* SKRAVLETRÅDEN *

Ja,jeg har skjønt at det er noe magisk med den datoen for mange gitt.... Trenger heldigvis ikke bekymre oss for slik vi :-)

Men vi trenger vel kanskje ikke å ha en tropesommer i år... Det kan vi heller ta i 2015 :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ja. Magisk ja. :p Synes det er noe ordentlig tull. Alle som har barn over ett år og ønsker bhg-plass burde fått det. Vi har forsøkt å rekke bhg-fristen i et halvt år nå så det er jo faktisk sånn at ikke alle kan planlegge det. Arg. Synes det er så idiotisk. Jeg er veldig spent på hvilken termin jeg får på OUL i forhold til 1. september. :p

Tropesommer kan vi ta senere ja. :D Jeg har hvert fall ikke noe ønske om å teste det nå til sommeren. :cool:

*Taster på app på mobilen*

Gler mæ t julegaven t svigerfar æ :) 14 daga i Spania å hainn betale absolutt aillt, ifra bensinpæng å parkering på flyplassen,opphold,mat/drikke,leiebil å hus :) Blir på nyåret en gang å herregud kor æ gler mæ :)

Her i nord og ;-) og skulle det bli for varmt så må man bare reise enda lengre nord. For varm,høygravid, vann i kroppen osv osv...nei takk.. :) Litt dårlig planlagt dette med å få barn midt på sommeren gitt! Vi kunne vel ventet til i september? Oktober?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hadde egentlig mest lyst på september/oktober barn selv :P
Vi har alltid brukt litt tid på å bli gravide så vi begynte prøvingen noen måneder før, og på 5. pp satt den.

Jeg har faktisk termin på samme dag som barnefar har bursdag! :) det er litt koselig synes jeg.

No blir det snart natta her :) Fins itj trøtt,men bør lægg mæ læll ;)

Har hatt verdens fineste drøm i natt!!
Pappaen min hadde plutselig blitt lege, og hadde skaffa seg ultralydapparat hjemme i kjelleren. Haha :) så han tok ultralyd på meg fordi jeg var så bekymra, og der fikk vi se en nydelig fiks ferdig baby!

Nesten litt skuffa når jeg våkna ;)

Har hatt verdens fineste drøm i natt!!
Pappaen min hadde plutselig blitt lege, og hadde skaffa seg ultralydapparat hjemme i kjelleren. Haha :) så han tok ultralyd på meg fordi jeg var så bekymra, og der fikk vi se en nydelig fiks ferdig baby!

Nesten litt skuffa når jeg våkna ;)
D va litt av en drøm da :) Vorre kjekt med en pappa med ul apparat :)

Aill 3 ongan søv å gubben å, så sett no alein å slappe av :) Godt ja :) Ka dokk andre damer gjør i dag da?

Mannen og eldstegutt jobber i garasjen. Mellombror leser og Minstejenta har lekebesøk og. Mor selv holder senga, prøver å holde dagens første måltid nede, hjemmelaget smoothie som mannen kom med på sengen. Han er nå best og ;)

Mannen og eldstegutt jobber i garasjen. Mellombror leser og Minstejenta har lekebesøk og. Mor selv holder senga, prøver å holde dagens første måltid nede, hjemmelaget smoothie som mannen kom med på sengen. Han er nå best og ;)
Snill mainn du har :) Håpe du slipp unna kvalmen etter hvert :)

Betalt oinna aill regningan å fortsatt over 10 000 på konto, d e ei god følelse :)

Back
Topp