Jeg gråter av at Johaug gråteruff
Jeg også! Vittig. Ungen så rart på meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gråter av at Johaug gråteruff
Tjohei på deg! Her er det morroNå har jeg lest på denne Skravletråden i noen uker, men tenkte at nå var det på tide å melde seg inn og kanskje være litt aktiv.
Jeg er førstegangsgravid og har termin 17.august, foreløpig. Det betyr at jeg er 8+3 idag. Veldig spent på om alt er bra med den lille, men begynner å slappe litt av nå, så tok sjansen på å bli litt aktiv på forumet![]()
Jeg synes det er rart, men selv om jeg er 9+1, så forstår jeg liksom ikke helt at jeg faktisk er gravid. Lurer på når det går opp skikkelig for meg. .. flere som har det slik?
Jeg kjenner meg veldig igjenJeg synes det er rart, men selv om jeg er 9+1, så forstår jeg liksom ikke helt at jeg faktisk er gravid. Lurer på når det går opp skikkelig for meg. .. flere som har det slik?
Ååååå tenk å kunne mævle en hel pakke morrpølse nå a. DET hadde vært godt det! Veit hva jeg skal feire fødselen med! Haha![]()
Ja jeg blir bilsyk når jeg er gravid. Aldri ellers. Rart at det går an. Men hjelper å kjøre selv istedenfor å sitte på.Noen andre som strever med å kjøre bil? Har aldri pleid å bli bilsyk før, men nå må jeg stoppe å kaste opp bare jeg skal på butikken :-/
Det skal søren meg jeg også!![]()
Koselig at du blir meir aktivNå har jeg lest på denne Skravletråden i noen uker, men tenkte at nå var det på tide å melde seg inn og kanskje være litt aktiv.
Jeg er førstegangsgravid og har termin 17.august, foreløpig. Det betyr at jeg er 8+3 idag. Veldig spent på om alt er bra med den lille, men begynner å slappe litt av nå, så tok sjansen på å bli litt aktiv på forumet![]()
Å så gøy :-D det er jo et kjempeartig program! Jeg synes alle der er flinke, kommer mer an på hvem som lykkes og ikke lykkes akkuratt den gangen, noen er flinke på kaker, andre på bakst o.s.vKakekrigen!
Jo da, æ har d akkurat sånnJeg synes det er rart, men selv om jeg er 9+1, så forstår jeg liksom ikke helt at jeg faktisk er gravid. Lurer på når det går opp skikkelig for meg. .. flere som har det slik?
Æ hadd termin 27 Juni med 2 mainn å d va en varm å fin sommerå det va sååååå hærligJeg er veldig spent på hvordan høygravid og barseltid midtsommers blir. Litt dårlig gjort å ønske seg en skikkelig sur og kald sommer til Østlandet, men jeg tror jeg gjør det likevel![]()