Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke enda, det vil komme ett innlegg helt øverst daEr skjult forum oppe å går nå?
Hvor kan man registrere seg? TakkNei ikke enda, det vil komme ett innlegg helt øverst da
Alle må huske å registrere seg på terminlisten! Vet det er et krav for å få bli med i skjult gruppe
Venter på at forumansvarlig skal få laget gruppen! De hadde en veldig travel dag i dag, så blir nok i morgenEr skjult forum oppe å går nå?
Les innlegget i terminlista og kommenter infoen din i det forumetHvor kan man registrere seg? Takk
Det er bare en helt vanlig gruppe, men det er bare vi som er med i April-gjengen som kan se det som legges ut der. Mange synes det er enklere å dele når gruppen er skjult.Veldig nyskjerrig på den der skjulte gruppen. Siden så mange virker så giret på det.
Det skjønner jeg godt. Ikke alt som trenger å bli lest av absolutt alle.Det er bare en helt vanlig gruppe, men det er bare vi som er med i April-gjengen som kan se det som legges ut der. Mange synes det er enklere å dele når gruppen er skjult.
Det dobler seg nok ikke lenger på 48t når hcg er så høy, men det er nok dobling ish på tre døgn. Jeg ville vært fornøyd med 10.000+Jeg tok blodprøver på mandag, hvor det ble målt hcg til 5900. Ny blodprøve i dag, og får svar i morgen tidlig. Kjempespent på resultatet og forhåpentligvis stigning i hcg-nivået. Hva tenker dere er normal stigning på 3 dager?
Har du hørt noe mer fra forumansvarlig? Syns det tok litt tid å få skjultVenter på at forumansvarlig skal få laget gruppen! De hadde en veldig travel dag i dag, så blir nok i morgen
Sendte en melding tidligere i dag, men har ikke fått svar! Enig i at det tar lang tidHar du hørt noe mer fra forumansvarlig? Syns det tok litt tid å få skjult
Enig! Kjenner at jeg venter litt, er ofte inne og sjekker etter skjult trådenHar du hørt noe mer fra forumansvarlig? Syns det tok litt tid å få skjult
Her også, må innom en ekstra gang bare for å sjekke om det er oppe å gårEnig! Kjenner at jeg venter litt, er ofte inne og sjekker etter skjult tråden
Enig! Kjenner at jeg venter litt, er ofte inne og sjekker etter skjult tråden
Gjør det samme! Har sjekket BV utallige ganger i dag men i morgen mååå vi få gruppen, tenker (og håper) jeg!!Her også, må innom en ekstra gang bare for å sjekke om det er oppe å går
Vi satser på det!Gjør det samme! Har sjekket BV utallige ganger i dag men i morgen mååå vi få gruppen, tenker (og håper) jeg!!
Tok 2 dagerHvor lang tid tok det for dere fra legen/jordmor bestilte fødeplass til dere mottok innkalling til tidlig ultralyd?
Forrige svangerskap fikk jeg i innkalling til både TUL og OUL samme dag som jeg ble henvist. Sikkert varierende fra sykehus til sykehus. Dette var Bærum.Hvor lang tid tok det for dere fra legen/jordmor bestilte fødeplass til dere mottok innkalling til tidlig ultralyd?