Ja! Og svimmel. Har slitt med utmattelse og svimmelhet en god stund før graviditeten også, men dette tar kaka. Spent på fortsettelsen.Er det flere som føler seg helt utmattet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Og svimmel. Har slitt med utmattelse og svimmelhet en god stund før graviditeten også, men dette tar kaka. Spent på fortsettelsen.Er det flere som føler seg helt utmattet?
Ja. Noe helt forferdelig også. Passer dårlig for øyeblikket da det er travle dager. Helt ferdig på slutten av dagen.Er det flere som føler seg helt utmattet?
Er jo greit å ikke være den eneste da .Huff! På én måte godt å høre at jeg ikke er den eneste, var redd det var noe galt med meg, men på en annen måte fælt å høre at dere også har det sånn.
Det sliter jeg også med. Begge mine tidligere svangerskap trodde jeg at jeg skulle bli gal. Håper på det beste denne gangen, men lover ikke bra.Jeg har begynt å klø noe innmari på beina, håper ikke det er svangerskapskløe igjen, har hatt det i to svangerskap tidligere. Håper jeg bare har reagert på noe.
Åh, det er så grusomt. Jeg hadde heldigvis den ufarlige varianten, men det er allikevel helt forferdelig. Fikk du noen behandling som lindret?Det sliter jeg også med. Begge mine tidligere svangerskap trodde jeg at jeg skulle bli gal. Håper på det beste denne gangen, men lover ikke bra.
Fikk helt noia til tider. Nevnte ikke noe til legen sist da jordmoren ikke gjorde eller sa noe gangen før det. Tenkte det sikkert var helt vanlig og ikke noe som kunne gjøres noe med.Åh, det er så grusomt. Jeg hadde heldigvis den ufarlige varianten, men det er allikevel helt forferdelig. Fikk du noen behandling som lindret?
Ingenting som hjalp her. Brukte hvitvask og eurax for å overleve, det lindret bare litt, en kort stund.Fikk helt noia til tider. Nevnte ikke noe til legen sist da jordmoren ikke gjorde eller sa noe gangen før det. Tenkte det sikkert var helt vanlig og ikke noe som kunne gjøres noe med.
Nesten, har 4900 innlegg ca.Har vi nok innlegg til å få skjult nå?
Hva innebærer det?Supert, nå mangler vi bare tilgangsansvarlig. Noen som har lyst?
Det innebærer at man er den som godkjenner de som blir lagt til i skjult gruppe, de sender en melding til deg, så sjekker du om de oppfyller kravene, og så legges de til. Er som regel litt jobb i starten når mange vil inn på skjult gruppe, og så må man også følge med månedsvis at de som er på skjult oppfyller kravene med x antall innlegg i løpet av en måned og såntHva innebærer det?
Hvor står kravene?Det innebærer at man er den som godkjenner de som blir lagt til i skjult gruppe, de sender en melding til deg, så sjekker du om de oppfyller kravene, og så legges de til. Er som regel litt jobb i starten når mange vil inn på skjult gruppe, og så må man også følge med månedsvis at de som er på skjult oppfyller kravene med x antall innlegg i løpet av en måned og sånt
du kan lese her, dette er tråden for mars gruppa, men det kommer en sånn for vår gruppe også når den skjulte gruppen er opprettetHvor står kravene?
Tusen takk for info. Skal sjekke det ut.du kan lese her, dette er tråden for mars gruppa, men det kommer en sånn for vår gruppe også når den skjulte gruppen er opprettet
Thread 'Informasjonstråd om skjult gruppe for mars 2025'
https://forum.babyverden.no/threads/informasjonstråd-om-skjult-gruppe-for-mars-2025.2049879/