* SKRAVLETRÅDEN *

Går vi i 283 dager? :p er så blank at det er flaut :p

Ja, altså, den norske modellen nå er 283 dager, men det er mange gamle kalkulatorer osv som fremdeles beregner 282. Dessuten har du de amerikanske som beregner 280 - derfor man gjerne må jukse litt med termin og mensdato for å få det riktig i sånne tickere. :)

Ja, altså, den norske modellen nå er 283 dager, men det er mange gamle kalkulatorer osv som fremdeles beregner 282. Dessuten har du de amerikanske som beregner 280 - derfor man gjerne må jukse litt med termin og mensdato for å få det riktig i sånne tickere. :)

Ah, okei :) mye en skal lære seg! ;)

Ja, men det er vel bare 5 % som fødes på termindatoen og av førstegangsfødende går 50 % 4 dager eller mer over termin, så det spiller kanskje ikke så stor rolle når vi nærmer oss slutten. Ungen kommer når den kommer. :p

Og siden jeg ligger våken her så lastet jeg ned den app'en, og der kan du faktisk selv stille inn at du ønsker å følge 283 dagers svangerskapslengde. :) Så da kan du få det til "norsk standard". :)

Og siden jeg ligger våken her så lastet jeg ned den app'en, og der kan du faktisk selv stille inn at du ønsker å følge 283 dagers svangerskapslengde. :) Så da kan du få det til "norsk standard". :)

Åh, det har jeg ikke sett :) men skal kanskje gjøre det da!
Er det ikke 40+2 vi går da, sånn egentlig? :p har også ganske lite peiling

Åh, det har jeg ikke sett :) men skal kanskje gjøre det da!
Er det ikke 40+2 vi går da, sånn egentlig? :p har også ganske lite peiling

Nei, 40+3 er den "nye" standarden visstnok. Var 40+2 før, og så en periode med begge deler, og nå er det visst blitt 40+3 man skal følge. :p Vi lærer vel ganske mye etter hvert nå alle sammen? :) Hvert fall jeg.

Nei, 40+3 er den "nye" standarden visstnok. Var 40+2 før, og så en periode med begge deler, og nå er det visst blitt 40+3 man skal følge. :p Vi lærer vel ganske mye etter hvert nå alle sammen? :) Hvert fall jeg.

Regner jo med det :) hehe! Ikke lett for meg som ikke vet noe særlig fra før.. 30 uker går jo fort da.. Elleeeer..

Regner jo med det :) hehe! Ikke lett for meg som ikke vet noe særlig fra før.. 30 uker går jo fort da.. Elleeeer..

Tja. Fort og fort. Jeg får ikke sove. Tror jeg sovnet en liten stund, men nå ligger jeg og stirrer i taket igjen. Haha.. Håper ikke dette vedvarer. :p Har lyst til å sove.

*Taster på app på mobilen*

Opp å spise en god frokost, snart ska æ på årets siste arbeidsdag :)

Der kom første runde med oppkast!! Tidligere har jeg kun brekt meg. 10 uker tok det før jeg fikk opp noe som helst..
Var ikke mye å snakke om, men har tross alt ikke fått i meg stort i det siste heller så :)

Jaja... jeg som trodde ting ble bedre etterhvert ;)

Der kom første runde med oppkast!! Tidligere har jeg kun brekt meg. 10 uker tok det før jeg fikk opp noe som helst..
Var ikke mye å snakke om, men har tross alt ikke fått i meg stort i det siste heller så :)

Jaja... jeg som trodde ting ble bedre etterhvert ;)
Masse god bedring :) Håpe det blir bedre etter hvert :)

Masse god bedring :) Håpe det blir bedre etter hvert :)

Takk for det :) det er overstått nå da, så det går fint! Heldigvis gir det seg ganske kjapt når jeg får brekt meg eller spydd ;)

Takk for det :) det er overstått nå da, så det går fint! Heldigvis gir det seg ganske kjapt når jeg får brekt meg eller spydd ;)
Det va bra :) Aldri vorre kvalm i ett eneste svangerskap æ,så ane itj kossn d føles :)

Gler mæ t kalkun med tilbehør å dessert ikveill :) Kjæms t å rull t jobb imårra tili :)

Gleder meg til mammas pinnekjøtt!! :) tenk, nå er det et helt år til neste gang! Ik!

Skal kose ned hjemme med søsknene mine, mammaen min og stefaren min, tante og onkel kommer nok også :) savner pappaen min litt på slike dager, men sånn er det å være skilsmissebarn ;)

Tenk at da var 2014 her :-D kjenner det er både skummelt og spennende! I år skal jeg bli mamma om alt går bra! Vi skal bli foreldre <3 godt nytt år alle sammen :-)

Back
Topp