* SKRAVLETRÅDEN *

Nå har jeg lest på denne Skravletråden i noen uker, men tenkte at nå var det på tide å melde seg inn og kanskje være litt aktiv.
Jeg er førstegangsgravid og har termin 17.august, foreløpig. Det betyr at jeg er 8+3 idag. Veldig spent på om alt er bra med den lille, men begynner å slappe litt av nå, så tok sjansen på å bli litt aktiv på forumet :)
Tjohei på deg! Her er det morro :)

Jeg synes det er rart, men selv om jeg er 9+1, så forstår jeg liksom ikke helt at jeg faktisk er gravid. Lurer på når det går opp skikkelig for meg. .. flere som har det slik?

Ååååå tenk å kunne mævle en hel pakke morrpølse nå a. DET hadde vært godt det! Veit hva jeg skal feire fødselen med! Haha :D

Jeg synes det er rart, men selv om jeg er 9+1, så forstår jeg liksom ikke helt at jeg faktisk er gravid. Lurer på når det går opp skikkelig for meg. .. flere som har det slik?

Føler det samme! Selv om jeg kasta opp frokosten min for første gang i dag.. Gleder meg til ultralyd på torsdag for å få den bekreftelsen :)

Jeg er veldig spent på hvordan høygravid og barseltid midtsommers blir. Litt dårlig gjort å ønske seg en skikkelig sur og kald sommer til Østlandet, men jeg tror jeg gjør det likevel ;)

Ååååå tenk å kunne mævle en hel pakke morrpølse nå a. DET hadde vært godt det! Veit hva jeg skal feire fødselen med! Haha :D

Det skal søren meg jeg også! :p

Noen andre som strever med å kjøre bil? Har aldri pleid å bli bilsyk før, men nå må jeg stoppe å kaste opp bare jeg skal på butikken :-/

Noen andre som strever med å kjøre bil? Har aldri pleid å bli bilsyk før, men nå må jeg stoppe å kaste opp bare jeg skal på butikken :-/
Ja jeg blir bilsyk når jeg er gravid. Aldri ellers. Rart at det går an. Men hjelper å kjøre selv istedenfor å sitte på.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Nå har jeg lest på denne Skravletråden i noen uker, men tenkte at nå var det på tide å melde seg inn og kanskje være litt aktiv.
Jeg er førstegangsgravid og har termin 17.august, foreløpig. Det betyr at jeg er 8+3 idag. Veldig spent på om alt er bra med den lille, men begynner å slappe litt av nå, så tok sjansen på å bli litt aktiv på forumet :)
Koselig at du blir meir aktiv :) Nærme sæ 12 uka no :)

Nå må jeg bare bruse inn med noe helt annet enn barn og mage... må bare få det ut...
siste uka i jan kommer jeg på tv.. å jeg bor i en liten bygd. Nå hører jeg hele tiden at folk spør om når jeg kommer på tv. Gruer meg så syyykt! Fikk aldri noen gode tilbakemeldinger å føler at det nesten er flaut at alle skal vite at jeg var så dårlig... Akkuratt nå gruer jeg meg nesten mer til det enn til fødselen! De har begynt å vise klipp av meg på reklamen allerde! "jeg blir nervøs av alt" blæææææ!! Deilig å ha et forum å få ut alt på syns jeg!

Vi må jo få mer informasjon! Hvilket program? ;-) det blir nok å gå bra skal du se. Det er vel helt vanlig å være nervøs i forkant :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Å så gøy :-D det er jo et kjempeartig program! Jeg synes alle der er flinke, kommer mer an på hvem som lykkes og ikke lykkes akkuratt den gangen, noen er flinke på kaker, andre på bakst o.s.v :-) ville ikke brydd meg om hva andre tenker :-) er jo kjempemodig som stiller opp på noe sånt!!!

Koselig å høre jenter! Kom ikke helt overens med dommerne, noe som frem i dømmingen syns jeg... men men... Det jeg gruer meg mest til er at jeg ikke har noe filter på hva som kommer ut av kjeften.... :/

Jo da, æ har d akkurat sånn :) Null symptomer, så går bærre å vente på at magen ska veks å at man kjenne liv i magen, da først går det virkelig opp for mæ :)

Jeg er veldig spent på hvordan høygravid og barseltid midtsommers blir. Litt dårlig gjort å ønske seg en skikkelig sur og kald sommer til Østlandet, men jeg tror jeg gjør det likevel ;)
Æ hadd termin 27 Juni med 2 mainn å d va en varm å fin sommerå det va sååååå hærlig :) Koinn bærre gå rundt i bikin å kjole å bærre slapp av i sola :)

Back
Topp