Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott! Tror man må kontakte moderatorer for å feste innlegg. Skulle jo også fått festet presentasjonstråden vi harNå laget jeg terminliste til oss, så nå håper jeg alle vil skrive seg opp Noen som vet hvordan man fester innlegget? Jeg har trykket litt, men får det ikke til
Har sendt melding til forumansvarlig, kan spørre om presentasjonstråden ogVært på hyttetur i helg, og
Så flott! Tror man må kontakte moderatorer for å feste innlegg. Skulle jo også fått festet presentasjonstråden vi har
Jeg har handlet alkoholfri vin og øl for å lure svigermor på hytten Hun fatter mistanke med en gang om jeg ikke rører vin og øl. Men det er kanskje ikke så lett på vinsmaking. Du får stikke nesen I glasset og late som du smaker. Er jo bare smaking så er vel ikke meningen at man skal bøtte glassene.Fikk strek i dag og har blødd litt så venter med å si til samboer bare i tilfelle. Skal på jentetur med vinsmaking mm tips til hvordan jeg skal holde dette for meg selv?
Oj den er vanskelig Hvis du er komfortabel med å si at dere prøver så kan du evt bruke det som en unnskyldning? Det har jeg gjort og det forstår folk veldig godt, men jeg har også vært åpen med at vi har prøvd lenge og skal egentlig i gang med ivf denne høsten.Fikk strek i dag og har blødd litt så venter med å si til samboer bare i tilfelle. Skal på jentetur med vinsmaking mm tips til hvordan jeg skal holde dette for meg selv?
Bra - laget to jeg ogEr det flere som har lyst på skjult forum? Da må vi få opp antall innlegg. Så om noen vil starte leker på forumet så kjør på. Jeg kan starte en eller to.
Får heller ikke til å redigere innlegg.Er det kun hos meg at knappen for å redigere innlegg er borte, eller er det andre som opplever det også? Jeg får ikke oppdatert terminlisten nå, håper jeg får den tilbake
Merkelig, men bra det ikke bare var her da. Er sikkert en feil på siden, terminlisten er hverfal på pause med å bli oppdatert frem til knappen er tilbake. Har tatt kontakt med forumansvarligFår heller ikke til å redigere innlegg.
Ja, det hadde vært fint. Hvor mange tråder må vi ha før vi kan få det?Er det flere som har lyst på skjult forum? Da må vi få opp antall innlegg. Så om noen vil starte leker på forumet så kjør på. Jeg kan starte en eller to.
Bare 3900 igjen Derfor de teite lekene. Mange innlegg fortOj, leste nå at det er 5000 innlegg? Det var mye.
Vi får bare stå på.Bare 3900 igjen Derfor de teite lekene. Mange innlegg fort
De lekene er gull. Husker jeg var i forumet med eldste også, da var det konkurranse på forumet om mest aktivitet. Og gruppa vår var overlegneBare 3900 igjen Derfor de teite lekene. Mange innlegg fort
Hmm. Vinsmaking, da svelger dere vel ikke? Har aldri vært på det før så vet ikke. Skal dere ut å spise etterpå, hadde jeg snakket med restaurant på forhånd og spurt om hjelp kanskjeFikk strek i dag og har blødd litt så venter med å si til samboer bare i tilfelle. Skal på jentetur med vinsmaking mm tips til hvordan jeg skal holde dette for meg selv?
Jeg begynner på mandag Tipper minimalt blir gjort den første uka, haha!Noen andre som er tilbake på jobb igjen etter ferien? Dette er første uken tilbake for min del og jeg klarer virkelig ikke å konsentrere meg eller fokusere på jobben
Jeg har vært tilbake i jobb noen uker allerede og sliter veldig med å konsentrere meg har heldigvis vært noen rolige uker men til neste uke er det fullt kjør igjenNoen andre som er tilbake på jobb igjen etter ferien? Dette er første uken tilbake for min del og jeg klarer virkelig ikke å konsentrere meg eller fokusere på jobben