Skravletråd ⭑

Hvor ofte er det egentlig vanlig å gå til kontroll hos jordmor/fastlege? Jeg har vært der en gang i uke 10 tror jeg (er nå 15+4). Har heller ikke satt opp neste time. Er det vanlig å ha en kontroll mellom tidlig ultralyd og ordinær? :)
 
Hvor ofte er det egentlig vanlig å gå til kontroll hos jordmor/fastlege? Jeg har vært der en gang i uke 10 tror jeg (er nå 15+4). Har heller ikke satt opp neste time. Er det vanlig å ha en kontroll mellom tidlig ultralyd og ordinær? :)
Tror ikke det er noe man må men min jordmor sier at hun foretrekker å ha en oppfølging mellom i tilfelle det dukker opp noe på otul som er greit å vite om eller som vi skulle hatt behov for å drøfte.
 
Hvor ofte er det egentlig vanlig å gå til kontroll hos jordmor/fastlege? Jeg har vært der en gang i uke 10 tror jeg (er nå 15+4). Har heller ikke satt opp neste time. Er det vanlig å ha en kontroll mellom tidlig ultralyd og ordinær? :)
Det som står på den vanlige oppfølgingsplanen er vel uke 24 som neste kontroll. Men trenger man før så er de som oftest veldig imøtekommende. Jeg hadde kontroll hos lege i uke 9... og skal til jordmor nesten uke (15+0) for hun ville ha meg inn der da siden jeg ikke var første kontroll hos henne. Regner med vi setter opp neste time når jeg er hos henne. Da sikkert etter OUL
 
Back
Topp