* SKRAVLETRÅDEN *

Ååh, pån igjen med bittelitt slimete blod. Bare et tørk denne gangen også.. Kom når jeg satt på do :(

Det var bra du la ut det bilde nå for jeg har noen dårlige dager nå siden jeg er så kvalm og sytete, men det der er jo faktisk premien til slutt. Da skal jeg holde ut dette her. :-)

Jeg har heldigvis verdens snilleste mann som hele tiden lurer på om det er noe han kan gjøre for meg. :-)

*Taster på app på mobilen*

La tiden gå fort til august;) Babybilder gjør noe med meg altså:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjempefin liten baby <3
Gleder meg også til august!!! Vil ha babyen min i armene... Ikke være redd for at den ikke lever

Årh :-/ sitter her på do hos svigers og har sjikkelig mageknip og diare for andre gang denne uka! Åsså akuratt nå da når hele familen hans bestemte seg for å kåmme på julebesøk :-/

Herregud,Mr Bean.....veit itj om æ ska skrik eller flir.....:p

Årh :-/ sitter her på do hos svigers og har sjikkelig mageknip og diare for andre gang denne uka! Åsså akuratt nå da når hele familen hans bestemte seg for å kåmme på julebesøk :-/
Huff da ,kjipt :(
Masse god bedring ! :)

Ååååh, vakker!! :D Jeg gleder meg til min lille prins eller prinsesse kommer på brystet. <3 Da skal nok alt endre seg, ja.

God bedring! :-)

*Taster på app på mobilen*

Back
Topp