Skravletråd ⭑

Blødningene har gitt seg og kvalmen er overhengende. Hater disse ukene hvor man ikke vet og alt er en bekymring. Må jo bare tenke at jeg fortsatt er gravid frem til det motsatte er bevist
Håper du har terminspire :Heartred

Tenk om dato flytter seg til mars isteden. Blir vi kicka ut av gruppa da eller?
Mange som har termin i slutten eller starten av en måned velger å være litt i begge grupper :) Om min termin blir flyttet til slutten av mars vil jeg fortsatt være her inne iallefall - tror ingen blir sparket ut om termin endrer seg på OUL, da har vi jo vært her i flere måneder :)

Mange som har termin i slutten eller starten av en måned velger å være litt i begge grupper :) Om min termin blir flyttet til slutten av mars vil jeg fortsatt være her inne iallefall - tror ingen blir sparket ut om termin endrer seg på OUL, da har vi jo vært her i flere måneder :)
Godt å høre.. Har termin tidlig i måneden, men fikk høre i dag at det blir planlagt keisersnitt enten 1 eller 2 uker før. Så plutselig blir det mars på oss.

Tenk om dato flytter seg til mars isteden. Blir vi kicka ut av gruppa da eller?
Sist hadde jeg termin i slutten av mai, så jeg hang for det meste i maigruppa. Men frøkna lot vente på seg og kom ikke før utti juni :laughing002 Har termin i månedsskiftet mars/april nå, men denne gangen henger jeg mest her.

Så man kan henge i begge gruppene eller bare velge en. Ingen som blir kasta ut hvis termin endrer seg eller ungen kommer tidlig eller sent :happy:

Skal til jordmor i morgen tidlig og kom nettopp på at jeg må ha med urinprøve :laughing002 Tror ikke jeg har noen uringlass liggende, så må kanskje ta med plastglass hjemmefra og tisse på helsestasjonen rett før timen :dead::laughing002

Godt å høre.. Har termin tidlig i måneden, men fikk høre i dag at det blir planlagt keisersnitt enten 1 eller 2 uker før. Så plutselig blir det mars på oss.
Det er nok flere her som kommer til å føde både i mars og mai. :) Alle mine er født før termin, så jeg regner med det blir mars her også, men henger her inne fordi termin er i begynnelsen av april. :)

Hvordan løser dere det når dere har sein time hos legen eller jordmoren med tanke på urinprøve? Det skal jo helst være morgenurin, å må stå kaldt. Kan ikke akkurat ha det med på jobb :hilarious: ikke kaldt nok i bilen heller enda

Hvordan løser dere det når dere har sein time hos legen eller jordmoren med tanke på urinprøve? Det skal jo helst være morgenurin, å må stå kaldt. Kan ikke akkurat ha det med på jobb :hilarious: ikke kaldt nok i bilen heller enda
Da har jeg bare holdt meg lenge og tatt urinprøven på doen hos jordmor:-)

Føler meg litt lettere til sinns i dag. Ingen blod etter det som kom når jeg stod opp i går. Spurte legen om det kunne komme av ekstrem stress, og det kunne skje mente hun. Så er beordret til å hvile så godt jeg kan men er ikke lett. Skal forklare alt når det blir skjult forum. Men solen skinner og jeg skal prøve å få meg litt frisk luft ved å gå en liten tur etterhvert. Dagene går så seint!

Føler meg litt lettere til sinns i dag. Ingen blod etter det som kom når jeg stod opp i går. Spurte legen om det kunne komme av ekstrem stress, og det kunne skje mente hun. Så er beordret til å hvile så godt jeg kan men er ikke lett. Skal forklare alt når det blir skjult forum. Men solen skinner og jeg skal prøve å få meg litt frisk luft ved å gå en liten tur etterhvert. Dagene går så seint!
Godt det går litt bedre :hug003
Litt misunnelig på den solen. :p

Back
Topp