* SKRAVLETRÅDEN *

Ha en fin søndag! Kvalm og slakk her... Godt med en god mann da som tar snuppa :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Min mann blir litt småsur for at jeg ikke hjelper til mer...virker som han tror at jeg overdriver, men jeg brekker meg hver gang jeg må gjøre ting, da er det best å ligge på sofaen. Jeg skulle gjerne latt han få et innblikk i hvordan det er...og jeg skulle for all del ønske at jeg ikke var dårlig!!!

I dag funderer jeg på om det er ei lita frøken eller en liten guttepjokk som skjuler seg der inne ;) Jeg har ingen formening om det ene eller andre, men spennende, å har lyst å vite. Helst med en gang, tihi ;)

I dag funderer jeg på om det er ei lita frøken eller en liten guttepjokk som skjuler seg der inne ;) Jeg har ingen formening om det ene eller andre, men spennende, å har lyst å vite. Helst med en gang, tihi ;)
Hehehehehe,tenke på det samme sjøl :) Æ trur d e ei jente,men man vet jo aldri :) Ska på ul i slutten av Januar,kanskje vi får sjå kjønnet da :)

Jaja, disse kjekke hormoner gjør at jeg gråter av glede over trippel norsk på tour the ski... Fy søren.

Jeg gråter av at Johaug gråter ;) uff

Tiden går faktisk ufattelig fort :) det gikk sakte i begynnelsen når jeg var så redd og usikker på alt. Men nå er jeg straks 11 uker, og det er bare 9(!!) dager igjen til de magiske 12. Nå slapper jeg også mye mer av :D snart har vi fått baby ❤️

Tiden går faktisk ufattelig fort :) det gikk sakte i begynnelsen når jeg var så redd og usikker på alt. Men nå er jeg straks 11 uker, og det er bare 9(!!) dager igjen til de magiske 12. Nå slapper jeg også mye mer av :D snart har vi fått baby ❤️
Godt at tia går fort synes æ :) Snart har vi babyan vårres på brystet :) Nærme oss 12 uka me stormskritt :)

Ul på torsdag :-) det er ikke lenge til!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Hadde vært gøy med trippel norsk på herrene også.. Sånn blind et når man får blod på tann :p men gratulerer til de alle, fy søren det er sterke nordmenn i sporet!!! Jeg blir skikkelig stolt!! Gråt et par skvetter av Johaug & co jeg også :p

Nå har jeg lest på denne Skravletråden i noen uker, men tenkte at nå var det på tide å melde seg inn og kanskje være litt aktiv.
Jeg er førstegangsgravid og har termin 17.august, foreløpig. Det betyr at jeg er 8+3 idag. Veldig spent på om alt er bra med den lille, men begynner å slappe litt av nå, så tok sjansen på å bli litt aktiv på forumet :)

Hadde vært gøy med trippel norsk på herrene også.. Sånn blind et når man får blod på tann :p men gratulerer til de alle, fy søren det er sterke nordmenn i sporet!!! Jeg blir skikkelig stolt!! Gråt et par skvetter av Johaug & co jeg også :p

Hadde uten tvil sett bedre ut det ja ;) men 7 av de 10 beste var jo nordmenn da! Blir litt ekstra stolt av å være norsk ;)

Nå har jeg lest på denne Skravletråden i noen uker, men tenkte at nå var det på tide å melde seg inn og kanskje være litt aktiv.
Jeg er førstegangsgravid og har termin 17.august, foreløpig. Det betyr at jeg er 8+3 idag. Veldig spent på om alt er bra med den lille, men begynner å slappe litt av nå, så tok sjansen på å bli litt aktiv på forumet :)

Velkommen skal du være :) koselig st vi blir flere og flere!

Back
Topp