* SKRAVLETRÅDEN *

Heilt enig i det :) Synes du hadd et godt forslag der :)

Det var egentlig bare halvparten av ditt forslag. ;) Jeg forsøkte bare å finne en måte å klemme inn 2014. :p

Yes!! Det vil vel si at sannsynligheten for å miste er mindre enn før, da? Ja... Den går vel ned hver dag. Og ikke noe å gjøre med det uansett. Men det er så utrolig treg fremgang mot uke 12!!

Sannsynligheten for spontanabort går statistisk sett ned dag for dag ja. :) Det sies at ved 6 fullgåtte uker (6+0) så er risikoen 8 %. Det er altså da 92 % sannsynlighet for at det skal gå bra. Har du vært på tidlig UL og sett hjertet slå er risikoen kun 1-3 %.

Har ikke vært på tidlig ul... Tenker at det ikke er så mye jeg får gjort fra eller til uansett... Men godt å vite at sannsynligheten er lavere :).

Har forresten fått meg sånn app. Hvordan får jeg meg nytt navn? Kan da ikke hete alle disse tallene!

TRykk på nicket ditt, så kjæm det opp ei sie der det står personlige detaljer og endre kallenavn :)

Blåbærsaft fungere godt på mæ gitt, det e d einaste som itj kjæm opp igjæn :)

Gler mæ t 3 gullan e lagt,så æ får slappa av litt :)

Nå sitter jeg i sofaen, prinsessa i seng - og ingenting på TV. Jobb igjen i morgen. Blir greit det! Snart helg;-)

Jeg stemmer også på deg lykkeliten :D

Dere er søte. :-) Jeg vet ikke helt hva jobben går utpå eller hvordan vi skal stemme frem navn og tilgangsansvarlig jeg. Jeg kan sikkert melde meg, ligger jo her med kvalmen min og koser meg med BV. :D

*Taster på app på mobilen*

Dere er søte. :) Jeg vet ikke helt hva jobben går utpå eller hvordan vi skal stemme frem navn og tilgangsansvarlig jeg. Jeg kan sikkert melde meg, ligger jo her med kvalmen min og koser meg med BV. :D

Supert :) Kanskje du ska spør moderatoren om kossn vi går fram :) Å god bedring :)

Supert :) Kanskje du ska spør moderatoren om kossn vi går fram :) Å god bedring :)

Det står at vi kan lage en tråd for å stemme på navn hvert fall. Så det kan jeg lage. :-)

har visst glemt å titte innom her de siste dagene...hehe :)
skal tilbake på jobb i morgen, og har første time hos legen! Men litt spent på hva de sier...oppdaga nå at det stod på nett at de anbefalte første kontroll rundt uke 12, men jeg er jo bare 7+5 i morgen...Hadde første svangerskapskontroll i uke 7 sist, så gikk bare ut i fra det når jeg bestilte! Jaja...de kan da vel ta prøvene og sånt uansett!!

Er ellers veldig spent på jobb i morgen, skifta på senga i stad, og var sliiten etterpå! Og foreløpig er det full rulle med 18barn og 2 voksne på jobb, ei som skal avspasere! Håper virkelig at noen tar juleferie et par dager til, samtidig som jeg tenker det er greit å teste ut å jobbe FØR jeg skal til legen, med tanke på om jeg skal be om litt sykmelding eller ikke. Kvalmen har heldigvis roa seg, men jeg sover maaaasse og er fryktelig sliten.

Litt syt og klag :P

har visst glemt å titte innom her de siste dagene...hehe :)
skal tilbake på jobb i morgen, og har første time hos legen! Men litt spent på hva de sier...oppdaga nå at det stod på nett at de anbefalte første kontroll rundt uke 12, men jeg er jo bare 7+5 i morgen...Hadde første svangerskapskontroll i uke 7 sist, så gikk bare ut i fra det når jeg bestilte! Jaja...de kan da vel ta prøvene og sånt uansett!!

Er ellers veldig spent på jobb i morgen, skifta på senga i stad, og var sliiten etterpå! Og foreløpig er det full rulle med 18barn og 2 voksne på jobb, ei som skal avspasere! Håper virkelig at noen tar juleferie et par dager til, samtidig som jeg tenker det er greit å teste ut å jobbe FØR jeg skal til legen, med tanke på om jeg skal be om litt sykmelding eller ikke. Kvalmen har heldigvis roa seg, men jeg sover maaaasse og er fryktelig sliten.

Litt syt og klag :P

Lov å klage! :) godt å få det ut! ;)

Jeg gruver meg til fredag, vi har heldigvis planleggingsdag i morgen, men fredag er vi foreløpig 2stk på 25b.. Ææh, gruver meg!!

Lov å klage! :) godt å få det ut! ;)

Jeg gruver meg til fredag, vi har heldigvis planleggingsdag i morgen, men fredag er vi foreløpig 2stk på 25b.. Ææh, gruver meg!!

oi!! det hørtes ikke no særlig ut!! trodde ikke man fikk være så få med så mange barn jeg! Uten å få vikar, er det snakk om avsp eller sykdom? Får håpe noen av barna tar seg litt ekstra juleferie hos dere også da! :)

Back
Topp