Skravletråd ⭑

Tjohei! ❤️ Da drister jeg meg til å stikke tåa inn her. :woot:

Kjenner det er litt surrealistisk at jeg er gravid igjen, og det har nok ikke sunket inn enda. Kun 11 DPO i dag, men testene ser foreløpig bra ut. Mer redd for at noe skal gå galt denne gangen, i forhold til sist, merker jeg. :nailbiting: Flere som kjenner på den? :love2

Jeg begynner på mandag :) Tipper minimalt blir gjort den første uka, haha!
Bare å forberede seg på det, ja :laughing002

Jeg har vært tilbake i jobb noen uker allerede og sliter veldig med å konsentrere meg :smiley-ashamed004 har heldigvis vært noen rolige uker men til neste uke er det fullt kjør igjen
Godt det er litt rolig de første ukene i hvert fall! Jeg kom tilbake til alt for mye å gjøre, passer dårlig med null fokus og konsentrasjon :hilarious:

Kjenner det er litt surrealistisk at jeg er gravid igjen, og det har nok ikke sunket inn enda. Kun 11 DPO i dag, men testene ser foreløpig bra ut. Mer redd for at noe skal gå galt denne gangen, i forhold til sist, merker jeg. :nailbiting: Flere som kjenner på den? :love2
Gratulerer! Det er så spennende og nervepirrende de første ukene. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si angående mer eller mindre nervøs. Jeg har bestemt meg for å vente med å føle noe til etter første ultralyd(lettere sagt enn gjort) :nailbiting: Krysser fingrene for at det går veien for oss begge :Heartred

Noen andre som er tilbake på jobb igjen etter ferien? Dette er første uken tilbake for min del og jeg klarer virkelig ikke å konsentrere meg eller fokusere på jobben :hilarious::bag:
Jeg har heldigvis ferie litt over en uke til, men gruer meg veldig til å begynne igjen. Jeg føler meg som en zombie, er helt fjern og så trøtt at det er en kamp å gå tur med hunden :schocked028

Noen andre som er tilbake på jobb igjen etter ferien? Dette er første uken tilbake for min del og jeg klarer virkelig ikke å konsentrere meg eller fokusere på jobben :hilarious::bag:
Ja, startet på mandag. Sliter med mye morgenkvalme så de første timene er ganske tunge, men når den gir seg så er formen tipp topp :D Syns egentlig det er litt deilig å være på jobb å bære på en så stor hemmelighet som foreløbig bare jeg og samboer vet. Ellers er tankene mye på graviditeten og alt rundt det, men klarer å konsentrere meg om jobben uten problem :happy:

Jeg kom tilbake til jobb og fikk positiv test, alt denne uken. Helt umulig å konsentrere seg! I tillegg måtte jeg fortelle sjefen at jeg er gravid samme dag som jeg fant ut av det, da jeg ble spurt om å jobbe på et prosjekt. Så den hemmeligheten klarte jeg å holde for meg selv i under 10 timer :rolleyes:

Kjenner veldig på det selv også. Klarer liksom ikke ta gleden helt innover meg.
Har opplevd MA tidligere, så blir litt ekstra på vakt da.

Skal tro dette blir en robust unge som har klamret seg fast til tross for Korona med start EL-dagen, som igjen overlappet med omgangssyken 9dpo :hilarious: :Heartred

Ja vært noen lange dager. Har måttet ta litt Paracet noen dager for å holde ut, så håper ikke det har gjort noe skade :Heartred
Paracet skal være trygt. Har måttet bruke det selv den siste uken pga en infeksjon i munnen.

Paracet skal være trygt. Har måttet bruke det selv den siste uken pga en infeksjon i munnen.
Ja, litt i korte perioder er vel innafor hvis man må, men stadig ny forsking å ta hensyn til for hvert år som går :hungover: God bedring til deg :happy:

Last edited:
Starter ikke på jobb før on en ukes tid. Og starter med en halv dag pga jordmor time , :laughing002 Blir så sykt vanskelig å jobbe ass.

Back
Topp