Skravletråd 10 mai

Må tenke oss om en gang til da ja angående om hunden skal være her hele tiden eller om den skal være hos min bror noen dager...
Kanskje den bare skal få være her...hmm...*tenke* Du har jo noen gode poeng der Lille0My.
 
Lille0My:
Tror du kan endre innstillingen på det på "min profil"
Har du krysset på PERSONVERNINNSTILLING på "min profil"?? kanskje det er det...
 
ORIGINAL: Lille0My

ja...jeg skjønner det ikke...
Har spurt om det er noen her på BV som vet hvorfor?????

Hm. har hele tiden vært sånn......

 
 
litt rart.. Noen må vel vite hvorfor det er slik?
 
Nå står det pålogget på deg[:)]
 
Mmm.. akkurat det jeg satt og drømte om... jordbær og softis[:D] Tusen takk[:)] Og rosene va kjempefine[;)]
 
Hihi kjekt å kunne være til hjelp...
 
Selv om jeg har streike dag..s å må jeg ta av stativet og henge opp nyvaske maskin... og sette på ei ny ei...
Har også lyst til å bake skillingsboller... aldri gjort det før jeg... men da må jeg løpe over til svigemor og låne egg og hvetemel... hmmm...
det frista veldig da, selv om jeg har streike dag... hihihi...
 
ha det bra så lenge Lille 0My
 
ORIGINAL: carina82

Selv om jeg har streike dag..s å må jeg ta av stativet og henge opp nyvaske maskin... og sette på ei ny ei...
Har også lyst til å bake skillingsboller... aldri gjort det før jeg... men da må jeg løpe over til svigemor og låne egg og hvetemel... hmmm...
det frista veldig da, selv om jeg har streike dag... hihihi...
/quote]
 
ååå, det hörtes morro ut å bake!
Jeg sitter halvtrött og lurer på hva jeg skal finne på i dag, sambo skal jobbe overtid. Igjen!!!
he-he.. han bare surrer for tiden, jobber og stresser og står på. Snille sambo min[:)]
 
ORIGINAL: carina82

Selv om jeg har streike dag..s å må jeg ta av stativet og henge opp nyvaske maskin... og sette på ei ny ei...
Har også lyst til å bake skillingsboller... aldri gjort det før jeg... men da må jeg løpe over til svigemor og låne egg og hvetemel... hmmm...
det frista veldig da, selv om jeg har streike dag... hihihi...

 
skillingsbollebaking er jo en fin aktivitet på en streike dag[:D]
så lukter det så godt[:)]
 
ORIGINAL: Lille0My

Nei jenter, nå må jeg opp og bevege meg......har sånne kynnere


Au,auu,auuuuu

Ha en flott dag......

Snakkes i ettermiddag/kveld.....

 
hej då!
 
Hallo! Skal si dere skravler!!!![;)]
Er bare så vidt innom jeg for å oppdatere litt, må ut å handle....
Så er det deilig vær her i dag også, så resten av dagen skal tilbringes ute! magen begynner å bli passe brun nå! værre med baksiden...
 
ORIGINAL: Marihøne77

Dere som har hund, hvordan gjør dere det i forhold til babyen når den kommer?
Vi skal få en til å passe henne akkurat noen dager etter fødselen.
Er spent på hvordan vår kommer til å takle å få baby i huset. Men tror det skal gå fint. Hun er veldi snill og tolmodig med andre småbarn vi har hatt på besøk her...


 
Det blir aldri slik som han er mot andre barn.. Vi skal ha ham den første uka hos svigers, så får vi introdusere ham til nurket etterpå. Er viktig at han får snuse og forstå at det er våres.
Regner med det går bra så lenge jeg pludrer med babyen, men tror han kan bli sjalu når sambo skal ta sin turn. Har ofte også hørt at hunden kan bli temmelig beskyttende. Vet om en blandingshund som lå under barnevogna og sov når babyen sov ute. Jaga alle fremmede som kom i nærheten og bjeffet når babyen skreik. Bra barnevakt må jeg si...
 
Hunden vår er ikke så begeistret for små barn med mindre de lukter mat eller plustelig interresant, men tror det blir noe annet når vår baby kommer i hus. Redd jeg kommer til å bli overbeskyttende, men de jeg bør helst passe mest på er kattene.[8|]
 
ORIGINAL: katrine35+

Hallo! Skal si dere skravler!!!![;)]
Er bare så vidt innom jeg for å oppdatere litt, må ut å handle....
Så er det deilig vær her i dag også, så resten av dagen skal tilbringes ute! magen begynner å bli passe brun nå! værre med baksiden...

 
Tittei!
Du er fornuftig du som er ute!
Blir alt for rastlös når jeg er ute, begynner å gjöre ting og tang rundt huset som ikke er bra for meg!
Väret er så som så; lettsyet med litt sol og mest skyer. Men deilig, da!
Kose deg[;)]
 
 
ORIGINAL: sol77

ORIGINAL: katrine35+

Hallo! Skal si dere skravler!!!![;)]
Er bare så vidt innom jeg for å oppdatere litt, må ut å handle....
Så er det deilig vær her i dag også, så resten av dagen skal tilbringes ute! magen begynner å bli passe brun nå! værre med baksiden...


Tittei!
Du er fornuftig du som er ute!
Blir alt for rastlös når jeg er ute, begynner å gjöre ting og tang rundt huset som ikke er bra for meg!
Väret er så som så; lettsyet med litt sol og mest skyer. Men deilig, da!
Kose deg[;)]


 
Takk! Skal det da!!
 
Hurra for meg som er 34 uker i dag!! [:D]
 
ORIGINAL: Lille0My

Jeg fikk hunden da hun var 6,5 uker. Hun blei babyen vår.... Hun var bare 7mnd da eldstemann ble født...Hihihi,, hunden hang etter meg...for jeg hadde jo deiiilig melk i pummene mine...Hunden nappet til seg ammeinnleggene mine viss jeg ikke var kjapp nok å kaste dem i søpla...Ja hun hadde sikkert glatt drukket seg god og mett om hun hadde fått lov å drikke fra puppen...
Ikke noe tegn til sjalusi...ar jo like glad i hunden selv om vi hadde babyen.....Hun er veldig gla i Baby- ordet og har aldri viss  tegn til agressjon eller noe som helst mot verken barn eller voksne.. Blir det for voldsom for henne så bare går hun...
Syns det er dumt av dere som setter vekk hunden noen dager fordi dere får en baby i hus....Hunden blir som om det skulle være et eldre søsken....Dere setter vel ikke vekk søsken når dere får en baby i huset ,vel....?
Beste er at hunden får være med helt ifra første sekund babyen komer inn døra. Gør som du ville ha gjort med en storebror/søster. Kos og si hei til den først og glem den babyen en liten stund...La hunden kommetil babyen og snuse og sjekke ut dette her...Husk å venne av hunden med slikking i fjeset fra første sekund om den skulle vise tegn til å gjøre det.......For etterhvert som om babyen vokser til og begynner å få spise selv og sånnt...så har jo ofte babyer deilige matrester rundt munnen...Nammenamm for en hund det som "får lov" å slikke i fjeset.....

 
Det er også en tanke å fundere nærmere på, men jeg må si at som førstegangsfødende så blir det nok å passe på for meg om jeg ikke må styre med hunden også. Skal vurdere det om sambo skjerper sine oppdragelsesinstinkter [8D]
Hunden vår er vant til å være ei helg eller ei uke i ny og ne hos svigers da. Så det blir ikke noe anerledes enn ellers.[:D]
 
Nei, nå skal jeg stikke kroppen utenfor döra og sniffe inn litt frisk sunnmörslukt!!
Ha en fortreffelig dag, jenter!!
 
Når jeg var bebi hadde vi en Golden retriver, han passa på meg. Fremmedfolk måtte hils ordentlig på han før de kunne pludre med meg. Der jeg var, var hunden. Dilta etter meg hele tiden fra jeg begynte å krabbe, og når jeg lærte meg å gå, så løpe rundt.  Også fordi der jeg var, var det mat og få etterhvert. Jeg var en matmums! Om natta sov han ved senga mi. Er med på hvert et bilda av meg. [:D]  Forlot aldri meg, men det var aldri no problem for resten av familien. Bare litt pussig... Bedre barnevakt /selskap for meg skal en vel lete lenge etter...
 
ORIGINAL: sol77

Gratulerer så mye med 34 uker Kathrine35+!!!!!!!!!!!
         

 
signerer![:D]
 
ORIGINAL: carina82

Når jeg var bebi hadde vi en Golden retriver, han passa på meg. Fremmedfolk måtte hils ordentlig på han før de kunne pludre med meg. Der jeg var, var hunden. Dilta etter meg hele tiden fra jeg begynte å krabbe, og når jeg lærte meg å gå, så løpe rundt.  Også fordi der jeg var, var det mat og få etterhvert. Jeg var en matmums! Om natta sov han ved senga mi. Er med på hvert et bilda av meg. [:D]  Forlot aldri meg, men det var aldri no problem for resten av familien. Bare litt pussig... Bedre barnevakt /selskap for meg skal en vel lete lenge etter...

 
Det samme hadde jeg.. en hund som var ved min side fra jeg ble født til jeg var 6 år. Blandingshund med buhund, labrador og shetland sheepdog i seg.
Var såååååå glad i ham, men han forsvant i fjellet da jeg var 6 år. [:(][:(]
 
Back
Topp