* SKRAVLETRÅDEN *

Har baka gulrotkake i dag :) sørger for å være favorittdattra til mamma! Skal servere henne kaffe og kake nå, siden stakkaren har vært på jobb i dag ;)

Mmm....fikk voldsomt lyst på vaffelkaker nå!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har vært i skikkelig dårlig form, føler at jeg har null energi.. Men det var så godt!! :)
Er du kvalm eller? :/

Ja. Er i tillegg litt sår i halsen, tette bihuler, klør i ørene osv. Ikke særlig treningsvennlig :-( Men snaaaaart :-)

Ja. Er i tillegg litt sår i halsen, tette bihuler, klør i ørene osv. Ikke særlig treningsvennlig :-( Men snaaaaart :-)

Huff, det er ikke bare greit.. :/ god bedring, bli frisk :) da blir det digg å komme seg ut og på trening :)

Det var tungt, men veldig godt! :)

Det blir nok kjekt med pt og greier :) jeg venter med pt til jeg har kalva ut bøllefrøet :p
Hehehehe, æ må ha en pt for å sett i gang skikkelig :) Gler mæ t å bli skikkelig sliten :)

Mmm...med Nugatti på? Hehe.... Må lage Imårra ;-) <3 ligger her kvalm og med forferdelig lyst på vaffelkake...logisk? Neeh...

Har dere sjekket fødselskalenderen for kjønn forresten?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ja det skjønner jeg :) Artig med to av hver :). Sporty av deg å ha di så tett i alder :)
Det hadd vorre arti med 2 av hver,men blir itj skuffa om det blir ei jente eller :) Synes d e vældi greit å få dæm så tett :) Sjer bærre fordelan med det :)

No blir det natta her :) Ska på tidligvakt imårra,men først få 3 små i bhagen :)

Back
Topp