* SKRAVLETRÅDEN *

oi!! det hørtes ikke no særlig ut!! trodde ikke man fikk være så få med så mange barn jeg! Uten å få vikar, er det snakk om avsp eller sykdom? Får håpe noen av barna tar seg litt ekstra juleferie hos dere også da! :)

Skal snakke med sjefen i morgen, håper virkelig at vi får ordnet med vikar :) bruker stort sett å ordne seg :)

Kvaaalm!! Og på jobb :-! :-( :O Lyst på røyk! (ikke tilt totalt nå jenter) vil hjem til sofaen min!! Klage sutre klage... Ingen sympati å få her. Ingen som vet noe...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Kvaaalm!! Og på jobb :-! :-( :O Lyst på røyk! (ikke tilt totalt nå jenter) vil hjem til sofaen min!! Klage sutre klage... Ingen sympati å få her. Ingen som vet noe...

Hvorfor skal man tilte fordi du har lyst på røyk?
Avhengigheten vil henge i en stund.
Det som er viktig er at du ikke tar denne røyken

Masse god bedring :)

Kvalm og sulten :( har ikke lyst på noe som helst, men må jo bare..

Gruer meg til hverdagen starter :p hvordan i all verden skal jeg leve over det med denne formen?? Blir nok nedtrapping/evt sykmeld på jobb. Men studiet viser ingen nåde, så der må jeg nok fint møte opp :(

Begynnelsen av januar er alltid verst på skolen!

Gleder med til kvalmen går over! Man blir jo helt satt tilbake... :-( går bedre nå :-) er kjempestolt for hver eneste røyk jeg ikke tar jeg! Heldigvis så er det ikke alltid like vanskelig å stå imot... :-)

Gleder med til kvalmen går over! Man blir jo helt satt tilbake... :-( går bedre nå :-) er kjempestolt for hver eneste røyk jeg ikke tar jeg! Heldigvis så er det ikke alltid like vanskelig å stå imot... :-)

Jeg har vært snusfri i hele 46 dager!! Er stolt av meg selv :D har vært liiiitt vanskelig nå i jula, men dette SKAL jeg klare ;)

Etter konstant kvalme i to uker kastet jeg i dag opp for første gang. Hater å spy, men klarte rett og slett ikke kjempe imot i dag.. håper det blir med denne ene gangen..

Så flink du er Sofie! :-D

Får håpe det holder med den ene gangen da Smurfine ;-)

Ferdig på jobb jeg nå..fant ut at mannen får hente ungene idag. Jeg har funnet frem til sofaen!

Gu jeg er sliten etter og vært på jobb i dag. Vurdere nesten å gå å sove :p jeg er ikke plaget av kvalme men veldig trøtt og ont i bekken. .. og ene knæet. Starte så tillig med ont bak i ryggen og stråling ned foten og når æ skal stå opp fra en stol så kjennes som halebeinet blir igjen. Og ømt å sitte på halebeinet:/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Stolt av meg selv! Kom meg på trening for første gang siden jeg fant ut at jeg er gravid! :D 30 min GRIT, pjuh- helt gele i hele kroppen :D

Det hørtes deilig ut!!!

Er så uggen at jeg ikke kommer meg på gå tur en gang :-( for en gangs skyld har jeg lyst å svette! :-p

Det hørtes deilig ut!!!

Er så uggen at jeg ikke kommer meg på gå tur en gang :-( for en gangs skyld har jeg lyst å svette! :-p

Har vært i skikkelig dårlig form, føler at jeg har null energi.. Men det var så godt!! :)
Er du kvalm eller? :/

Start med full trening imårra å gler mæ :) Med PT å greier :) Trur det trengs etter vaffelbesøk t svigermor i dag,spist litt for my.....

Back
Topp