Skravletråd 10 mai

Da stikker jeg ut en tur, må nyte solen mens den er her[:)]
 
Kos deg i sola Marihøne77!!!
Kos deg litt for meg også... som må sitte inne og jobbe i varmen.[8D]
 
Tror dette har vært diskutert før, men noen som vet hvor mye man skal kle på og legge over babyen i ei barnevogn om sommeren?[8|]
 
Det kan hende det er best å ha to dyner om man skal ha en i vogna også..
Men alt er vel hva man gjør det til tror jeg.
Uansett så er jeg så fersk i "gamet" så jeg aner liksom ikke hvor mye/lite man skal pakke ned nurket.
 
Regner med det er noen flerbarnsmødre her inne med gode tips?![:)]
 
Magen din er så utrolig struttende og flott synes jeg Anita!! Hvordan går det.. kjennes formen bra ut for tiden?
 
i'm back[:D][:D]
fælt så dere skravler da...
må lage meg noe å spise...
anita-grattis med 2600 innlegg[;)]
 
 
Magen min er så liten synes jeg.. men så lenge han inni er gjennomsnittsstørrelse, så kan den godt bare være så liten. Føler meg stor nok sånn for å fungere daglig.[8D]
Skal forresten få lagt inn nytt magebilde i ettermiddag. Har overføringskabelen hjemme.[:)]
Ja, jeg funderer fælt på å sykmelde meg helt fra mandag av. Begynner å få nok jobbing nå.. [:'(]
Men uansett så slipper jeg ikke unna deltidsjobben før 31. mai, men den kan jo tas diskrè og i det skjulte.... Sparer meg en del om jeg sykmelder meg helt lell. [8|]
 
Må ikke slite deg helt ut til tross for at du kjeder deg da.. Men skjønner godt at det er godt å ha noe å gjøre på innimellom. Pass ihvertfall på å komme deg ut innimellom, kan lett bli pyton å sitte hjemme hele tiden. [&:]
Dra på venninne besøk og kose deg ute blant folk er lov selv om man er sykmeldt. [;)]
 
Gratulerer med 2600 inlegg Anita!!
 
ORIGINAL: Anita20

her er bildet før




og her er etter



flink? [:)]

flink jente[:D]
 
de drev med ombygging på helsestasjon,så der var det kaos...
tok sin tid før jeg fant noen der[8|]
så var jeg og tok sol..
handla madrass...45x100 cm 66,-
men må kutte myye av den[;)]
men nå kan jeg re opp i kurven..
må bare vaske sengtøyet først...
 
ORIGINAL: Anita20

magen din er perfekt [:)] min ser ut som en badeball [:-]
ja, syntes du skal sykemelde deg jeg. du har jo holdt ut lenge nå da. jeg har vært sykemeldt en månede allerede jeg [8|] kjedelig, men DEILIG [:)]

ja, jeg kommer meg ut. har ei venninde som er gravid ho også. ho går på skolen, men er utplasert denne uka, så da jobber ho sent. så er ikke synd på meg [8D] hihi.

jeg er også glad jeg ikke er på jobb mer..
da hadde jeg ikke hatt overskudd til annet enn å sove...(vri meg i senga pga av ryggen..)
 
så irene...
på mandagen så ordner du deg 100% sykmld
å ta litt vare på deg selv og bebisen..å ikke tenk på dem på jobb
*streng i stemmen*
 
 
ORIGINAL: Lisbeth83

de drev med ombygging på helsestasjon,så der var det kaos...
tok sin tid før jeg fant noen der[8|]
så var jeg og tok sol..
handla madrass...45x100 cm 66,-
men må kutte myye av den[;)]
men nå kan jeg re opp i kurven..
må bare vaske sengtøyet først...
hei jenter, lurer på en ting, i går så såg æ litt slim når æ va på do, å æ våknet en gang i natt å hadd skikkelig vond nederst i magen, 10 ganger verre enn menstrasjons vond liksom, noen som vet hva d kan være??
 
ORIGINAL: Anita20



her har vi kjøpt noen blomster. ser de ikke så godt da [8|]

og her er bedet midt på plen som sambo driver med



jeg vil også ha hage å stulle å stelle med[8|]
 
ORIGINAL: sommerbaby

ORIGINAL: Lisbeth83

de drev med ombygging på helsestasjon,så der var det kaos...
tok sin tid før jeg fant noen der[8|]
så var jeg og tok sol..
handla madrass...45x100 cm 66,-
men må kutte myye av den[;)]
men nå kan jeg re opp i kurven..
må bare vaske sengtøyet først...
hei jenter, lurer på en ting, i går så såg æ litt slim når æ va på do, å æ våknet en gang i natt å hadd skikkelig vond nederst i magen, 10 ganger verre enn menstrasjons vond liksom, noen som vet hva d kan være??

kan det være noe på gang[8|]
jeg har ringt føden har jeg vært deg...
 
ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: sommerbaby

hei jenter, lurer på en ting, i går så såg æ litt slim når æ va på do, å æ våknet en gang i natt å hadd skikkelig vond nederst i magen, 10 ganger verre enn menstrasjons vond liksom, noen som vet hva d kan være??
nei no kjenne æ ingenting, bare masse liv. må visst følge litt med d å eventuelt ringe føden..

har du vondt nå da? hmm, er du bekymret så ring føden.
 
ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: sommerbaby

ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: sommerbaby

hei jenter, lurer på en ting, i går så såg æ litt slim når æ va på do, å æ våknet en gang i natt å hadd skikkelig vond nederst i magen, 10 ganger verre enn menstrasjons vond liksom, noen som vet hva d kan være??
nei no kjenne æ ingenting, bare masse liv. må visst følge litt med d å eventuelt ringe føden..

har du vondt nå da? hmm, er du bekymret så ring føden.



det er nok det beste du kan gjøre da. og ring føden om det blir vondt igjen.

signerer den
er ikke bra å gå å være bekymret...[:)]
 
Anita-
har du hørt noe fra gira da???
[&:]
 
når jeg tok bussen hjem holdt jeg på å omkomme...
var den møkklukta i bussen[:'(][&:][:o][&o]
å jeg var snar å ta inn klærne når jeg kom hjem...[:'(]
 
hihi...
det var jo jeg som skulle lage meg noe spiselig[:D]
blir jo helt satt ut av den vanlige verden nå jeg kommer inn hit[8|]
har forresten fått høstkatalogen fra hm idag[:)][:)]
 
ORIGINAL: Anita20

magen din er perfekt [:)] min ser ut som en badeball [:-]
ja, syntes du skal sykemelde deg jeg. du har jo holdt ut lenge nå da. jeg har vært sykemeldt en månede allerede jeg [8|] kjedelig, men DEILIG [:)]

ja, jeg kommer meg ut. har ei venninde som er gravid ho også. ho går på skolen, men er utplasert denne uka, så da jobber ho sent. så er ikke synd på meg [8D] hihi.

 
Er nok badeball forfra her også... litt morsomt!
 
Har ei venninne som er ufør jeg, så vi møtes en gang annenhver på bakeriet og koser oss med kakao og småprat. Gjør godt!
 
Du var flink med den hekken ja!!! [:D]
 
Back
Topp