* SKRAVLETRÅDEN *

Venter på lønn så jeg kan ut og kjøpe nyttårskjoleeee. Sukk, kom igjen da! :P Ellers har jeg rydda og støvsugd hele kåken mens mannen er på jobb *flink gravid kone*

Venter på lønn så jeg kan ut og kjøpe nyttårskjoleeee. Sukk, kom igjen da! :p Ellers har jeg rydda og støvsugd hele kåken mens mannen er på jobb *flink gravid kone*
Æ fekk nyttårskjolen for nån mnd sia, salg på Floyd,nedsatt fra over 1000 t 99 :) Flink kone :)

Hvorfor får vi egentlig slik? Hvor kommer det fra? Har det rett som det er.. Kan aldri huske å ha hatt det før

HAHA; jeg også reagerte på dette! Trodde du lurte på hvorfor vi fikk lønn!! XD HAHAHAHA.

Æ fekk nyttårskjolen for nån mnd sia, salg på Floyd,nedsatt fra over 1000 t 99 :) Flink kone :)
Veeldig flink kone! Hihi. Jeg trodde jeg hadde en kjole, men den ligger hos en venninne som ikke er hjemme før over nyttår. Sukkk.. Og pengene hadde ikke kommet inn innen jeg måtte dra å handle. Men jeg tror ikke jeg hadde orka å kikke på noe uansett. Har bare tusen ganger mindre energi og tålmodighet til kjøpesenter nå enn før! Meh. Får vel rote fram noe gammelt i skapet da. Jeg har jo tross alt "ingenting" å ha på meg ;)

Jobb jobb jobb!! Her er det bare å jobbe seg opp, for med bekkenet mitt holder eg meg ikkje lenge:/:/ allerede begynt å kjenne det:(:(

Veeldig flink kone! Hihi. Jeg trodde jeg hadde en kjole, men den ligger hos en venninne som ikke er hjemme før over nyttår. Sukkk.. Og pengene hadde ikke kommet inn innen jeg måtte dra å handle. Men jeg tror ikke jeg hadde orka å kikke på noe uansett. Har bare tusen ganger mindre energi og tålmodighet til kjøpesenter nå enn før! Meh. Får vel rote fram noe gammelt i skapet da. Jeg har jo tross alt "ingenting" å ha på meg ;)
Kjenne t dein :) Æ har ingenting å ha på mæ sjøl, med 3 stappfulle klesskap..... ;)

Vi har bestemt oss for å bli på hytta til svigers. Vi skulle egentlig dra til hytta til noen venner for å feire nyttår, men jeg orker ikke bilturen og blir sikkert bare at jeg ligger på senga der og. Så da blir vi bare her. Trenger nok ikke noen pen kjole i morgen jeg. :p Godt dette er for en god grunn gitt. :D

Sett å høre på Jan Teigen :) Attme gubben å pappa ;)

Nei, stort sett helt blankt :)
To ganger har det vært ørlite spør av blod. Lurer sånn på hva det kommer av..
Merkelig...men det e nok helt ufarlig :) Kainn hend morkaka ligg sånn at den irriterer å da kainn det kom litt blodspor/slim :)

Back
Topp