Godt med gode venner. Lykke tilVurderer å bare begynne rett på låret ja. Må se hvor jeg klarer. Har noen venninner som er klar for å hjelpe meg om jeg ikke klarer det selv![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt med gode venner. Lykke tilVurderer å bare begynne rett på låret ja. Må se hvor jeg klarer. Har noen venninner som er klar for å hjelpe meg om jeg ikke klarer det selv![]()

Ler av at du er i marsmagiSom sagt skjult forum er oppe å går, men noe oppstartsproblematikk er det. Jeg som er tilgangsansvarlig har blitt lagt til i feil gruppe blant annetKoselig å være med i marsmagi 2025, men vil helst være med i aprilspirene 2025
Men som orkide93 skriver: send bare melding til meg eller orkide93 så legger vi dere til fortløpende når vi ser kriteriene er der. Det er forumansvarlig som godkjenner, så kan ta opptil 3 dager, dessverre. Håper vi ses der inne
![]()
Blir stas etterhvertSom sagt skjult forum er oppe å går, men noe oppstartsproblematikk er det. Jeg som er tilgangsansvarlig har blitt lagt til i feil gruppe blant annetKoselig å være med i marsmagi 2025, men vil helst være med i aprilspirene 2025
Men som orkide93 skriver: send bare melding til meg eller orkide93 så legger vi dere til fortløpende når vi ser kriteriene er der. Det er forumansvarlig som godkjenner, så kan ta opptil 3 dager, dessverre. Håper vi ses der inne
![]()
Må vi sende en ny melding om å få bli medlem?Nå har jeg fått info om at det skjulte forumet er oppe og går (og er skjult), og at nye medlemmer legges til![]()
Nei det må dere ikke, holder med den dere har sendtMå vi sende en ny melding om å få bli medlem?![]()

Wiii. Ser ut som at det funker nå jaNå har jeg fått info om at det skjulte forumet er oppe og går (og er skjult), og at nye medlemmer legges til![]()
Hurra!Nå har jeg fått info om at det skjulte forumet er oppe og går (og er skjult), og at nye medlemmer legges til![]()
Åååh så spennende. Gleder megNå har jeg fått info om at det skjulte forumet er oppe og går (og er skjult), og at nye medlemmer legges til![]()
Hva er kriteriene for å være med?Som sagt skjult forum er oppe å går, men noe oppstartsproblematikk er det. Jeg som er tilgangsansvarlig har blitt lagt til i feil gruppe blant annetKoselig å være med i marsmagi 2025, men vil helst være med i aprilspirene 2025
![]()

Jeg blir også fort sulten. Jeg småspiser druer, Kiwi og klementiner mellom måltider.Er gravid med nr 3 nå, knapt 5 uker på vei nå. Og den akutte sulten har komt. 1-2 timer etter mat er jeg skrubb sulten igjen.. noen tips til småmat å ta med på jobb å småspise? Ikkje kvalm, berre ekstrem sulten, sann rumle i magen sulten liksom. Matvegringen som jeg har hatt i tidligere svangerskap har ikkje dukket opp enda heldigvis
Jeg har salte kjeks og babybel ost med meg på jobb. Har mulighet for å kjøpe knekkebrød og yoghurt utenom lunsjen også. Synes det hjelper masse!Er gravid med nr 3 nå, knapt 5 uker på vei nå. Og den akutte sulten har komt. 1-2 timer etter mat er jeg skrubb sulten igjen.. noen tips til småmat å ta med på jobb å småspise? Ikkje kvalm, berre ekstrem sulten, sann rumle i magen sulten liksom. Matvegringen som jeg har hatt i tidligere svangerskap har ikkje dukket opp enda heldigvis
Synes ikke det er veldig mye der inne heller.Skjer det meste av aktivitet i skjult forum for tiden? Føler det er blitt mindre aktivitet i andre forum etter at skjult forum kom på plass. Vil veldig gjerne bli med, men har ikke vært medlem lenge nok![]()
![]()
Tror man må ha vært medlem i 1 måned? Jeg har vært medlem i 3 ukerSynes ikke det er veldig mye der inne heller.Hvor lenge må du ha vært medlem da? Litt synd med de reglene, da ikke alle er like aktive.

Da er du der snartTror man må ha vært medlem i 1 måned? Jeg har vært medlem i 3 uker![]()
).