Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper så veldig for deg og den lille spiraBlødningene har gitt seg og kvalmen er overhengende. Hater disse ukene hvor man ikke vet og alt er en bekymring. Må jo bare tenke at jeg fortsatt er gravid frem til det motsatte er bevist

Håper du har terminspireBlødningene har gitt seg og kvalmen er overhengende. Hater disse ukene hvor man ikke vet og alt er en bekymring. Må jo bare tenke at jeg fortsatt er gravid frem til det motsatte er bevist

Mange som har termin i slutten eller starten av en måned velger å være litt i begge grupperTenk om dato flytter seg til mars isteden. Blir vi kicka ut av gruppa da eller?
Godt å høre.. Har termin tidlig i måneden, men fikk høre i dag at det blir planlagt keisersnitt enten 1 eller 2 uker før. Så plutselig blir det mars på oss.Mange som har termin i slutten eller starten av en måned velger å være litt i begge grupperOm min termin blir flyttet til slutten av mars vil jeg fortsatt være her inne iallefall - tror ingen blir sparket ut om termin endrer seg på OUL, da har vi jo vært her i flere måneder
![]()
føler med degBlødningene har gitt seg og kvalmen er overhengende. Hater disse ukene hvor man ikke vet og alt er en bekymring. Må jo bare tenke at jeg fortsatt er gravid frem til det motsatte er bevist

Tenk positivtBlødningene har gitt seg og kvalmen er overhengende. Hater disse ukene hvor man ikke vet og alt er en bekymring. Må jo bare tenke at jeg fortsatt er gravid frem til det motsatte er bevist
Sist hadde jeg termin i slutten av mai, så jeg hang for det meste i maigruppa. Men frøkna lot vente på seg og kom ikke før utti juniTenk om dato flytter seg til mars isteden. Blir vi kicka ut av gruppa da eller?
Har termin i månedsskiftet mars/april nå, men denne gangen henger jeg mest her.
Det er nok flere her som kommer til å føde både i mars og mai.Godt å høre.. Har termin tidlig i måneden, men fikk høre i dag at det blir planlagt keisersnitt enten 1 eller 2 uker før. Så plutselig blir det mars på oss.

Da har jeg bare holdt meg lenge og tatt urinprøven på doen hos jordmorHvordan løser dere det når dere har sein time hos legen eller jordmoren med tanke på urinprøve? Det skal jo helst være morgenurin, å må stå kaldt. Kan ikke akkurat ha det med på jobbikke kaldt nok i bilen heller enda
Godt det går litt bedreFøler meg litt lettere til sinns i dag. Ingen blod etter det som kom når jeg stod opp i går. Spurte legen om det kunne komme av ekstrem stress, og det kunne skje mente hun. Så er beordret til å hvile så godt jeg kan men er ikke lett. Skal forklare alt når det blir skjult forum. Men solen skinner og jeg skal prøve å få meg litt frisk luft ved å gå en liten tur etterhvert. Dagene går så seint!
Altså... jeg bor på vestlandet. Er en stund siden jeg har sett solen. Er bare noen timer nå og så skal deg regne en uke tilGodt det går litt bedre
Litt misunnelig på den solen.![]()

Ja det må jo funkeDa har jeg bare holdt meg lenge og tatt urinprøven på doen hos jordmor![]()
Jeg også, og nå er det sol her også.Altså... jeg bor på vestlandet. Er en stund siden jeg har sett solen. Er bare noen timer nå og så skal deg regne en uke til![]()