Skravletråd ⭑

Skal tro dette blir en robust unge som har klamret seg fast til tross for Korona med start EL-dagen, som igjen overlappet med omgangssyken 9dpo :hilarious: :Heartred
Haha! Den blir nok robust :D Jeg har akkurat hatt 2 uker med min første lungebetennelse og tenker det samme - utrolig hva de tåler :angelic:

Gratulerer! Det er så spennende og nervepirrende de første ukene. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si angående mer eller mindre nervøs. Jeg har bestemt meg for å vente med å føle noe til etter første ultralyd(lettere sagt enn gjort) :nailbiting: Krysser fingrene for at det går veien for oss begge :Heartred
Ikke fått med meg at du svarte meg. :joyful: :bag: Takk, og i like måte.❤️ Det er det! Og var muligens litt mer naiv første gangen. :wacky: Ser den. Jeg ønsker liksom å nyte/glede meg fra start. :love017 Men frykten ligger der, ja.:nailbiting: Heldigvis er det mye større sjans for at det går bra enn ikke. Vi får bare håpe på det beste. :happy:

Kjenner veldig på det selv også. Klarer liksom ikke ta gleden helt innover meg.
Har opplevd MA tidligere, så blir litt ekstra på vakt da.
Det er noe med det.❤️ Har ikke opplevd å miste selv, men føler det skjer med så mange, at jeg nesten forventer at det er «min tur» eller noe. :nailbiting: Leit å høre om MA'en din❤️

Da er det kun de som har tilgang til gruppa som kan skrive innlegg og lese hva som står der. Her kan alle som søker opp babyverden på nett lese alle innlegg. Det er derfor enklere for mange å være mer åpen.
Ok. Takk for svar. Har ikke akkurat skrevet så mye her inne tidligere. Lest litt bare.

Ah, sitter og ser på Love is Blind UK og tårene triller når de blir så lykkelige :sad010 Gravidhormoner much? :excited001:Heartred

Back
Topp