* SKRAVLETRÅDEN *

Godt nytt år! :)

*Taster på app på mobilen*

Godt nytt år :)
Sjøl feira æ med å få ommganssyken å lå å kasta opp i hele går ettermiddag,kveld å natt :)Eneste positive med det e at æ fekk skikkelig renska mæ inn i det nye året å gjekk ned 2 kg :)

Man kan tydeligvis ha dagen-der-på uten å drikke.
Jeg føler med "fyllasjuk"

Fyllesjuk føler jeg også meg! Og det er helt utrooolig hvor mye jeg klarer å sove ;) er like sjokkert hver gang jeg våkner klokka etter klokka 11 eller 12. Jeg som har pleid å ha innebygd vekkerklokke på klokken 9 :p

Godt nytt år :)
Sjøl feira æ med å få ommganssyken å lå å kasta opp i hele går ettermiddag,kveld å natt :)Eneste positive med det e at æ fekk skikkelig renska mæ inn i det nye året å gjekk ned 2 kg :)

Huff da. God bedring. :-) Da er det nok en del væske heldigvis. :-)

Nå kan vi opprettet skjult gruppe her inne. Vi må bare bli enige om et navn på gruppen og en tilgangsansvarlig. :-) Jippi!

Jeg kastet også opp i hele går :/ vet ikke om det var kvalme relatert til svangerskapet eller om det var sykdom... :p

Hei alle dere! Jeg er ny i forumet her, men håper sterkt at jeg får bli. Er 6+4 nå. Men jeg lurer på, er jeg da i uke 6 eller 7?

Yes!! Det vil vel si at sannsynligheten for å miste er mindre enn før, da? Ja... Den går vel ned hver dag. Og ikke noe å gjøre med det uansett. Men det er så utrolig treg fremgang mot uke 12!!

Back
Topp