Skravletråd 10 mai

lykke til hos tannlegen Stardust[;)]
 
Er noe eget med hunder![:D]
 
Skal ihvertfall si dere at en tiggende Bichon Frisè er noe av det mest bedende man kan se! De er kjent for det.. gjør seg sååååå fine og skakker lett på hodet, mens de sitter fint ned og bakbeina går litt ut til siden.
Vi er veldig strenge med hunden vår.. ihvertfall jeg. Sambo er mer den som ikke bryr seg om han herjer rundt på møblene, tigger og snuser oppi alt.
Kan lett irritere meg til tider, men det har begynt å bli bedre ettersom vi snart får et nurk i huset![;)]
 
ORIGINAL: Stardust

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Stardust

heisann.

grattis med hus 3barnsmamma[:)]jeg og satser på å få et pat uke før termin[8D]

carina:lykke til på ul i morgen.håper alt er i den skjønneste orden[:)]det med potetmel er ikke dumt på madrassen.la det ligge litt så suger det til seg.

irene:som noen sakt så er vi jo så å si høygravide nå.få deg en sykemelding å slapp av resten av svangerskapet!!!!!!!!!!!!!!!!![:@][:D]

lisbeth:[:D]

tingeling:lykke til på ul.hold oss oppdatert!

enda en dag med herlig vær[:D]men jeg skal snart til tannlegen å rotfylle[:(][:@][:'(][:o][:(]sitter å syker meg opp nå.jeg må jo gå,vist ikke får jeg tannverk igjen å det takkler jeg ikke!


Hei Stardust!
 
Jeg er litt i tvil, men etter oppfordringene fra dere nå, så skal jeg gjøre et forsøk. [:)]
Skal ringe fredagen og høre hva legen mener for sykmeldinga mi går ut på søndag. Får evt inn til ny legetime om han ønsker det. Kunne jo vært greitt å sjekka om jeg har vokst noe også.... For har jeg ikke det, så er det ingen tvil lengre!
Dessuten er nettene blitt hardere og uten søvn fungerer man ikke om dagen på jobb.[8|]
 
Har sånn halsbrann! Og nesten bestandig om formiddagen. Spiser to brødskiver med hvitost til frokost med et glass appelsinjuice til. Tror jeg må bytte til melk...[:'(]


tror det er smart å bytt ut juicen ja.men nå må jeg komme meg avgåre til tannlegen...skrekk å gru.

snakkis jenter!

 
Oj, tannlegen [:(]
 
Lykke til! Burde vært på sjekk jeg også.. det er dårligere tannflora når man er gravid sies det.[8|] 
 
ORIGINAL: carina82

Hurra for sommerbaby og hennes 34 uker!

 
hurra hurra hurra!!! [:)]
 
ORIGINAL: Irene29

Er noe eget med hunder![:D]
 
Skal ihvertfall si dere at en tiggende Bichon Frisè er noe av det mest bedende man kan se! De er kjent for det.. gjør seg sååååå fine og skakker lett på hodet, mens de sitter fint ned og bakbeina går litt ut til siden.
Vi er veldig strenge med hunden vår.. ihvertfall jeg. Sambo er mer den som ikke bryr seg om han herjer rundt på møblene, tigger og snuser oppi alt.
Kan lett irritere meg til tider, men det har begynt å bli bedre ettersom vi snart får et nurk i huset![;)]
heldig dere som  får ha hund i huset, sambo hater hunder, d e nå av d værste han veit, så d bli nok ikke noe hund her nei, får dra på besøk t bestefaren min å kose litt me hundene hannes. dem er så utrolig søte[:D]
 
ORIGINAL: Lille0My

Så bra da at dere ga henne en sjanse til!!!!!!

Vi kjøpte vår ifra eikelandsosen.....Hun blir åtte år i september.
Hadde et kull på henne i februar i fjor...
Var ikke planlagt!
Hun greide å stikke at og gikk rett opp til kjæresten sin...En forbaskade sauehund BorderColli.......
Da blei eg ikkje bli....syns ikke noenting om den rasen......
Men valpene blei søte da(det er jo alle valper, uansett rase) fikk solgt alle før de var en uke gammel.....Leverte de da de nesten var 7 uker gammel. Fido ville ikke amme de...så eg matet de og de kunne spise alt selv da de var 2 uker gammel......

Ooops ikke så lett å passe på da i den løpetiden, hvis hun allerede hadde sett seg ut en[:D] Syns no boardercolliene er fine hunder eg da...[:)]
Bra dere fikk solgt unna valpene da, he he... Ja alle valper er jo kjempesøte[:)]
 
ORIGINAL: carina82

Hurra for sommerbaby og hennes 34 uker!

 
Signerer![:)]
 
God formiddag, alle junijenter!
...i dag har jeg sovet som en stein... Leeeenge... er hilt "peist" for tiden, så å sove er deilig!!!
 
Fält så dere har skravlet i dag, da!
..men det er got å se at alle er i bra form iallefall. Sitter og lurer på hva jeg skal få i meg å spise.. Noen ideer?
 
..jeg er forresten 36 uker i dag! >Gratulerer til meg selv[:D]
 
 
ORIGINAL: sommerbaby

ORIGINAL: Irene29

Er noe eget med hunder![:D]
 
Skal ihvertfall si dere at en tiggende Bichon Frisè er noe av det mest bedende man kan se! De er kjent for det.. gjør seg sååååå fine og skakker lett på hodet, mens de sitter fint ned og bakbeina går litt ut til siden.
Vi er veldig strenge med hunden vår.. ihvertfall jeg. Sambo er mer den som ikke bryr seg om han herjer rundt på møblene, tigger og snuser oppi alt.
Kan lett irritere meg til tider, men det har begynt å bli bedre ettersom vi snart får et nurk i huset![;)]
heldig dere som  får ha hund i huset, sambo hater hunder, d e nå av d værste han veit, så d bli nok ikke noe hund her nei, får dra på besøk t bestefaren min å kose litt me hundene hannes. dem er så utrolig søte[:D]

 
Må nok si at jeg ikke hadde fått tak i hund selv, men når sambo hadde når jeg traff ham så er han blitt en del av meg også. Er jo mest jeg som er hjemme med ham. Før jeg kom i livet til sambo så var hunden hos foreldra hans fra mandag-fredag.
 
[:)]Gratulerer med 36 uker Sol77!!!! "Bare" 4 uker og to dager igjen...[:D]
 
Dere som har hund, hvordan gjør dere det i forhold til babyen når den kommer?
Vi skal få en til å passe henne akkurat noen dager etter fødselen.
Er spent på hvordan vår kommer til å takle å få baby i huset. Men tror det skal gå fint. Hun er veldi snill og tolmodig med andre småbarn vi har hatt på besøk her...
 
ORIGINAL: sol77

God formiddag, alle junijenter!
...i dag har jeg sovet som en stein... Leeeenge... er hilt "peist" for tiden, så å sove er deilig!!!

Fält så dere har skravlet i dag, da!
..men det er got å se at alle er i bra form iallefall. Sitter og lurer på hva jeg skal få i meg å spise.. Noen ideer?

..jeg er forresten 36 uker i dag! >Gratulerer til meg selv[:D]


Grattis med 36 uker Sol. [:D]
Nå begynner det virkelig å nærme seg[:)]
 
Spise? Skive med speilegg?? Det er jo godt...
 
 
 
ORIGINAL: Irene29

[:)]Gratulerer med 36 uker Sol77!!!! "Bare" 4 uker og to dager igjen...[:D]

 
..i verste fall 6 uker, men det får jeg da ikke håpe[;)]
 
ORIGINAL: Marihøne77

ORIGINAL: sol77

God formiddag, alle junijenter!
...i dag har jeg sovet som en stein... Leeeenge... er hilt "peist" for tiden, så å sove er deilig!!!

Fält så dere har skravlet i dag, da!
..men det er got å se at alle er i bra form iallefall. Sitter og lurer på hva jeg skal få i meg å spise.. Noen ideer?

..jeg er forresten 36 uker i dag! >Gratulerer til meg selv[:D]


Grattis med 36 uker Sol. [:D]
Nå begynner det virkelig å nærme seg[:)]
 
Spise? Skive med speilegg?? Det er jo godt...



 
tenkte faktisk på egg i dag selv[:D]
 
ORIGINAL: Lille0My

Lurte på en ting når man har / får mye vann i beina,....er det da noe legen kan gjøre med det? Og viss ikke , hvorfor spør de da om du er plaget med væske?
 
En til ting eg lurer på.....
 
oen snakker om prematurbabyer, de er da for tidlig født, men hva menes da med Dysmatur????
 
Noen som kan gi meg svar?

Legen spør vel om vann i beina fordi det kombinert med høgt blodtrykk, protein i urinen osv KAN være tegn på svangerskapsforgiftning...
Det beste for å lindre det er sitte med beina høgt, drikke MASSE vann. Vet ikke om det er noe legen kan gi mot det når man er gravid, tror ikke det[8|]
 
Dysmatur er for lav fødselsvekt.
 
 
ORIGINAL: Lille0My

Lurte på en ting når man har / får mye vann i beina,....er det da noe legen kan gjøre med det? Og viss ikke , hvorfor spør de da om du er plaget med væske?
 
En til ting eg lurer på.....
 
oen snakker om prematurbabyer, de er da for tidlig født, men hva menes da med Dysmatur????
 
Noen som kan gi meg svar?

 
Ang vannansamling så er det vel ingenting de kan gjöre med det, men at det kan väre greit å fölge med dersom man plutselig får unormalt mye vann i kroppen. ...tror jeg[:D]
 
Dysmatur er vel når et barn blir födt til termin men allikevel er umodent, dvs at det ikke har tatt til seg den näringen det skulle i mors liv. Dette kan väre arvelig, eller at morkaken ikke fungerer helt slik den skal i slutten av svangerskapet. Eller det kan komme av at mor röyker under svangerskapet.
 
uff ja kjipt med hovne bein[&:]
blir fort ekstra mye i varmen og....
 
ORIGINAL: Lille0My

takker og bukker for svar

ble litt klokere nå ja....

Drikker forøvrig mye...og sitter med beina høgt...men det hjelper da ingenting----------

 
vet hvordan du har det. Var på jobb i går, og har da ikke så mange anledninger der jeg kan sitte med beina höyt. Det resulterte da i at jeg plutselig ikke hadde ankler lenger![:D]
[:D] det såg skikklig teit ut, da det gikk i et fra under knärna og frem til fotbladet.
..og så er det merkelig når det disser oppå vrista når man går![:D]
 
Lille My: Hvorfor står det på statusen din at du ikke er pålogget når du er det?
....litt rart[:D]
 
Back
Topp