* SKRAVLETRÅDEN *

Sniiiker fra august 13.
Det er bare til å glede seg. Nå er lille Selmusen (Selmer) min hele 4 mder gammel. Mi lille bolle :P. Og vi koooser oss med de to fine gutta våre. Og bare så det er sakt. Så går tia meget fort frem til August. ;).

Legger med ett bilde av august gutten min <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1388342785651.jpg
    1388342785651.jpg
    52,4 KB · Visninger: 21
432215_10151115914761621_1570346108_n.jpg

Å no e lillejenta mi blitt stor jente :love7

Sniiiker fra august 13.
Det er bare til å glede seg. Nå er lille Selmusen (Selmer) min hele 4 mder gammel. Mi lille bolle :p. Og vi koooser oss med de to fine gutta våre. Og bare så det er sakt. Så går tia meget fort frem til August. ;).

Tia går så utrolig fort, både når man e gravid å tia etterpå :) Her har vi 3 barn på 3 år å vente vårres 4 å tia har gått så aillt for fort :)

Ja,tiden blir nok å rase avsted...håper jeg ;-) Nå er det straks et nytt år og vi går lysere dager i møte. Om ikke lenge er det tid for måkeskrik når man sitter på verandaen og nyter rolige dager i solveggen <3

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Sniiiker fra august 13.
Det er bare til å glede seg. Nå er lille Selmusen (Selmer) min hele 4 mder gammel. Mi lille bolle :P. Og vi koooser oss med de to fine gutta våre. Og bare så det er sakt. Så går tia meget fort frem til August. ;).

Så skjønn. :-) Det høres bra ut at tiden går fort, lei av kvalmen allerede. :p

*Taster på app på mobilen*

Ja,tiden blir nok å rase avsted...håper jeg ;-) Nå er det straks et nytt år og vi går lysere dager i møte. Om ikke lenge er det tid for måkeskrik når man sitter på verandaen og nyter rolige dager i solveggen <3

Åååååh,kor æ gler mæ t vår,sol å varme å lange dager i solveggen :) Med stor å fin mage :)

Haha.. Jeg ser for meg tidenes mest slitsomme sommer jeg. Føler meg overbevist om at jeg får stor mage og kommer til å vralte rundt og føle meg stor og varm hele sommeren. :p Haha.. *Fnis*

Tror nok at man må gå til innkjøp av ei skikkelig vifte for å kjøle seg ned ja..og en isbitmaskin kanskje? ;-) ellers så satse æ på en kjølig men fin sommer! Sol og lett bris..!

Tror nok at man må gå til innkjøp av ei skikkelig vifte for å kjøle seg ned ja..og en isbitmaskin kanskje? ;-) ellers så satse æ på en kjølig men fin sommer! Sol og lett bris..!

Med tanke på dæm siste sommeran i Trøndelag...så blir det naturlig kaldt å avkjølende :)

Her i nord og ;-) og skulle det bli for varmt så må man bare reise enda lengre nord. For varm,høygravid, vann i kroppen osv osv...nei takk.. :-) Litt dårlig planlagt dette med å få barn midt på sommeren gitt! Vi kunne vel ventet til i september? Oktober?

Her i nord og ;-) og skulle det bli for varmt så må man bare reise enda lengre nord. For varm,høygravid, vann i kroppen osv osv...nei takk.. :) Litt dårlig planlagt dette med å få barn midt på sommeren gitt! Vi kunne vel ventet til i september? Oktober?

Vente nei :) Babyen min får kom når den vil,uansett tid på året :)

tenkte ikke å holde den inne et par måneder ekstra altså ;-) hehe

Ja, satser på det. Vi skal hvert fall ikke reise sørover i sommer. ;) Og vifte må jeg nok kjøpe ja. Kan hende jeg tar en campingstol ut i vannet. Så kan jeg sitte der og blomstre. :p

Fin både som liten og stor. :) Vet hun at hun skal bli storesøster på nytt da?

Takk :) Ja,hu e fin, mamma`s å Pappa`s stolthet :) Vi har itj sagt nåkka enda, tenkt å ta hu med på ordinær ul,så får hu sjå da :) Hu e stille å rolig,så trur det ska gå bra å ta hu med på ul :)

Her i nord og ;-) og skulle det bli for varmt så må man bare reise enda lengre nord. For varm,høygravid, vann i kroppen osv osv...nei takk.. :-) Litt dårlig planlagt dette med å få barn midt på sommeren gitt! Vi kunne vel ventet til i september? Oktober?

Jeg har veldig lyst på barnehageplass og har forsøkt å bli gravid siden juni så jeg blir egentlig veldig glad om lille nurket kommer ut før september. Men det er en fare for at jeg går over og ender opp i september...

tenkte ikke å holde den inne et par måneder ekstra altså ;-) hehe

Hehehehe,det hadd blitt litt vanskelig :) Æ tenkt på at æ planlegg itj å bli gravid ut ifra hvilken måned babyen vil bli født :)

Jeg har veldig lyst på barnehageplass og har forsøkt å bli gravid siden juni så jeg blir egentlig veldig glad om lille nurket kommer ut før september. Men det er en fare for at jeg går over og ender opp i september...

Ja,jeg har skjønt at det er noe magisk med den datoen for mange gitt.... Trenger heldigvis ikke bekymre oss for slik vi :-)

Men vi trenger vel kanskje ikke å ha en tropesommer i år... Det kan vi heller ta i 2015 :-)

Back
Topp