. Min lille tuppelure satt i senga å gråt og sutret, fordi det hadde vært lekkasje fra bleia. Hu hadde tissa seg ut i senga! Stakkar lita!
Så nå har mann og barn dratt til jobb og barnehage, og jeg må nå til pers med madrassen til tuppelura.[:@] Huff![:'(] (det var jo også en start på dagen)
 
Svigermor sier jeg skal bruke litt grønnsåpe og en tørr håndduk for å få "dratt" ut  urinen fra madrassen. [8|]
Noen som har et annet forslag?
 
Det er til å irritere seg blå over, men når det går mange måneder over tiden utifra hva som ble sagt først, så er det vel lov til å bli frustrert!
Lurer nesten på å hyre inn brodern som også er snekker i kveld om han ikke skal jobbe overtid.[8|]
 
Stakkars sambo som skal leve med meg om det ikke blir gjort noe denne uka heller. Jeg føler at jeg ikke får ordnet noe før nurket kommer, og det går ut over humøret. [&:]
 
Hei Carina!
 
Uffa, ikke kjekt med lekkasje da. Du skulle hatt tisselaken på ....[8D]
 
Har null råd å gi jeg desverre for jeg er "new" i morsrollen.[8|]
 
Det høres smart ut! [;)]
 
Har bare et spørsmål før jeg må dra på jobb....
 
Skal til jordmor kl. 12.30 og ha med meg urinprøve. Men må på jobb først. Er det dumt å la urinprøven stå igjen i bilen? blir jo ganske varmt der, og kan den vise feil da....??? Setter ikke akkurat en urinprøve i kjøleskapet på jobb heller....[&:]
 
Jeg har ikke potetmel... Funker hvetemel????
 
Hmmm... Jeg har også tenkt på dette. Men hva med å pakke den inn i gråpapir eller i en pose og sette den inn i kjøleskapet på jobb? Kan jo bli vel varmt i bilen...[8|]
 
Ja men når større barn skal ha tisselaken så må det noen justeringer til, hvis ikke krøller det seg lett i senga, for de sover mere urolig og er mere tyngde over enn en baby. Hu har tissa seg ut oppe ved hodeenden![8|]
 
Får dra på princess og kjøpe metervare, sy i ett par strikk som får holde det på plass, rund madrassen da![8D]
 
ikke la den ligge i bilen, pakk den heller inn og ha den i væska di! Litt mildere der enn bilen... Skjønner at du ikke vil ha den i kjøleskapet på jobb da.
 
ORIGINAL: carina82

Ja men når større barn skal ha tisselaken så må det noen justeringer til, hvis ikke krøller det seg lett i senga, for de sover mere urolig og er mere tyngde over enn en baby. Hu har tissa seg ut oppe ved hodeenden![8|]
 
Får dra på princess og kjøpe metervare, sy i ett par strikk som får holde det på plass, rund madrassen da![8D]

 
Ja, det er noe med det. Høres ut som hun er som jeg var...jeg sov i alle retninger og foreldra mine hadde det innmari moro med å ta bilder av meg mens jeg sov. Ikke måte på hvordan jeg poserte i søvne! [:D]
 
Back
Topp