Heilt enig i detDet burde i så fall hete Augusmødrene 2014 på et eller annet vis? Jeg tror det er lurt å få med årstallet også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heilt enig i detDet burde i så fall hete Augusmødrene 2014 på et eller annet vis? Jeg tror det er lurt å få med årstallet også.
Heilt enig i detSynes du hadd et godt forslag der
![]()
Yes!! Det vil vel si at sannsynligheten for å miste er mindre enn før, da? Ja... Den går vel ned hver dag. Og ikke noe å gjøre med det uansett. Men det er så utrolig treg fremgang mot uke 12!!
Jeg stemmer også på deg lykkeliten![]()
SupertDere er søte.Jeg vet ikke helt hva jobben går utpå eller hvordan vi skal stemme frem navn og tilgangsansvarlig jeg. Jeg kan sikkert melde meg, ligger jo her med kvalmen min og koser meg med BV.
*Taster på app på mobilen*
SupertKanskje du ska spør moderatoren om kossn vi går fram
Å god bedring
![]()
Sitter og lurer på hvor mange kokebøker man egentlig trenger
Har du mange? Jeg har altfor mange.Elsker kokebøker.
*Taster på app på mobilen*
Jeg har vel rundt en 20-25, mistet litt tellingen, og har funnet en til jeg bare MÅ ha......
SupertKanskje du ska spør moderatoren om kossn vi går fram
Å god bedring
![]()
har visst glemt å titte innom her de siste dagene...hehe
skal tilbake på jobb i morgen, og har første time hos legen! Men litt spent på hva de sier...oppdaga nå at det stod på nett at de anbefalte første kontroll rundt uke 12, men jeg er jo bare 7+5 i morgen...Hadde første svangerskapskontroll i uke 7 sist, så gikk bare ut i fra det når jeg bestilte! Jaja...de kan da vel ta prøvene og sånt uansett!!
Er ellers veldig spent på jobb i morgen, skifta på senga i stad, og var sliiten etterpå! Og foreløpig er det full rulle med 18barn og 2 voksne på jobb, ei som skal avspasere! Håper virkelig at noen tar juleferie et par dager til, samtidig som jeg tenker det er greit å teste ut å jobbe FØR jeg skal til legen, med tanke på om jeg skal be om litt sykmelding eller ikke. Kvalmen har heldigvis roa seg, men jeg sover maaaasse og er fryktelig sliten.
Litt syt og klag![]()
Lov å klage!godt å få det ut!
Jeg gruver meg til fredag, vi har heldigvis planleggingsdag i morgen, men fredag er vi foreløpig 2stk på 25b.. Ææh, gruver meg!!