Skravletråd☀️

Dere som skal på ultralyd straks,har dere bestilt privat?
Jeg har hatt en spontanabort og en MA tidligere, har jeg krav på å bli henvist tidligere til ultralyd?

Jeg har bestilt privat. Har hatt en tidlig SA og regner bare med at jeg ikke får noe ekstra pga det. Får heldigvis i uke 11-13 da ☺️
 
Me nærme oss halvveis :cool: skal du settes igang eller no?
Eg var med i to sist eg og, siden eg hadde termin i Desember, men blei satt igang i November. Men Desember var super aktiv og November ganske stille, så eg hang så og sei kun i Desember eg e ei skravlebøtte uten like:laughing021

Ja, det blir vel «eller no» av de to :) jeg må ta keisersnitt, hadde det med forrige også.

Det var det samme her, mars-forumet var livlig og april-forumet nesten dødt. Vet noen fra mars-gjengen er med i januar nå, så det passer jo fint :)
 
Ja, det blir vel «eller no» av de to :) jeg må ta keisersnitt, hadde det med forrige også.

Det var det samme her, mars-forumet var livlig og april-forumet nesten dødt. Vet noen fra mars-gjengen er med i januar nå, så det passer jo fint :)
Ja det er kjekt :) var egentlig i Januargjengen, og er fleire julekuler der også, så skulle gjerne vært der ❤ men kjenner det er godt å kun forholde seg til ei og, blir ikkje meir gøy enn me lage sjølv ;)
 
Ja det er kjekt :) var egentlig i Januargjengen, og er fleire julekuler der også, så skulle gjerne vært der ❤ men kjenner det er godt å kun forholde seg til ei og, blir ikkje meir gøy enn me lage sjølv ;)

Når har du termin denne gangen? :)
 
Har ikke noe med de å gjøre. Jeg ønsker ikke at andre skal få mistanke. Jeg ønsker å holde det for megselv. Derfor jeg spør etter tips :)
Hva om du rett og slett bare kjører? Si du fant ikke sjåfør og har følt deg litt dårlig så ønsker ikke å fylle på med alkohol i tillegg :dontknow
 
Uff.. jeg ble slått av noen skikkelig negative tanker i dag..

-Er jeg klar for å begynne på nytt (b3, yngste vil være 10 år når lille kommer til verden)
-Hva om andre har rett, at det er for tidlig?
-Burde vi ikke kjøpe hus først? (Fikk avslag i banken så må spare mer egenkapital)
-Vil jeg ha flere barn??

Alle disse tankene slo meg i bilen på vei hjem fra jobb. Men jeg tror det bunner i en frykt at vi ikke får se noe på tul i morgen.. at det er «lettere» å overbevise seg selv om at det var ikke rett uansett :sad010
 
Uff.. jeg ble slått av noen skikkelig negative tanker i dag..

-Er jeg klar for å begynne på nytt (b3, yngste vil være 10 år når lille kommer til verden)
-Hva om andre har rett, at det er for tidlig?
-Burde vi ikke kjøpe hus først? (Fikk avslag i banken så må spare mer egenkapital)
-Vil jeg ha flere barn??

Alle disse tankene slo meg i bilen på vei hjem fra jobb. Men jeg tror det bunner i en frykt at vi ikke får se noe på tul i morgen.. at det er «lettere» å overbevise seg selv om at det var ikke rett uansett :sad010
Åh, det er tøffe tanker! Kjenner meg igjen i å lete etter forberedelse på dårlige nyheter på ul. Skal krysse både fingre og tær for deg i morgen!
 
Til info:
I morgen tidlig skal jeg ha laseroperasjon på øynene mine :nailbiting:
Jeg har vært halvblind i mesteparten av min voksne alder - så endelig skal jeg slippe kontaktlinser og briller.


Tror ikke jeg får se på skjerm i det hele tatt etterpå - så ikke bli bekymra om dere ikke hører noe fra meg etter 08.30 i morgen! :smiley-angelic002

Jeg er nok på plass igjen fredag :dance008

Og guuuuu så deilig det skal være å våkne på natta/tidlig morgen til lille bebis og faktisk kunne se h*n! :sad010 :Heartpink :Heartpink
 
Last edited:
Til info:
I morgen tidlig skal jeg ha laseroperasjon på øynene mine :nailbiting:
Jeg har vært halvblind i mesteparten av min voksne alder - så endelig skal jeg slippe kontaktlinser og briller.


Tror ikke jeg får se på skjerm i det hele tatt etterpå - så ikke bli bekymra om dere ikke hører noe fra meg etter 08.30 i morgen! :smiley-angelic002

Jeg er nok på plass igjen fredag :dance008
Å så deilig! Masse lykke til ❤
 
Til info:
I morgen tidlig skal jeg ha laseroperasjon på øynene mine :nailbiting:
Jeg har vært halvblind i mesteparten av min voksne alder - så endelig skal jeg slippe kontaktlinser og briller.


Tror ikke jeg får se på skjerm i det hele tatt etterpå - så ikke bli bekymra om dere ikke hører noe fra meg etter 08.30 i morgen! :smiley-angelic002

Jeg er nok på plass igjen fredag :dance008

Og guuuuu så deilig det skal være å våkne på natta/tidlig morgen til lille bebis og faktisk kunne se h*n! :sad010 :Heartpink :Heartpink
Masse lykke til ,❤️❤️❤️
 
Ok, jeg hadde egentlig tenkt å vente, men så sneik jeg meg inn her, og det ser ut som om dere har det himla koselig :hilarious: :love7
IKM er i mårra, jeg er fortsatt i sjokk, men gravid er jeg :p
Har rukket å planlegge alt for mye i hodet allerede, så dette må gå bra :smiley-angelic001
 
Ok, jeg hadde egentlig tenkt å vente, men så sneik jeg meg inn her, og det ser ut som om dere har det himla koselig :hilarious: :love7
IKM er i mårra, jeg er fortsatt i sjokk, men gravid er jeg :p
Har rukket å planlegge alt for mye i hodet allerede, så dette må gå bra :smiley-angelic001

Så koselig å se deg her :woot:
Gratulerer så mye!
 
Back
Topp