Skravletråd☀️

Ja det forstår eg godt❤ men dei som gjer slikt er jo veldig flinke, så det går nok heilt fint☺️
Det gikk veldig fint! Ekstremt ubehagelig.. spesielt siden jeg droppa alt av beroligende og sterke smertestillende siden jeg ikke vil risikere noe mtp spiren :Heartred

Men jeg ser nesten 100% allerede! :happy093
 
Heia alle sammen :hello2
Så koselig med en sånn skravletråd! Jeg hadde egentlig tenkt å vente litt med å melde meg inn i termingruppe (er bare 3+3/11 dpo).
Var så trist å melde seg ut sist når jeg mistet. Meeen så tenkte jeg at jeg har jo lovet meg selv å glede meg over hver dag i denne graviditeten! :)
 
Heia alle sammen :hello2
Så koselig med en sånn skravletråd! Jeg hadde egentlig tenkt å vente litt med å melde meg inn i termingruppe (er bare 3+3/11 dpo).
Var så trist å melde seg ut sist når jeg mistet. Meeen så tenkte jeg at jeg har jo lovet meg selv å glede meg over hver dag i denne graviditeten! :)
Velkommen! :happy093
 
Vi må begynne å tenke på bil siden nummer tre kommer :joyful: Begge barna har store seter fortsatt, så vi trenger god plass og ser at det ikke er plass til flere seter baki Subaru foresteren som ikke er en stasjonvogn. Noen som har anbefalinger til bil der det er god plass til 3 små i baksetet?
 
Jeg er så syyykt trøtt om dagen, hver dag rundt kl 13-14 har jeg bare lyst å legge meg og sove. Men når kvelden kommer og jeg skal legge meg er det akkurat som at jeg har lakenskrekk. Så får kanskje 6-7t maks, og det merker jeg blir lite i denne tiden. Ei venninne av meg anbefalte meg å snakke med legen om en sykemelding så jeg kan slutte på jobb 13-14 for å kunne dra hjem og slappe av. Så jeg har mer overskudd enn å bare være på jobb. Jeg tenker jo det hadde vært fint, men er redd for at jeg da må forklar hvorfor på jobb. Eller at folk begynner å lure. Er bare 6+0 på mandag. Men er 36år, så er kanskje lurt å ta det med ro. Jeg kan fort stresse meg, og merke pulsøkning nå bare jeg går i trappa hjemme. Noen med erfaring med dette som kan gi noen råd? Jeg har ingen barn fra før, dette er mitt andre svangerskap, jeg mista sist 7+3 MA, (ble målt til 6+3 på UL når jeg var på Volvat for å få det bekreftet). Jeg vet man ikke kan trene på seg SA, men merker jeg er bekymret for å miste igjen… :Heartred
 
Vi må begynne å tenke på bil siden nummer tre kommer :joyful: Begge barna har store seter fortsatt, så vi trenger god plass og ser at det ikke er plass til flere seter baki Subaru foresteren som ikke er en stasjonvogn. Noen som har anbefalinger til bil der det er god plass til 3 små i baksetet?
Du må nesten reise å se.. jeg har opplevelsen av at alle suv er god plass i baksetet men nesten ikke noe bagasjerom. Har en Volvo XC60 og skal gå over til en Skoda Superb:)
 
Du må nesten reise å se.. jeg har opplevelsen av at alle suv er god plass i baksetet men nesten ikke noe bagasjerom. Har en Volvo XC60 og skal gå over til en Skoda Superb:)
Ja vi må nok ta en titt med tida:) Må sjekke ut Skoda Superb;)
 
Ja vi må nok ta en titt med tida:) Må sjekke ut Skoda Superb;)
Ja det er den med størst bagasjerom.. Skoda Octavia er lillebroren og er også ganske så sprek :)

Eventuelt Ford Smax også er ganske så fin :) mye plass..
 
Last edited:
Vi må begynne å tenke på bil siden nummer tre kommer :joyful: Begge barna har store seter fortsatt, så vi trenger god plass og ser at det ikke er plass til flere seter baki Subaru foresteren som ikke er en stasjonvogn. Noen som har anbefalinger til bil der det er god plass til 3 små i baksetet?
Har hørt rykter om at BYD har biler som er stor nok. Vet ikke om dere vil ha elbil da :happy:
 
Er det noen som vet hvor lang tid det tar å få godkjent endring av brukernavn/nick? Jeg la inn endring i går kveld. Vil ikke skrive meg på terminlisten før det er godkjent :)
 
Fikk dårlig samvittighet over at jeg bare satt på sofaen og scrolla, så jeg gikk å rydda på kjøkkenet. Helt utslitt av å ta inn og ut av oppvaskmaskina! :smiley-ashamed005
 
Er det noen som vet hvor lang tid det tar å få godkjent endring av brukernavn/nick? Jeg la inn endring i går kveld. Vil ikke skrive meg på terminlisten før det er godkjent :)
Tror det tar litt tid fordi det er helg. Er nok på plass i løpet av morgendagen :)
 
Spiste nettopp pommes frites med masse smelta ost og bernaise.
Og nå kjenner jeg kvalmen siger på :dead:

Tåler hverken ost eller bernaise :hilarious:
 
Irriterer meg noe voldsomt over sjefen min akkurat nå.. Jeg har sagt fra i dag at jeg antakelig ikke kommer i morgen fordi jeg har vært driitkvalm hele helgen (morgenkvalme hele dagen), og det eneste svaret jeg får er ar han håper det går over og at han håper jeg kommer i morgen «for alle sin skyld».. Bare legger på litt skyldfølelse der ja takk
 
Back
Topp