Har baka gulrotkake i dag
sørger for å være favorittdattra til mamma! Skal servere henne kaffe og kake nå, siden stakkaren har vært på jobb i dag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FlinkaStolt av meg selv! Kom meg på trening for første gang siden jeg fant ut at jeg er gravid!30 min GRIT, pjuh- helt gele i hele kroppen
![]()
FlinkaBegynne å tren for fullt imårra æ
![]()
Har vært i skikkelig dårlig form, føler at jeg har null energi.. Men det var så godt!!
Er du kvalm eller? :/
Ja. Er i tillegg litt sår i halsen, tette bihuler, klør i ørene osv. Ikke særlig treningsvennlig :-( Men snaaaaart![]()
Hehehehe, æ må ha en pt for å sett i gang skikkeligDet var tungt, men veldig godt!
Det blir nok kjekt med pt og greierjeg venter med pt til jeg har kalva ut bøllefrøet
![]()
Vaffelkak va godt å svigermor lage dæm litt grov,med grovmel å havregryn å dæm e kjæmpegod å sunnMmm....fikk voldsomt lyst på vaffelkaker nå!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hehehehe, æ må ha en pt for å sett i gang skikkeligGler mæ t å bli skikkelig sliten
![]()
D vises gutt på mæ å,så det blir nok ei jenteGutt på meg på fødselskalenderen. Spennende å se om det stemmer
Stemte sist![]()
Håpe den stemme på mæ gangen her daHar stemt på 3 av 3 til nå
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Æ har 2 jenta å en guttHåpa du på gutt? Hva har du fra før?![]()
Det hadd vorre arti med 2 av hver,men blir itj skuffa om det blir ei jente ellerJa det skjønner jegArtig med to av hver
. Sporty av deg å ha di så tett i alder
![]()