* SKRAVLETRÅDEN *

Hehe...ja... Tidlig ammetåke eller noe slik... Begynte å storle når jeg innså det,noe som selvsagt gjorde meg enda mer stresset hvorpå jeg satt å strigråt hos legen... Det var hans forslag å heller skrive opp navnet på ektemannen min når jeg kom hjem...
Hvis det hjelper noe så sa jeg også til legen at jeg hadde to barn fra før av. (hadde bare ett..men så var det jo han der mannen min da ;-) )

Mannen var ikke så veldig imponert! Før jeg dro på første legetime når jeg var gravid med nr 3 testet han meg i bilen på vei bortover.. denne gangen skulle jeg huske navnet hans!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hahaha.. Så bra.. :) sitter og ler høyt.. :D det var en søt historie.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hehe...ja... Tidlig ammetåke eller noe slik... Begynte å storle når jeg innså det,noe som selvsagt gjorde meg enda mer stresset hvorpå jeg satt å strigråt hos legen... Det var hans forslag å heller skrive opp navnet på ektemannen min når jeg kom hjem...
Hvis det hjelper noe så sa jeg også til legen at jeg hadde to barn fra før av. (hadde bare ett..men så var det jo han der mannen min da ;-) )

Mannen var ikke så veldig imponert! Før jeg dro på første legetime når jeg var gravid med nr 3 testet han meg i bilen på vei bortover.. denne gangen skulle jeg huske navnet hans!

Hahahaha :D for ei historie! Søt!

Ja,her satser vi på at jeg er mer "klar" i toppen denne gang... Tidlig ammetåke burde gådd under risikosvangerskap spørr du meg... ;-)

hahaha, så herlig :D

Minner meg om en eks, som skulle hilse på svogeren min for første gang, han ble først veldig stille, for han oppga et helt annet navn. Tok litt tid før han summa seg og fikk sagt riktig! (han syns han ligna så veldig på den personen han sa navnet på....hehe)

Er det det samme som skjer på første jordmorkontroll som hos legen? :-) var hos legen uke 6 og fylte da ut skjemaet og han sa jeg bare skulle stikke innom på labben og ta prøver uke 12.

Sånn,færdi på jobb :) Tidligvakt imårra vart det visst å,men det e overtid,så da e d greit :) Men,merke at 6 vakte pr uke tar på innimellom :)

Her kom blomsterbudet med blomster fra bestevenninna mi og typen, med kjempekoselig tekst på kortet om at de var så glad for leieboern i magen min etter ultralyd-bilde fra i går. Jeg ble så glad at jeg begynte å gråte foran blomsterbudmannen. Stakkars han haha. Uansett, det var koselig det :love2

Uffuff så sliten jeg er :( mest lyst å gå å legge meg, men det er kanskje litt tidlig enda..

Eg er på jobb! Men kunne godt tenkt meg å lagt meg: p

Det er jo sesongpremiere på grey's anatomy idag!! Hurra!! Er så koselig med tirsdagskveldene da!! Jeg ser veldig lite tv, men nå som jeg er sykmeldt blir det en del, men er jo så mye driiiit for å si det rett ut :p

Så har jeg en innrømmelse... Jeg har skikkelig lyst på gatekjøkkenburger... Får helt vann i munnen av å tenke på det.... Er noe jeg kjøper 1-3 ganger i året, så kanskje jeg skal unne meg en idag... :p

Jeg trente for første gang i 2014 igår. Er støl i hele kroppen, spesielt magen... Er det farlig? Tok det ganske med tro igår trodde jeg, men har tydeligvis tatt litt mer i en jeg trodde!

Oh-o... I dag har jeg fra tid til annen vært kvalm. Spesielt når jeg har vært sulten. Jeg hååper det bare er tilfeldig og at det ikke har tenkt til å bli, for jeg har vært skåna for dette til nå :(

Det er jo sesongpremiere på grey's anatomy idag!! Hurra!! Er så koselig med tirsdagskveldene da!! Jeg ser veldig lite tv, men nå som jeg er sykmeldt blir det en del, men er jo så mye driiiit for å si det rett ut :p

Så har jeg en innrømmelse... Jeg har skikkelig lyst på gatekjøkkenburger... Får helt vann i munnen av å tenke på det.... Er noe jeg kjøper 1-3 ganger i året, så kanskje jeg skal unne meg en idag... :p
Grey's anatomy var en skikkelig påkjenning for en gravid stakkar i dag :( Nå prøver jeg hardt å ikke google neste episode.. Må pent klare å vente ennå ei drøy uke på ul-timen, da klarer jeg vel holde meg ei uke til neste grey's-episode, vel!? Slettes ikke så sikker.. :oops:

Grey's anatomy var en skikkelig påkjenning for en gravid stakkar i dag :( Nå prøver jeg hardt å ikke google neste episode.. Må pent klare å vente ennå ei drøy uke på ul-timen, da klarer jeg vel holde meg ei uke til neste grey's-episode, vel!? Slettes ikke så sikker.. :oops:
Jeg er fæl til det der, se neste episode e på nett osv med andre serier, men grey's er liksom tirsdagskosen :) men var som du sa en tøff episode for en hormonell gravid, hoi!! Forresten er det en serie nå på TV2 bliss, meg og magen min, eller noe i den duren :)

Jeg har litt fucked døgnrytme, men i dag skulle jeg gå å legge meg sånn i halv ett tiden.

Hadde planene klare: skulle først meditere, så lese et kapittel, så sove.

Idet jeg kommer ut av badet ser jeg bare femåringen snike seg inn med puten under armen. Aaaaaargh!

Han sparker i søvne, så jeg får ikke sove. Får kun sove når jeg allerede sover i det han kommer inn.

Så da vekket jeg mannen min for å si at jeg var sint og så jeg gikk opp i stuen for å furte. Og her sitter jeg enda...

Back
Topp