* SKRAVLETRÅDEN *

Første dag på jobb etter ferien ! Spent på formen min. Er kvalmen som den har vært blir jeg nok nødt til å røpe meg for noen og kollegaer. .

Lykke til på jobb idag til alle som skal dit :-) satser på litt brødbaking her idag.
Merkelig greie nå på morgenen..ligger i senga, litt trøtt,men ellers i greit slag. Så går det to minutter og jeg sier til lille My at vi skal stå opp... Kabooooom....der kom kvalmen igjen! Lovehearts til frokost....

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Æ like langrenn :) Både å sjå å gå sjøl :)

Skiftet over på TLC, der er det "Rik på rabatt".
Jeg blir litt fascinert av det programmet, skjønner ikke at det går an.
Og all den tiden de bruker på det. Hadde de funnet en ekstrajobb og brukt like mye tid på den hadde de tjent like mye som de sparer

Kjenner kvalmen er på sitt værste idag :( like før jeg kaster opp!

Meg også. :( Jeg er helt utslitt. Veier meg hver morgen nå, og går ned 500 g hver dag. Spiser nesten ingenting. Lite energi og fryktelig kvalm. Orker ikke tanken på at dette/kvalmen skal vare i mange uker til.

*Taster på app på mobilen*

Tour the ski er helt supert. Kjekt å gå med seg. Jeg liker også å gå. Kjøpte akkurat pulk til dattera vår på 2, gleder meg til å prøve den i vinter!!:-)

Ingen kvalme på jobb j dag:) ser lyst på det nå. Og i morgen er jeg 9 fullgåtte uker:) hurra. Feirer med helgetur med mann og barn

Jeg er såååå glad for at jeg ba om sykmelding i går, kasta opp i gårkveld, og har kasta opp et par ganger i dag, i tillegg til mye brekninger. er sykmeldt ut neste uke, så håper det blir bedre. Skulle nok ikke vært på jobb i går, for det ødela alt jeg hadde bygd opp med spising for å unngå kvalmen!! Menmen...det går over igjen en dag!! :)

Så vi andre kan krysse fingrene for at det snart går over? O:-) er vel 8+noe eller deromkring tror jeg...

Hahaha, mannen tok seg et glass rødt, måtte sette seg på andre siden av rommet.. Jeg må innrømme at jeg trodde det var litt tull dette med ekstrem luktesans... Men herremin!!! Jeg lukter alt fra milevis avstand, og mye av det jeg vanligvis liker lukten av, blir jeg kvalm av nå :p som f.eks vin :p
Hehe ja luktesansen er helt syk. Av alle ting så lukter jeg nå glidelåsen på veska hver dag, - ærsj. Er det mulig ;P

Så vi andre kan krysse fingrene for at det snart går over? O:-) er vel 8+noe eller deromkring tror jeg...

Ikke for å være negativ altså, men kvalmen min blir verre og verre ;p er 10+3 nå. Håper du slipper!

Jeg gir opp. Takk for nå og god natt!

Neiiiida! Etterhvert blir det lettere å leve med ;)
Ikke sikkert det gjelder alle da, så ingen grunn til å gi oppF

Når man ligger kvalm fra man våkner til man sovner så håper jeg virkelig at det blir raskt bedre...ille nok å roe ned alle hormonene syntes jeg...huff...jeg er sint og utålmodig for tiden :-(

Back
Topp