Skravletråd☀️

Snakk om fulltreffar på not what to do :hilarious:
Du kan så si :hilarious: men heldigvis kom info i dag, vi har hatt litt tradisjon hos oss med å holde det hemmelig helt til dagen/dagen før vi skal avgårde på noe sånt.. får bare bli kreativ i hva jeg skal bruke som unnskyldning for forfall, som de ikke har en løsning på for å få meg med:hilarious:
 
Du kan så si :hilarious: men heldigvis kom info i dag, vi har hatt litt tradisjon hos oss med å holde det hemmelig helt til dagen/dagen før vi skal avgårde på noe sånt.. får bare bli kreativ i hva jeg skal bruke som unnskyldning for forfall, som de ikke har en løsning på for å få meg med:hilarious:
Bare si du er syk samme dag! Funker som regel best - og ingen kan si noe på det :hilarious:
 
Nåken andre som alt tenke på skjult gruppe, eller er det berre eg som har lopper i blodet? :hilarious: eg hadde SÅ lyst å bli med forumsvenner inn i desembertermin at eg drakk meg dårlig på salviete for å få EL tidligere:laughing021fekk ikkje det, men termin blei så tidlig i Januar at det var heilt innanfor å bli med der. Rakk å komme med forslaget som vant navnet på skjult, før eg mista,og det var så himla vondt at eg nesten ikkje ville vera på babyverden meir :bag::hilarious: men, ein god mnd seinare og her er eg, fast bestemt på å forbli:cool: og endo meir klar for livet på skjult❤️

P.s, eg ligger i senga heilt utslått av influensa at eg har ingenting meir vetig å gjer enn å spamme heile februar! Så det! ;)
 
Dere som skal på ultralyd straks,har dere bestilt privat?
Jeg har hatt en spontanabort og en MA tidligere, har jeg krav på å bli henvist tidligere til ultralyd?
 
Jeg skal i bryllup om 1 uke og lurer på hvordan jeg skal klare å skjule at jeg ikke drikker. Vi får servert vin og jeg har venner som følger veldig med på alle for å se hvem som drikker (sånn er det i 30 årene hvor flere prøver å få barn) :) Kan late som jeg tar slurker, men glasset vil jo ikke bli tomt. Kan ikke si jeg kjører, at jeg går på antibiotika osv. Mannen skal ikke i bryllupet. Tips?
 
Jeg har bestilt privat UL fordi jeg ikke har fått time til fastlegen før 20.juni, tror ikke jeg har krav på tidlig tidlig ultralyd heller
 
Jeg skal i bryllup om 1 uke og lurer på hvordan jeg skal klare å skjule at jeg ikke drikker. Vi får servert vin og jeg har venner som følger veldig med på alle for å se hvem som drikker (sånn er det i 30 årene hvor flere prøver å få barn) :) Kan late som jeg tar slurker, men glasset vil jo ikke bli tomt. Kan ikke si jeg kjører, at jeg går på antibiotika osv. Mannen skal ikke i bryllupet. Tips?
Kor langt er du på vei då? Dei første par vekene har babyen plommesekken som gir næring, og morkaka fungerer mest som hormonprodusent. Så du kan faktisk ta nokre slurker uten at det vil skade, babyen vil ikkje få samme promille som deg og slikt. Eg var gravid i mitt bryllup og ville ikkje at nokon skulle vite det, gjekk konstant rundt med ein ciderboks og drakk små slurker og så byttet my partner in crime (forloveren min) ulike bokser med meg, så eg hadde ny nesten heile tida :hilarious:
 
Dere som skal på ultralyd straks,har dere bestilt privat?
Jeg har hatt en spontanabort og en MA tidligere, har jeg krav på å bli henvist tidligere til ultralyd?
Dessverre er det slik at ingen har krav på noko særlig av oppfølging uansett utenom det fastlagte, det er heilt opp til legen å avgjer, og innimellom avviser faktisk sjukehus også om dei ser det som unødvendig. Det er veldig betinga kor ein bur osv. Som med mykje anna kvinnehelse, heilt bak mål... men, du kan alltids ta ein prat med legen din/jordmor, så er det fult mulig at dei henviser deg likevel :)
 
Kor langt er du på vei då? Dei første par vekene har babyen plommesekken som gir næring, og morkaka fungerer mest som hormonprodusent. Så du kan faktisk ta nokre slurker uten at det vil skade, babyen vil ikkje få samme promille som deg og slikt. Eg var gravid i mitt bryllup og ville ikkje at nokon skulle vite det, gjekk konstant rundt med ein ciderboks og drakk små slurker og så byttet my partner in crime (forloveren min) ulike bokser med meg, så eg hadde ny nesten heile tida :hilarious:
Vil være 6-7 uker i bryllupet. Jeg kommer nok ikke til å ta noen slurker, men late som at jeg drikker. Noen få dråper går greit.
Problemet er jo at glasset mitt aldri vil bli mindre og jeg er ganske sikker på at folk rundt meg vil følge med :)
 
Dere som skal på ultralyd straks,har dere bestilt privat?
Jeg har hatt en spontanabort og en MA tidligere, har jeg krav på å bli henvist tidligere til ultralyd?
Jeg har bestilt privat, om et par uker. Paaain å vente på timen, har også opplevd MA.. men jeg klarer ikke å vente til uke 12, må vite om det er liv inni der :)
 
Vil være 6-7 uker i bryllupet. Jeg kommer nok ikke til å ta noen slurker, men late som at jeg drikker. Noen få dråper går greit.
Problemet er jo at glasset mitt aldri vil bli mindre og jeg er ganske sikker på at folk rundt meg vil følge med :)
Då tenke eg la dei følge med. Dei er ikkje venner om dei kommer til å buse ut med "du er graviiid, me veit det!", før du får lov å dele nyheten sjølv. Og om dei hadde gjort det burde dei fått tidenes tale på kor sjukt dårlige venner dei er, og blitt satt galant på plass!
 
  • Liker
Reactions: K.B
Då tenke eg la dei følge med. Dei er ikkje venner om dei kommer til å buse ut med "du er graviiid, me veit det!", før du får lov å dele nyheten sjølv. Og om dei hadde gjort det burde dei fått tidenes tale på kor sjukt dårlige venner dei er, og blitt satt galant på plass!
Har ikke noe med de å gjøre. Jeg ønsker ikke at andre skal få mistanke. Jeg ønsker å holde det for megselv. Derfor jeg spør etter tips :)
 
Kor e klagetråden når man for ein gangs skyld trenger den? Haha, eg har igrunn vært litt allergisk mot klagetrådar i termingrupper før :hilarious: men nå kjente eg for å sutra litt. Følte meg litt bedre idag måres, så gjekk på jobb, eg kjøre skuleunger med taxi og jobber dermed kun morninger og ettermiddag og så jobber eg på gården imellom. Men, når eg kom heim fra skulekjøring og blodprøve var eg heilt ferdig! Har influensa og feberen satte inn, har logge i senga og spamma termingruppa i håp om å få verken vekk fra tankane. Tenkte akkurat å ringe sjefen og sei at eg var sjuk og om dei kan ta det, men då ringte sjefen og sa at fleire av taxifjåførene har fått akutt spysjuke med diaré :arghh: og eg må dermed ta skulekjøring i begge bygdene. Syns så synd på sjefen og dei andre at eg tenkte det e bedre at eg kjøre med feber enn dei med spy og diaré :bag::hilarious: men så mange var knock out at mannen min også må kjøre ei rute, og han er ikkje taxisjåfør og må kjøre med privatbil. Så her er det krise. Off. Må kjøre om 20min, så eg ligger å moooter meg opp! Wish me luck❤️
Ps, å ha feber når ein baby graver seg ned i livmor og gir murringer er ikkje deilig, føles nesten som rier. Seriøst. Kanskje ein paracet hadde vært på sin plass idag. Jaja.
Hjertelig hilsen frøken tatlerau uten stoppknapp idag.
Uæh stakar! Ååå sender så mange klemmer og kalde omslag og te og tepper!
 
Har ikke noe med de å gjøre. Jeg ønsker ikke at andre skal få mistanke. Jeg ønsker å holde det for megselv. Derfor jeg spør etter tips :)
Spør om å få sitte på barnebordet:hilarious: neida! Eg er sjølv avholds nå, så aldri hatt behovet, så desverre ikkje meir å komme med☺️ men, det er ikkje heilt sikkert at folk følger så nøye med som ein trur ❤
 
Vil være 6-7 uker i bryllupet. Jeg kommer nok ikke til å ta noen slurker, men late som at jeg drikker. Noen få dråper går greit.
Problemet er jo at glasset mitt aldri vil bli mindre og jeg er ganske sikker på at folk rundt meg vil følge med :)
Jeg har samme utfordring, men jeg kommer til å være 8 + 2. Mannen mener jeg burde la han drikke alle mine glass uten at noen merker det, men akkurat det frister ikke så veldig. :shifty:
Mulig jeg bare sier at jeg har fått så mye migrene av alkohol de siste gangene eller noe sånt..
 
Nåken andre som alt tenke på skjult gruppe, eller er det berre eg som har lopper i blodet? :hilarious: eg hadde SÅ lyst å bli med forumsvenner inn i desembertermin at eg drakk meg dårlig på salviete for å få EL tidligere:laughing021fekk ikkje det, men termin blei så tidlig i Januar at det var heilt innanfor å bli med der. Rakk å komme med forslaget som vant navnet på skjult, før eg mista,og det var så himla vondt at eg nesten ikkje ville vera på babyverden meir :bag::hilarious: men, ein god mnd seinare og her er eg, fast bestemt på å forbli:cool: og endo meir klar for livet på skjult❤️

P.s, eg ligger i senga heilt utslått av influensa at eg har ingenting meir vetig å gjer enn å spamme heile februar! Så det! ;)

Jeg er klar for skjult, men aner ikke hvordan vi ligger an med antall innlegg da. Jeg har termin 6. februar, men babyen kommer i januar, så henger litt begge steder tenker jeg. I forrige svangerskap ble jeg en forumslave, så kan være lurt å ha tilgang til to grupper :hilarious:
 
Jeg har samme utfordring, men jeg kommer til å være 8 + 2. Mannen mener jeg burde la han drikke alle mine glass uten at noen merker det, men akkurat det frister ikke så veldig. :shifty:
Mulig jeg bare sier at jeg har fått så mye migrene av alkohol de siste gangene eller noe sånt..
Hehe
Mannen min skal ikke være med så kan ikke bytte glass med han.
Får evt ta med glasset når jeg skal på wc og helle ut litt?
 
Jeg skal i bryllup om 1 uke og lurer på hvordan jeg skal klare å skjule at jeg ikke drikker. Vi får servert vin og jeg har venner som følger veldig med på alle for å se hvem som drikker (sånn er det i 30 årene hvor flere prøver å få barn) :) Kan late som jeg tar slurker, men glasset vil jo ikke bli tomt. Kan ikke si jeg kjører, at jeg går på antibiotika osv. Mannen skal ikke i bryllupet. Tips?
Jeg har samme «problem», men har funnet en god løsning. Barnet vi har fra før skal overnatte borte for første gang. Planen var at mannen skulle være edru og være tilgjengelig ved krise, men nå tar jeg den «byrden» :) skal være sammen med flere venninner om morgenen og ordne oss med frisør osv da, og da tror jeg det blir mer mistenkelig hvis jeg ikke tar meg et glass med bobler. Mulig jeg tar et og smaker, og tømmer ut ved en passende anledning. Tror du at du får tømt ut vinen i blant?:hilarious: Litt dårlig gjort av venner å drive på sånn syns jeg!
 
Jeg er klar for skjult, men aner ikke hvordan vi ligger an med antall innlegg da. Jeg har termin 6. februar, men babyen kommer i januar, så henger litt begge steder tenker jeg. I forrige svangerskap ble jeg en forumslave, så kan være lurt å ha tilgang til to grupper :hilarious:
Me nærme oss halvveis :cool: skal du settes igang eller no?
Eg var med i to sist eg og, siden eg hadde termin i Desember, men blei satt igang i November. Men Desember var super aktiv og November ganske stille, så eg hang så og sei kun i Desember eg e ei skravlebøtte uten like:laughing021
 
Back
Topp