Skravletråd ⭑

Har også blitt kastet ut å synes det var veldig strengt.. hvertfall når det er såpass stille på dette forumet. Har vær dårlig å ikke prioritert å poste innlegg. Å ekstra synd å miste banderen da..

@ocarina @orkide93 Kanskje dere kan se på innleggene her om alle som har mistet tilgangen sin? Ja til flere i skjult forum :Heartred
Hei! karantene på 14 dager, slik at alle som mistet tilgang kan skrive om å få tilbake tilgangen førstkommende tirsdag :D Absolutt JA til flere i skjult forum, men de som ble fjernet hadde mindre enn 6 innlegg på skjult siste måneden. Så mellom fingrene på 6-9 innlegg, for å ikke være for streng. Vi får i fellesskap bli enig om evt andre regler inne på skjult :) mange som ikke hadde innlegg siste måneden i det hele tatt

Sikkert ikke så mye når vi er ferdig med andre trimester hele gjengen og det skjer mer. Akkurat nå er det jo veldig stille :rolleyes: off, sliter du med kvalme enda?
Ikke sant. Neida. Selve kvalmen ga seg helt innen uke 13-14. Men hadde også mye følelser rundt det hele denne gangen. Var så overveldet. :wacky: Men nå føles alt tipp topp.:happy:

Leste først nå innleggene her i skravletråden om utkastelse av skjult gruppe her etter jeg lagde et eget innlegg.
Har aldri opplevd før i andre skjulte grupper at man blir kastet ut så fort. Noen ganger gjør jo livet sånn at man ikke har mulighet til å være like aktiv hele tiden. Kjipt å miste banneret :(:Heartred
Helt enig! :( Mange av oss har jo også flere barn, og jeg merker selv at det ikke er alle dager man har overskudd. ❤️

Helt enig! :( Mange av oss har jo også flere barn, og jeg merker selv at det ikke er alle dager man har overskudd. ❤️
Enig i dette.. var veldig aktiv sist, hadde ingen andre barn da, så selvsagt bedre tid. Men går vel delta i meningsløse telletråder :hilarious:

Hei! karantene på 14 dager, slik at alle som mistet tilgang kan skrive om å få tilbake tilgangen førstkommende tirsdag :D Absolutt JA til flere i skjult forum, men de som ble fjernet hadde mindre enn 6 innlegg på skjult siste måneden. Så mellom fingrene på 6-9 innlegg, for å ikke være for streng. Vi får i fellesskap bli enig om evt andre regler inne på skjult :) mange som ikke hadde innlegg siste måneden i det hele tatt
Synes fortsatt det er for strengt. Det er ikke alltid like lett å være aktiv, det går i rykk og napp for de fleste av oss. Nå blir det jo til at man føler man bare må skrive ting for å skrive, eller bare delta i de leke-trådene.

Sniker innom titt og stadig da jeg har termin i slutten av mars, og er forberedt på aprilbaby igrunn :hilarious: Jeg skjønner at man kan synes det er strengt å «bli kasta ut», men igjen så er jo det for å skjerme de som er aktive på skjult. Nå er jeg ikke med i april sin skjult gruppe enda, så aner ikke aktivitetsnivå. Er forsåvidt lite aktivitet i marsgruppen også :bag: Tips til tråder for å holde litt aktivitet er jo klagetråd, jubeltråd, skravletråd og «hva gjør du nå?» tråd. Her kan man enkelt bare legge inn et «meningsløst» innlegg for å få opp antall innlegg, samt at det veldig fort kan bli små eller lengre samtaler inne på disse trådene. Plutselig finner man ut at flere ser samme serie, også skravler man om den feks :hilarious: Jeg syns det er tryggere å poste mer «personlig» på skjult når jeg vet hvem andre som er der inne, og da er det også lettere når de som er der også er «personer» man ser, fremfor «kikkere».

Sniker innom titt og stadig da jeg har termin i slutten av mars, og er forberedt på aprilbaby igrunn :hilarious: Jeg skjønner at man kan synes det er strengt å «bli kasta ut», men igjen så er jo det for å skjerme de som er aktive på skjult. Nå er jeg ikke med i april sin skjult gruppe enda, så aner ikke aktivitetsnivå. Er forsåvidt lite aktivitet i marsgruppen også :bag: Tips til tråder for å holde litt aktivitet er jo klagetråd, jubeltråd, skravletråd og «hva gjør du nå?» tråd. Her kan man enkelt bare legge inn et «meningsløst» innlegg for å få opp antall innlegg, samt at det veldig fort kan bli små eller lengre samtaler inne på disse trådene. Plutselig finner man ut at flere ser samme serie, også skravler man om den feks :hilarious: Jeg syns det er tryggere å poste mer «personlig» på skjult når jeg vet hvem andre som er der inne, og da er det også lettere når de som er der også er «personer» man ser, fremfor «kikkere».
Jeg, for min del, synes det er bedre med færre, gode innlegg, enn mange «svada-innlegg» bare for å holde antall innlegg oppe.

Jeg, for min del, synes det er bedre med færre, gode innlegg, enn mange «svada-innlegg» bare for å holde antall innlegg oppe.
Forsåvidt enig, samtidig som jeg syns det er deilig å skravle om alt og ingenting med personer som er noe på samme sted i livet :happy: Sånne leketråder og nedtellingstråder er jeg lite/ sjeldent innom, da det ikke «bryr» meg hvor lenge alle andre har igjen til de ulike milepælene :bag:

Forsåvidt enig, samtidig som jeg syns det er deilig å skravle om alt og ingenting med personer som er noe på samme sted i livet :happy: Sånne leketråder og nedtellingstråder er jeg lite/ sjeldent innom, da det ikke «bryr» meg hvor lenge alle andre har igjen til de ulike milepælene :bag:
Joda, det er kjekt å skravle, men nå kommer folk antakeligvis til å føle at de må, og hvor koselig er det da? :bored: Å skravle fordi man har lyst er fint, å kjenne på press er ikke det.

Sikkert greit med litt enighet rundt reglene siden det vil jo være automatiske stille perioder, gjerne nå i julen og spesielt rundt fødsel :) er jo fort gjort å glemme seg i travle tider, så vet ikke om det er mulig med en heads up eller lignende så man kan unngå å falle utenfor :)

Er det flere her som er sykemeldt? Var først 100% 2 uker fordi jeg var utslitt, så nå er jeg 50%. Kommer nok aldri tilbake til 100% jobb..

Er det flere her som er sykemeldt? Var først 100% 2 uker fordi jeg var utslitt, så nå er jeg 50%. Kommer nok aldri tilbake til 100% jobb..
Jeg er 100 prosent sykemeldt nå, og har sendt inn søknad om svangerskapspenger. Startet med 40 prosent sykemelding og deretter 50 prosent. Vært fullt sykemeldt i 2.5 uker nå.

Last edited:
Jeg har vært 100% sykemeldt siden starten på første trimester og tror ikke jeg kommer noe tilbake på jobb egentlig. Litt kjipt da jeg savner kollegaene mine men vet det er riktig både for egen helse og babyen

Jeg har vært 100% sykemeldt siden starten på første trimester og tror ikke jeg kommer noe tilbake på jobb egentlig. Litt kjipt da jeg savner kollegaene mine men vet det er riktig både for egen helse og babyen
Åh dette kjenner jeg meg igjen i.. Føles så lenge å skulle være hjemme frem til fødsel, men samtidig er det jo riktig.. Jeg går innom jobb av og til og spiser lunsj og kommer på sosiale arrangementer, og kjenner at det gjør meg godt å treffe mine fine kollegaer! ❤️

Back
Topp