Ha en fin søndag! Kvalm og slakk her... Godt med en god mann da som tar snuppa 
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehehehe,tenke på det samme sjølI dag funderer jeg på om det er ei lita frøken eller en liten guttepjokk som skjuler seg der inneJeg har ingen formening om det ene eller andre, men spennende, å har lyst å vite. Helst med en gang, tihi
![]()
Dæm e såååååå god!!!!!!!!!!!!!!!Jaja, disse kjekke hormoner gjør at jeg gråter av glede over trippel norsk på tour the ski... Fy søren.
D kom nån tåra her å gittJeg gråter av at Johaug gråteruff
Tusen takkGratulerer med 9 uker, Tuppeline!![]()
Godt at tia går fort synes æTiden går faktisk ufattelig fortdet gikk sakte i begynnelsen når jeg var så redd og usikker på alt. Men nå er jeg straks 11 uker, og det er bare 9(!!) dager igjen til de magiske 12. Nå slapper jeg også mye mer av
snart har vi fått baby
![]()
Jeg skal og på ul på Torsdag!! Gleder megUl på torsdagdet er ikke lenge til!
Hadde vært gøy med trippel norsk på herrene også.. Sånn blind et når man får blod på tannmen gratulerer til de alle, fy søren det er sterke nordmenn i sporet!!! Jeg blir skikkelig stolt!! Gråt et par skvetter av Johaug & co jeg også
![]()
Nå har jeg lest på denne Skravletråden i noen uker, men tenkte at nå var det på tide å melde seg inn og kanskje være litt aktiv.
Jeg er førstegangsgravid og har termin 17.august, foreløpig. Det betyr at jeg er 8+3 idag. Veldig spent på om alt er bra med den lille, men begynner å slappe litt av nå, så tok sjansen på å bli litt aktiv på forumet![]()