man er vel ikke på sitt mest effektive den første dagen etter ferien uansett, tenker jeg daHelt innafor
Ikke sikkert sjefen synes det er like innafor, med 1000 ting på todo-lista mi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
man er vel ikke på sitt mest effektive den første dagen etter ferien uansett, tenker jeg daHelt innafor
Ikke sikkert sjefen synes det er like innafor, med 1000 ting på todo-lista mi
Haha! Den blir nok robust Jeg har akkurat hatt 2 uker med min første lungebetennelse og tenker det samme - utrolig hva de tålerSkal tro dette blir en robust unge som har klamret seg fast til tross for Korona med start EL-dagen, som igjen overlappet med omgangssyken 9dpo
Shit! Hvor ser du hvor mange innlegg vi har?Vi må ha 5k innlegg først Har vel 1,8k nå
Ute i 2025-tråden. Der alle termin 2025 gruppene ligger.Shit! Hvor ser du hvor mange innlegg vi har?
Ikke fått med meg at du svarte meg. Takk, og i like måte. Det er det! Og var muligens litt mer naiv første gangen. Ser den. Jeg ønsker liksom å nyte/glede meg fra start. Men frykten ligger der, ja. Heldigvis er det mye større sjans for at det går bra enn ikke. Vi får bare håpe på det beste.Gratulerer! Det er så spennende og nervepirrende de første ukene. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si angående mer eller mindre nervøs. Jeg har bestemt meg for å vente med å føle noe til etter første ultralyd(lettere sagt enn gjort) Krysser fingrene for at det går veien for oss begge
Det er noe med det. Har ikke opplevd å miste selv, men føler det skjer med så mange, at jeg nesten forventer at det er «min tur» eller noe. Leit å høre om MA'en dinKjenner veldig på det selv også. Klarer liksom ikke ta gleden helt innover meg.
Har opplevd MA tidligere, så blir litt ekstra på vakt da.
Ja God bedring til deg!Haha! Den blir nok robust Jeg har akkurat hatt 2 uker med min første lungebetennelse og tenker det samme - utrolig hva de tåler
Det går unnaNå har vi 2500 innlegg i april forumet, halvveis til lukket gruppe
Funker med de teite lekeneNå har vi 2500 innlegg i april forumet, halvveis til lukket gruppe
Ja, nærmer seg nå!Det går unna
Det gjør det så absoluttFunker med de teite lekene
Da er det kun de som har tilgang til gruppa som kan skrive innlegg og lese hva som står der. Her kan alle som søker opp babyverden på nett lese alle innlegg. Det er derfor enklere for mange å være mer åpen.Hva er egentlig greia med skjult gruppe?
Ok. Takk for svar. Har ikke akkurat skrevet så mye her inne tidligere. Lest litt bare.Da er det kun de som har tilgang til gruppa som kan skrive innlegg og lese hva som står der. Her kan alle som søker opp babyverden på nett lese alle innlegg. Det er derfor enklere for mange å være mer åpen.
Ikke bare bare å vite alt nei. Noen ganger fint å bare kunne lese, men tenker det er enda finere når man har lyst å dele sine tanker og erfaringer. Det er jo en spesiell tid i livet dette.Ok. Takk for svar. Har ikke akkurat skrevet så mye her inne tidligere. Lest litt bare.
Det er helt sikkert. Nå er dette barn nummer 3 om alt går bra.Ikke bare bare å vite alt nei. Noen ganger fint å bare kunne lese, men tenker det er enda finere når man har lyst å dele sine tanker og erfaringer. Det er jo en spesiell tid i livet dette.