Skravletråd ⭑

Veldig nyskjerrig på den der skjulte gruppen. Siden så mange virker så giret på det.
Det er bare en helt vanlig gruppe, men det er bare vi som er med i April-gjengen som kan se det som legges ut der. Mange synes det er enklere å dele når gruppen er skjult.
 
Jeg tok blodprøver på mandag, hvor det ble målt hcg til 5900. Ny blodprøve i dag, og får svar i morgen tidlig. Kjempespent på resultatet og forhåpentligvis stigning i hcg-nivået. Hva tenker dere er normal stigning på 3 dager?
 
Jeg tok blodprøver på mandag, hvor det ble målt hcg til 5900. Ny blodprøve i dag, og får svar i morgen tidlig. Kjempespent på resultatet og forhåpentligvis stigning i hcg-nivået. Hva tenker dere er normal stigning på 3 dager?
Det dobler seg nok ikke lenger på 48t når hcg er så høy, men det er nok dobling ish på tre døgn. Jeg ville vært fornøyd med 10.000+ :)
 
Hvor lang tid tok det for dere fra legen/jordmor bestilte fødeplass til dere mottok innkalling til tidlig ultralyd?
 
Fikk legen til å henvise meg til tidlig ultralyd for et par uker siden. Enda ikke fått innkallelse..
 
Hvor lang tid tok det for dere fra legen/jordmor bestilte fødeplass til dere mottok innkalling til tidlig ultralyd?
Forrige svangerskap fikk jeg i innkalling til både TUL og OUL samme dag som jeg ble henvist. Sikkert varierende fra sykehus til sykehus. Dette var Bærum.
 
Back
Topp