Første dag på jobb etter ferien ! Spent på formen min. Er kvalmen som den har vært blir jeg nok nødt til å røpe meg for noen og kollegaer. .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til på jobbFørste dag på jobb etter ferien ! Spent på formen min. Er kvalmen som den har vært blir jeg nok nødt til å røpe meg for noen og kollegaer. .
Kjenner kvalmen er på sitt værste idaglike før jeg kaster opp!
Hehe ja luktesansen er helt syk. Av alle ting så lukter jeg nå glidelåsen på veska hver dag, - ærsj. Er det mulig ;PHahaha, mannen tok seg et glass rødt, måtte sette seg på andre siden av rommet.. Jeg må innrømme at jeg trodde det var litt tull dette med ekstrem luktesans... Men herremin!!! Jeg lukter alt fra milevis avstand, og mye av det jeg vanligvis liker lukten av, blir jeg kvalm av nåsom f.eks vin
![]()
Så vi andre kan krysse fingrene for at det snart går over? Oer vel 8+noe eller deromkring tror jeg...
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ikke for å være negativ altså, men kvalmen min blir verre og verre ;p er 10+3 nå. Håper du slipper!
Jeg gir opp. Takk for nå og god natt!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app