Skravletråd☀️

I dag har jeg hatt utdrikningslag og det var så utrolig hyggelig. Vi dro på pole dancing og under oppvarmingen så kjente jeg at jeg ikke klarte å holde på hemmeligheten lenger. Jeg fortalte gjengen at jeg ble gravid og fikk bare en så varm og fantastisk respons :Heartred
Resten av dagen hadde vi en "fest" i huset til ei venninne. Bestilte pizza, spiste frukt og hadde flere leker. Vi hadde til og med en 'paint and sip' (med brus ofc).
Jeg måtte kun rømme til toalettet én gang når jeg ble dårlig :bag:
Det ble en så utrolig koselig og rolig og gravid-vennlig feiring :Heartred:Heartred:Heartred
 
I dag har jeg hatt utdrikningslag og det var så utrolig hyggelig. Vi dro på pole dancing og under oppvarmingen så kjente jeg at jeg ikke klarte å holde på hemmeligheten lenger. Jeg fortalte gjengen at jeg ble gravid og fikk bare en så varm og fantastisk respons :Heartred
Resten av dagen hadde vi en "fest" i huset til ei venninne. Bestilte pizza, spiste frukt og hadde flere leker. Vi hadde til og med en 'paint and sip' (med brus ofc).
Jeg måtte kun rømme til toalettet én gang når jeg ble dårlig :bag:
Det ble en så utrolig koselig og rolig og gravid-vennlig feiring :Heartred:Heartred:Heartred
Så utrolig kjekt! Skjønner godt du måtte røpe det :love017

Gratulerer med overstått utdrikningslag!
 
Noen som vet når det er "vanlig" å få time til tul? Er første svangerskap etter at dette ble innført. Har pleid å gå privat mellom 7+0 og 12+0 et sted, men kjedelig å bestille time hvis jeg blir satt opp bare noen dager unna uansett. Og hvor tidlig tok dere kontakt med fastlegen? Ligger jo i litt bak, er kun 4+5. Sist tror jeg jeg tok kontakt rundt uke 12, men det blir jo i seneste laget nå
 
Noen som vet når det er "vanlig" å få time til tul? Er første svangerskap etter at dette ble innført. Har pleid å gå privat mellom 7+0 og 12+0 et sted, men kjedelig å bestille time hvis jeg blir satt opp bare noen dager unna uansett. Og hvor tidlig tok dere kontakt med fastlegen? Ligger jo i litt bak, er kun 4+5. Sist tror jeg jeg tok kontakt rundt uke 12, men det blir jo i seneste laget nå

Ordinær tidlig ultralyd skal du få mellom 11+0 - 13+6 :D usikker på om alle har kommet helt i gang med det, så det må sjekkes med legen!
 
Ordinær tidlig ultralyd skal du få mellom 11+0 - 13+6 :D usikker på om alle har kommet helt i gang med det, så det må sjekkes med legen!
Hmmm, det høres bra ut. Da kan jeg eventuelt bestille privat rundt uke 8-9, så dra til legen hvis det er liv. :D
 
Lurer på om det bare er meg som ikke klarer å holde tett om graviditeten? :laughing002
Synes det er så koselig, har kun sagt det til nære venner og familie som vet om både exu og sa :Heartpink men alle gode ting er 3:smiley-angelic001
 
Har kun sagt det til en venninne som har invitert til midtsommarsfeiring noe som i den anledning betyr lykkepromille hele helgen som kommer med rundt 30 gjester og da tenker jeg det er greit at noen vet :)Synes faktisk det er mye enklere enn ventet å ikke fortelle noe og heller mer slitsomt å hele tiden måtte takke nei til ost, kjeks, vin og alle sånne gode ting :wtf:
 
Noen som vet når det er "vanlig" å få time til tul? Er første svangerskap etter at dette ble innført. Har pleid å gå privat mellom 7+0 og 12+0 et sted, men kjedelig å bestille time hvis jeg blir satt opp bare noen dager unna uansett. Og hvor tidlig tok dere kontakt med fastlegen? Ligger jo i litt bak, er kun 4+5. Sist tror jeg jeg tok kontakt rundt uke 12, men det blir jo i seneste laget nå
Jeg var til fastlege forrige uke og har allerede fått tildelt fødeplass og TUL 19/7. Ville da vært ca 11 uker på vei til den datoen. Siden jeg fikk bekreftet at jeg er ca en uke kortere på vei på privat UL, flyttet jeg TUL i starten av august ☺️ jordmor sa det var for tidlig å ha den timen i starten av uke 10.
 
Asså...skaffe smaker dritt nå :wtf::hilarious:
Jeg elsker kaffe og drikker det hver dag...men hver gang jeg prøver gor jeg opp etter to slurker..
Prøvde meg på en iskaffe i dag, samme greia, liker ikke :p
 
Jeg klarer nesten ikke å se på noe som helst på tv for jeg gråter av alt :bag: Nå ser jeg på The Greatest Showman og bare hulker.
Håper dere har en rolig kveld.
 
Målte hcg på Mandag da var jeg 29dpo. Leser i det hcg skjemaet at snittet er 11759, og mitt ble målt til 17544….. Var bekymret for om jeg var gravid, og nå er jeg heller bwkymret for om det er to inni der :dead: :laughing001 :laughing001
Hvis det er noen trøst hadde jeg 71.000 30 dpo, og det er én! :hilarious:
 
Om noen lurte, så sier nesa mi at denne her lukter kattemat. Typ våtfôr med smak av kylling eller tunfisk. Klarte ikke smake.
 

Vedlegg

  • MagerOst_tube_175g_kylling_nov2018_png_gu3o8ulg2z.png
    MagerOst_tube_175g_kylling_nov2018_png_gu3o8ulg2z.png
    95,1 KB · Visninger: 6
God morgen damer! Vurderer og fortelle arbeidsgiver med graviditeten idag, har vært så kvalm og sliten denne uken og føler jeg må ryke på en deltidssykemelding til uken for og kunne overleve ettermiddagene hjemme med barna og være en god mamma som ikke er død på sofaen :dead: Sjefen er en rettferdig og ok fyr men er alikevell spent på hvordan han reagerer!
 
God morgen damer! Vurderer og fortelle arbeidsgiver med graviditeten idag, har vært så kvalm og sliten denne uken og føler jeg må ryke på en deltidssykemelding til uken for og kunne overleve ettermiddagene hjemme med barna og være en god mamma som ikke er død på sofaen :dead: Sjefen er en rettferdig og ok fyr men er alikevell spent på hvordan han reagerer!

Kan det være mulig med noe tilrettelegging hvis du forteller? ❤️ hvis du skal ha sykemelding uansett er du ikke pliktig til å fortelle hvorfor. Håper han tar det godt ❤️
 
Kan det være mulig med noe tilrettelegging hvis du forteller? ❤️ hvis du skal ha sykemelding uansett er du ikke pliktig til å fortelle hvorfor. Håper han tar det godt ❤️

Ja, nei altså jeg tenker og bare være ærlig med en gang. Tenker og bare ha redusert arbeidsdag slik at jeg kan komme når den værste kvalmen gir seg og så gå hjem litt tidligere så jeg rekker en powernap før jeg skal hente i barnehagen :laughing001
 
Ja, nei altså jeg tenker og bare være ærlig med en gang. Tenker og bare ha redusert arbeidsdag slik at jeg kan komme når den værste kvalmen gir seg og så gå hjem litt tidligere så jeg rekker en powernap før jeg skal hente i barnehagen :laughing001

Høres ut som en god plan!
 
Woow, ja men takk - det var betryggende :love017 :laughing001

Haha, bare hyggelig. 98.000 32 dpo :hilarious: Har sett på to ultralyder at det bare er en, men hadde ikke blitt sjokkert hvis det hadde dukket opp en til neste gang:hilarious:
 
Back
Topp