Skravletråd ⭑

Tjohei! ❤️ Da drister jeg meg til å stikke tåa inn her. :woot:

Kjenner det er litt surrealistisk at jeg er gravid igjen, og det har nok ikke sunket inn enda. Kun 11 DPO i dag, men testene ser foreløpig bra ut. Mer redd for at noe skal gå galt denne gangen, i forhold til sist, merker jeg. :nailbiting: Flere som kjenner på den? :love2
 
Jeg begynner på mandag :) Tipper minimalt blir gjort den første uka, haha!
Bare å forberede seg på det, ja :laughing002

Jeg har vært tilbake i jobb noen uker allerede og sliter veldig med å konsentrere meg :smiley-ashamed004 har heldigvis vært noen rolige uker men til neste uke er det fullt kjør igjen
Godt det er litt rolig de første ukene i hvert fall! Jeg kom tilbake til alt for mye å gjøre, passer dårlig med null fokus og konsentrasjon :hilarious:
 
Tjohei! ❤️ Da drister jeg meg til å stikke tåa inn her. :woot:

Kjenner det er litt surrealistisk at jeg er gravid igjen, og det har nok ikke sunket inn enda. Kun 11 DPO i dag, men testene ser foreløpig bra ut. Mer redd for at noe skal gå galt denne gangen, i forhold til sist, merker jeg. :nailbiting: Flere som kjenner på den? :love2
Gratulerer! Det er så spennende og nervepirrende de første ukene. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si angående mer eller mindre nervøs. Jeg har bestemt meg for å vente med å føle noe til etter første ultralyd(lettere sagt enn gjort) :nailbiting: Krysser fingrene for at det går veien for oss begge :Heartred
 
Noen andre som er tilbake på jobb igjen etter ferien? Dette er første uken tilbake for min del og jeg klarer virkelig ikke å konsentrere meg eller fokusere på jobben :hilarious::bag:
Jeg har heldigvis ferie litt over en uke til, men gruer meg veldig til å begynne igjen. Jeg føler meg som en zombie, er helt fjern og så trøtt at det er en kamp å gå tur med hunden :schocked028
 
Noen andre som er tilbake på jobb igjen etter ferien? Dette er første uken tilbake for min del og jeg klarer virkelig ikke å konsentrere meg eller fokusere på jobben :hilarious::bag:
Ja, startet på mandag. Sliter med mye morgenkvalme så de første timene er ganske tunge, men når den gir seg så er formen tipp topp :D Syns egentlig det er litt deilig å være på jobb å bære på en så stor hemmelighet som foreløbig bare jeg og samboer vet. Ellers er tankene mye på graviditeten og alt rundt det, men klarer å konsentrere meg om jobben uten problem :happy:
 
Back
Topp