* SKRAVLETRÅDEN *

Førstevalget våres ble tatt av forloveren min i juni... kunne jo ha brukt det for det, men syns det ble litt dumt. Men var å shoppet litt å sto plutselig å tittet på sengetøy i marius mønster. Å da ble det bestemt at hvis det blir gutt så blir det Marius:) - å vi satser hardt på gutt så har ikke tenkt så veeeeldig mye på jentenavn ennå!

Ja, om man har fortalt at man vil bruke det så er det MEGET dårlig gjort, ja!! Helt enig med deg der :)
Wilhelmine er litt langt ja, men hva med Wilma eller noe da? Så er det vertfall i samme duren :)

Jeg er den første som får barn (forhåpentligvis) på farssiden av slekten, så sånn har jeg og mitt søskenbarn som er et år yngre enn meg inngått avtale om at den første som får jente skal få kalle henne opp etter vår oldemor. Så det er liksom greit om hun tar det før meg. :) hun har like stor rett liksom ;) På morssiden er det allerede kommet en del barn, men ingen oppkalte.

Morsomt at du foreslår Wilma, søstern fikk en datter i sommer, og hu heter Wilma...hehe :)

Førstevalget våres ble tatt av forloveren min i juni... kunne jo ha brukt det for det, men syns det ble litt dumt. Men var å shoppet litt å sto plutselig å tittet på sengetøy i marius mønster. Å da ble det bestemt at hvis det blir gutt så blir det Marius:) - å vi satser hardt på gutt så har ikke tenkt så veeeeldig mye på jentenavn ennå!
Marius er kjempefint da :-D vanskelig med guttenavn syns jeg :-/ samboeren vil i tillegg at vi skal bruke et slektsnavn :-S

Morsomt at du foreslår Wilma, søstern fikk en datter i sommer, og hu heter Wilma...hehe :)

Åh, da er det kanskje ikke så lurt å ta det ;) men fint navn! Minner meg om Vilja/Wilja, og det er også veldig fintb

Marius er kjempefint da :-D vanskelig med guttenavn syns jeg :-/ samboeren vil i tillegg at vi skal bruke et slektsnavn :-S

Vi tenkte først å ta en navn fra far og et navn til. For det har pappa fra sin far og broren min fra sin far igjen... men var ikke nødvendig syns familien å er litt glad for det.. for han jeg er gift meg heter Bjarte... litt vanskelig å koble med noe annet syns jeg! hihi

Vi tenkte først å ta en navn fra far og et navn til. For det har pappa fra sin far og broren min fra sin far igjen... men var ikke nødvendig syns familien å er litt glad for det.. for han jeg er gift meg heter Bjarte... litt vanskelig å koble med noe annet syns jeg! hihi
Hehe ser at det kan bli vanskelig ja :-P i familien hans har de fleste dobbeltnavn :-) til nå har jeg bare funnet ett jeg liker og det er nikolai :-)

Vi har tenkt å bruk Alette vi :) Eller Bianka :)

Synes Teodor er herlig jeg:) Men fortsatt i tenkeboksen:D

Synes også der er veldig fint - men det er et skikkelig populært navn her jeg bor. :) vil ikke at barnet mitt skal hete det samme som 3-4 andre på samme alder ;)

Hihi, selv om barnefar er enig i marius, så er det fortsatt litt rart å velge det... da jeg tidligere var sammen med en som het marius! hihi!!

Flere som sliter med å sove? hver kveld våkner jeg til i 9-halv 10 tiden og får IKKE sove før 3-4 tiden!!!

Ha en flott søndag alle sammen:)

Starta søndagen med omgangssyke i hus :( jeg blånekter å bli smitta, for jeg har ikke tid til å gå glipp av seminar denne uka!!

Ongan e hyper å mamma`n e trøtt ,Zzzzzzzzzzzz :)

Brukt de tidlige morgentimer (kommer til å gå på en heftig smell sv søvnmangel snart...) på å maile rundt for en oversikt over pris på barnevogner! Et sted må man jo starte :)

Back
Topp