Skravletråd ⭑

Jeg tenkte også at mye var flyttet inn til skjult forum nå siden det har vært litt mer stille her ute siste uka. Jeg venter fortsatt ganske tålmodig på å slippe inn i skjult, jeg var litt avglemt en stund her, men regner med noen er på saken ganske så snart nå :D

Noen som vet om det er mulig å endre på hvor mange uker og dager man er på vei på de ulike appene?

På babyverden går du inn på din profil og redigerer termindato. På Flo trykker du «informasjon om min graviditet» og redigerer termindato :)

Har hørt at man venter gutt hvis man har lakris-craving, men ikke vet jeg. Jeg har ikke craving på lakris og hadde ikke det forrige svangerskap hvor jeg fikk jente :p
oioi, det blir spennende å se da! Skal sies jeg er usedvanlig glad i lakris fra før av:laughing002

Skjer det meste av aktivitet i skjult forum for tiden? Føler det er blitt mindre aktivitet i andre forum etter at skjult forum kom på plass. Vil veldig gjerne bli med, men har ikke vært medlem lenge nok :rolleyes: :rolleyes:
Det skker ikke så mye der heller

Jaaaa salt sild! Måtte få mannen til å spise opp posen etter jeg hadde tatt 3-4 biter så jeg ikke skulle gå på veggene :laughing002
Salt sild har vært min craving i mine tidligere graviditeter også, men overraskende nok ikke nå ( eller ikke enda i alle fall).

Jeg har generelt sett vært i ganske ræva form helt siden 3+4 -nå er jeg 6+6 og får noen "åpninger2 med litt mer energi og da tenker jeg med en gang at det er noe galt :laughing002 Det å gå gravid er virkelig ikke bare bare

Back
Topp