Skravletråd 10 mai

ORIGINAL: carina82

Nå har jeg skrubba tisseflekken på madrassen, stod på alle 4, magen selfølgelig i veien, og skrubba for harde livet med grønnsåpe... Fikk jo da halsbrann og jævelsk vondt i rygg og bekken. Trudd æ skull kreper.
Ringt sambo etterpå og va ganske sint på han... eh...[8|] nån mått jo få ei skyllebøtte!
 
Han skjønt tegninga da heldigvis (hormontroll, æ? nææi.. trur du det eller???)
- Han Ba mæ streik resten av dagen...[:D]

 
Hihi.. det er sambo som får skyllebøttene vedr snekker'n her i huset også.[8D][8|][&:]
 
ORIGINAL: Miluna

streiking er en bra ting! :) du får lage non plakater og gå rundt å demonstrere høylydt: NEI TIL TISSEFLEKKER! STOPP SENGE-URINERING UMIDDELBART! JA TIL AT UNGA SKAL TØRKE OPP ETTER SEG SJÆL!

 
 
ORIGINAL: Mayajenta

hei jenter
i dag skal jeg til min aller siste kontroll hos jordmor,blir litt rart å ikke skulle gå dit mer.. ser ut som jeg blir innlagt på 17 mai på kvelden og satt i gang den 18.. skal ha keisersnitt. både gleder å gruer meg..men det skal bli deilig å bli ferdig nå,har så mye plager og vondt at fy..
vel,dere får ha en fin dag da,så stopper jeg innom etter kontrolen og holder dere oppdatert..klem

 
Oj, spennende.. Hold oss informert da, det går nok bra skal du se!!! Lykke til, vi skal tenke på deg. Klem[:D]
 
ORIGINAL: carina82

ja i morgen er det ultralyd. Da får dere alle sammen hjelpe meg og håpe på at legen regna feil forrige gang, slik at det ikke er no vekstavvik denna gangen... At min beibi er frisk. Og at morkaka fortsatt fungerer optimalt. Og at det er rikelig med fostervann! Herregud forrige svangerskap fødte jeg i uke 34!!!

 

 
Krysser det jeg har Carina, Men er ganske sikker på at det er positive nyheter for deg denne gangen![:)]
 
åhh stemmer, husker Karsten ja, for vi har oxo samme type hund, Tassen :0) men han bor jo hos mamma og pappa da, så jeg får jo ikke sett han hver dag... (lillebror) men var hjemme en tur i går og koste me`n da, lille søtnosen.. han blir 16 år i august, men holder seg enda godt [:)] Så eneste dyret som holder hus her hos oss er lille hamstern Elvis (samt div hybelkaniner uten navn). Koselig med dyr! beste i verden!!
 
god morgen jenter..
stikker innom en tur før jeg drar til byen,må  på helsestasjonen å hente termin attest sånn at jerg får sendt det jæv.. brevet til trygdekontoret[8D]
Irene-syns du skal sykemld deg fullt fra mandag ja[:D]
Miluna-Du har så fin en mage[:)]
carina-skjønner godt at hormonene eksploderer,tissemadrass[:'(]
krysser fingrene for deg imårra[:D]
Lilli0My-du får komme hit idag da..er overskyet her[8|]
Tingelingen-Kos deg på jobb[;)]
Nina-har selv vært litt uggen i halsen,men har liksom ikke blitt så jævlig heller...
håper det bare er idag da[8D]
mayajenta-heldig du som vet når du får se babyen din[:D]
 
[:D][:D]Grattis til dere som runder ny uke idag[:D][:D]
 
ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: carina82

ja i morgen er det ultralyd. Da får dere alle sammen hjelpe meg og håpe på at legen regna feil forrige gang, slik at det ikke er no vekstavvik denna gangen... At min beibi er frisk. Og at morkaka fortsatt fungerer optimalt. Og at det er rikelig med fostervann! Herregud forrige svangerskap fødte jeg i uke 34!!!

 


Krysser det jeg har Carina, Men er ganske sikker på at det er positive nyheter for deg denne gangen![:)]


Signerer [:)]

Hva skulle jeg ha gjort uten dere her på BV? Aner ikke åssen jeg kom meg gjennom forrige svangerskap jeg... *klemmer pc-sjermen for jeg er rørt til tårer*
Nå begynner jeg å grine snart...
 
 
Advarsel: Carina82 er farlig hormonell i dag...
 
 
 
morn Lisbeth :) takk for det, fin mage du oxo!! [:D] (oxo fyller du jo 34 uker i morra, juhu- da må du legge inn nytt bilde vettu =)
 
 
ORIGINAL: Miluna

morn Lisbeth :) takk for det, fin mage du oxo!! [:D] (oxo fyller du jo 34 uker i morra, juhu- da må du legge inn nytt bilde vettu =)

takk[:)]
ja får knipse imårra[:D]
 
God morgen alle sammen[:)]
Trodde jeg var tidlig ute i dag, men dere har jo allerede skravlet en del her i dag[;)]
 
Lykke til hos jordmor Tingeling1[:)]
Og skal krysse fingre for deg i morgen Carina, det går nok fint denne gangen skal du se[:)]
Og Mayajenta, lykke til på siste kontroll, det er jo virkelig ikke lenge til du får se babyen din nå, så spennende[:)]
 
Var på fødselsforberedende kurs i gårkveld, det var kjempebra. Fikk MASSE informasjon som var nyttig for meg og ikke minst for mannen[;)]
 
 
ORIGINAL: Marihøne77

God morgen alle sammen[:)]
Trodde jeg var tidlig ute i dag, men dere har jo allerede skravlet en del her i dag[;)]
 
Lykke til hos jordmor Tingeling1[:)]
Og skal krysse fingre for deg i morgen Carina, det går nok fint denne gangen skal du se[:)]
Og Mayajenta, lykke til på siste kontroll, det er jo virkelig ikke lenge til du får se babyen din nå, så spennende[:)]
 
Var på fødselsforberedende kurs i gårkveld, det var kjempebra. Fikk MASSE informasjon som var nyttig for meg og ikke minst for mannen[;)]


hei hei..
hva fikk du vite på kurset da..
vet ikke om vi skal jeg..
har ikke hørt noe på en stund...[8|]
 
ORIGINAL: Miluna

åhh stemmer, husker Karsten ja, for vi har oxo samme type hund, Tassen :0) men han bor jo hos mamma og pappa da, så jeg får jo ikke sett han hver dag... (lillebror) men var hjemme en tur i går og koste me`n da, lille søtnosen.. han blir 16 år i august, men holder seg enda godt [:)] Så eneste dyret som holder hus her hos oss er lille hamstern Elvis (samt div hybelkaniner uten navn). Koselig med dyr! beste i verden!!

 
En Bichon Frisè på 16 år?????
 
Kan du Marihøne ikke lage en egen tråd hvor en kan lese da, hvor senere alle kan komme med tips?
 
ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Marihøne77

God morgen alle sammen[:)]
Trodde jeg var tidlig ute i dag, men dere har jo allerede skravlet en del her i dag[;)]
 
Lykke til hos jordmor Tingeling1[:)]
Og skal krysse fingre for deg i morgen Carina, det går nok fint denne gangen skal du se[:)]
Og Mayajenta, lykke til på siste kontroll, det er jo virkelig ikke lenge til du får se babyen din nå, så spennende[:)]
 
Var på fødselsforberedende kurs i gårkveld, det var kjempebra. Fikk MASSE informasjon som var nyttig for meg og ikke minst for mannen[;)]


hei hei..
hva fikk du vite på kurset da..
vet ikke om vi skal jeg..
har ikke hørt noe på en stund...[8|]

Kan lage en link om det og fortelle litt[:)] (lovte egentlig Squat og Irene at skulle gjøre det i gårkveld men var så trøtt da[&:])
 
ORIGINAL: Marihøne77

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Marihøne77

God morgen alle sammen[:)]
Trodde jeg var tidlig ute i dag, men dere har jo allerede skravlet en del her i dag[;)]
 
Lykke til hos jordmor Tingeling1[:)]
Og skal krysse fingre for deg i morgen Carina, det går nok fint denne gangen skal du se[:)]
Og Mayajenta, lykke til på siste kontroll, det er jo virkelig ikke lenge til du får se babyen din nå, så spennende[:)]
 
Var på fødselsforberedende kurs i gårkveld, det var kjempebra. Fikk MASSE informasjon som var nyttig for meg og ikke minst for mannen[;)]


hei hei..
hva fikk du vite på kurset da..
vet ikke om vi skal jeg..
har ikke hørt noe på en stund...[8|]

Kan lage en link om det og fortelle litt[:)] (lovte egentlig Squat og Irene at skulle gjøre det i gårkveld men var så trøtt da[&:])

ja vi venter i spenning[:D]
 
ORIGINAL: Lisbeth83

god morgen jenter..
stikker innom en tur før jeg drar til byen,må  på helsestasjonen å hente termin attest sånn at jerg får sendt det jæv.. brevet til trygdekontoret[8D]
Irene-syns du skal sykemld deg fullt fra mandag ja[:D]
Miluna-Du har så fin en mage[:)]
carina-skjønner godt at hormonene eksploderer,tissemadrass[:'(]
krysser fingrene for deg imårra[:D]
Lilli0My-du får komme hit idag da..er overskyet her[8|]
Tingelingen-Kos deg på jobb[;)]
Nina-har selv vært litt uggen i halsen,men har liksom ikke blitt så jævlig heller...
håper det bare er idag da[8D]
mayajenta-heldig du som vet når du får se babyen din[:D]
 
[:D][:D]Grattis til dere som runder ny uke idag[:D][:D]

 
Hei Lisbeth!
 
Ordnet og leverte papirene til trygdekontoret i går jeg, men tviler på at det er i boks enda.[:'(]
De tok forresten bare en kopi av det blåe papiret jeg fikk på sykehuset ved obligatorisk UL hos meg, så jeg håper det er god nok attest.[8|]
Men lykke til da![:D]
 
jepps, helt sant :) forøvrig blir han skinna 2-3 ganger i året og har ikke den tradisjonelle looken med løvehode, så når han er ganske nyklipt, som nå, ser han ut som en liten golden-valp på avstand [:D] folk trokke på oss når vi sier at`n blir 16 hehe
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Miluna

åhh stemmer, husker Karsten ja, for vi har oxo samme type hund, Tassen :0) men han bor jo hos mamma og pappa da, så jeg får jo ikke sett han hver dag... (lillebror) men var hjemme en tur i går og koste me`n da, lille søtnosen.. han blir 16 år i august, men holder seg enda godt [:)] Så eneste dyret som holder hus her hos oss er lille hamstern Elvis (samt div hybelkaniner uten navn). Koselig med dyr! beste i verden!!


En Bichon Frisè på 16 år?????
 
ORIGINAL: carina82

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: carina82

ja i morgen er det ultralyd. Da får dere alle sammen hjelpe meg og håpe på at legen regna feil forrige gang, slik at det ikke er no vekstavvik denna gangen... At min beibi er frisk. Og at morkaka fortsatt fungerer optimalt. Og at det er rikelig med fostervann! Herregud forrige svangerskap fødte jeg i uke 34!!!

 


Krysser det jeg har Carina, Men er ganske sikker på at det er positive nyheter for deg denne gangen![:)]


Signerer [:)]

Hva skulle jeg ha gjort uten dere her på BV? Aner ikke åssen jeg kom meg gjennom forrige svangerskap jeg... *klemmer pc-sjermen for jeg er rørt til tårer*
Nå begynner jeg å grine snart...
 
 
Advarsel: Carina82 er farlig hormonell i dag...
 
 

 
[:D][:D]
 
Klemmer skjermen tilbake!![:)]
Har vi ikke alle sånne dager!!! Jeg skal skrive under på at bølgene er har vært store denne uka for mitt vedkommende.. Tror sambo rømmer snart.[8|][&:][:o]
 
ORIGINAL: Marihøne77

God morgen alle sammen[:)]
Trodde jeg var tidlig ute i dag, men dere har jo allerede skravlet en del her i dag[;)]
 
Lykke til hos jordmor Tingeling1[:)]
Og skal krysse fingre for deg i morgen Carina, det går nok fint denne gangen skal du se[:)]
Og Mayajenta, lykke til på siste kontroll, det er jo virkelig ikke lenge til du får se babyen din nå, så spennende[:)]
 
Var på fødselsforberedende kurs i gårkveld, det var kjempebra. Fikk MASSE informasjon som var nyttig for meg og ikke minst for mannen[;)]


 
hei Marihøne!
Når holder du kurs for oss som ikke får kurs?? [8D]
 
ORIGINAL: Lisbeth83

 
ORIGINAL: Miluna

morn Lisbeth :) takk for det, fin mage du oxo!! [:D] (oxo fyller du jo 34 uker i morra, juhu- da må du legge inn nytt bilde vettu =)

takk[:)]
ja får knipse imårra[:D]

 
Jeg tok forresten uke33 bilde i går.. skal legge inn når jeg kommer hjem fra jobb. [;)]
 
Back
Topp