Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gler mæ t vi ska i Spania no i vår, svigerfar betale absolutt ailltD blir hærlig
![]()
Hahaha, jeg ble kjemperørt jeg og!! Tørka noen tårer i øyekrokenJaja, disse kjekke hormoner gjør at jeg gråter av glede over trippel norsk på tour the ski... Fy søren.
Gangen her blir det BenidormdistriktetHvor i spania skal dere, og når? Vi skal til spania vi også!![]()
Gangen her blir det BenidormdistriktetHar feriehus i La Manga, men svigerfar ønska å bo i Benidorm gangen her
![]()
Der e d fintVi har leilighet i Torreveja![]()
Jo da, æ har d akkurat sånnNull symptomer, så går bærre å vente på at magen ska veks å at man kjenne liv i magen, da først går det virkelig opp for mæ
![]()
God formiddag jenter
Hva slags planer har dere for dagen??
Her er neste punkt å få seg litt mar i skrotten!! Tar litt tid før jeg klarer å spise på morningen.
så diktig du er som klarer å være på skolen når du er så dårlig! Jeg har/hadde 1. skoledag i dag etter juleferie og hadde egentlig planer om å dra på skolen.. dusjet, gjorde meg klar.. Men er sååå kvalm, sliten, har hodepine, masse magesmerter at jeg ikke har kommet meg ut ennå ;(Endelig en liten lunsjpause fra skolen.. Åh, så slitsomt! Er sulten, kvalm og tørst om hverandre. For ikke å snakke om hvor TRØTT jeg er. Helt grusomt. Dessuten er det så mye folk og lukter at jeg føler meg helt rusa på et eller anna der jeg sitter.
Så nå i lunsjen evakuerte jeg hjem til leiligheten. Forhåpentligvis får jeg summet meg nok til at jeg klarer å holde ut til 15.00 igjen.. Sukk!
Forresten! Har sånn hjerte i halsen hver gang jeg spiser ferdig påsmurte rundtsykker/baguetter med skinke på. Vet jo at de skal være ferskest mulig, men det er jo iltt vanskelig å vite når man ikke smører selv. Men de er kjøpt i kantinen på skolen, så får bare satse på at det er fersk...
Jeg ligger og syns synd på meg selv.. heheh.. formen har blitt dårligere og dårligere siden slutten av uke 8.
I morgen skal vi til Oslo for å se på en bil (stasjonsvogn) og det blir litt spennende. Vi må ha ny bil ikke bare pga babyen men fordi mannen begynner i ny jobb og trenger osgå bil. Da blir det stasjonsvogn!! med plass på vogna og hunden![]()
kos deg på jobbTjoheiSnart på seinvakt
![]()
Vi har undersøkt litt og kommet frem til (i den prisklassen vi ser for oss - ca 150.000 for en 2007model) er toyota avensis en av de beste. Vurderte volvo også, men fikk vite at den har ikke så stor plass som avensisen. Vi har prøvekjørt en liknende bil og den var veldig veldig fin..Spennende med ny bil! hvordan skal dere se på? Vi driver også å titter på ny bil. Har stasjonsvogn nå, men er så lite bagasjeplass i den!
Vi har undersøkt litt og kommet frem til (i den prisklassen vi ser for oss - ca 150.000 for en 2007model) er toyota avensis en av de beste. Vurderte volvo også, men fikk vite at den har ikke så stor plass som avensisen. Vi har prøvekjørt en liknende bil og den var veldig veldig fin..
Vi flytter om 2 år som jeg har sagt før så det er ikke vits å kjøpe så mye dyrere bil. Skoda er jo vært best i test på en del år nå! volvo v50 holder hvis man kun har et barn har jeg hørt. Men vi har en hund som veier 55kg så..Dere er rundt budsjettet vårt. Vi tenker Max 180-190000 og har Volvo v50 fra før! Vi tenker på 2007 og nyere modell og ser på BMW og Skoda superb! Den har en enorm bagasjeplass!avensis er flotte biler!
![]()