Skravletråd ⭑

Jeg har generelt sett vært i ganske ræva form helt siden 3+4 -nå er jeg 6+6 og får noen "åpninger2 med litt mer energi og da tenker jeg med en gang at det er noe galt :laughing002 Det å gå gravid er virkelig ikke bare bare
Huff ja, det er virkelig ikke lett! Går plutselig noen timer uten å være kvalm, og tenker først «åh så deilig å føle seg som et menneske igjen», men så hopper det med en gang til at jeg er livredd for at noe er galt. Så kommer kvalmen igjen, og jeg savner de gode timene :laughing002
 
Vi skal på Haukeland i dag for å snakke om dette svangerskapet og eventuelle tiltak for ikke å miste igjen, og jeg gruer meg så utrolig mye. :arghh:
Det høres krevende ut! Håper du møter gode folk som ser deg og kan trygge deg :Heartred
 
Fikk plutselig blod på papiret og ble superstresset. Men er nok hemoroide-hilsen som sprakk og fulgte med positiv test.... ;)
Ser man bør rådføre helsepersonell ved bruk av Scheriproct, husker jeg brukte det i første svangerskap. Men er det egentlig farlig?
 
Fikk plutselig blod på papiret og ble superstresset. Men er nok hemoroide-hilsen som sprakk og fulgte med positiv test.... ;)
Ser man bør rådføre helsepersonell ved bruk av Scheriproct, husker jeg brukte det i første svangerskap. Men er det egentlig farlig?
Jeg spurte på apoteket, de sa det var kun alcos-anal jeg kunne bruke.
 
Som sagt skjult forum er oppe å går, men noe oppstartsproblematikk er det. Jeg som er tilgangsansvarlig har blitt lagt til i feil gruppe blant annet :p Koselig å være med i marsmagi 2025, men vil helst være med i aprilspirene 2025 :p Men som orkide93 skriver: send bare melding til meg eller orkide93 så legger vi dere til fortløpende når vi ser kriteriene er der. Det er forumansvarlig som godkjenner, så kan ta opptil 3 dager, dessverre. Håper vi ses der inne :D
Hva er kriteriene for å være med der? :)
 
Back
Topp