Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oi!! det hørtes ikke no særlig ut!! trodde ikke man fikk være så få med så mange barn jeg! Uten å få vikar, er det snakk om avsp eller sykdom? Får håpe noen av barna tar seg litt ekstra juleferie hos dere også da!![]()
Koselig å tenk på at i år så blir familien min komplett![]()
Koselig tanke synes æAkkurat de tankene hsr streifet meg de siste dagene også![]()
Kvaaalm!! Og på jobb :-! :-( :O Lyst på røyk! (ikke tilt totalt nå jenter) vil hjem til sofaen min!! Klage sutre klage... Ingen sympati å få her. Ingen som vet noe...
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Masse god bedringKvaaalm!! Og på jobb :-! :-( :O Lyst på røyk! (ikke tilt totalt nå jenter) vil hjem til sofaen min!! Klage sutre klage... Ingen sympati å få her. Ingen som vet noe...
Snart vaffelbesøk t svigermor![]()
Hærlig med nytt husSnart med ny last med esker til ny-huset
Gleder med til kvalmen går over! Man blir jo helt satt tilbake... :-( går bedre nåer kjempestolt for hver eneste røyk jeg ikke tar jeg! Heldigvis så er det ikke alltid like vanskelig å stå imot...
Stolt av meg selv! Kom meg på trening for første gang siden jeg fant ut at jeg er gravid!30 min GRIT, pjuh- helt gele i hele kroppen
![]()
Det hørtes deilig ut!!!
Er så uggen at jeg ikke kommer meg på gå tur en gang :-( for en gangs skyld har jeg lyst å svette!![]()